Ketvirtas „NordBalt“ jungties gedimas per du mėnesius: kodėl taip nutinka ir kuo tai gresia

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2016-04-21 15:00
Laidas stipriai atpigino, kai neveikia, ne pabrangina, bet nebeatpigina. Nenuteikinėkit priešiškai.
MindaugasV85 2016-04-21 20:09
Remonto kaina gali būti ir didesnė negu pelnas per tą patį periodą. Įrangai gamintojai suteikia garantiją, bet retas kuris padengia įrangos keitimo kaštus. Ir dar neteko sutikti tokio, kuris kompensuotų nuostolius esant prastovai - būtų per daug painu. Na pvz. sugedo dažnio keitiklis, tad d.k. gamintojas kompensuotų prastovos nuostolius, bet keitiklyje gal susprogo kondensatorius, kurį pagamino kita kompanija, o dar kita kompanija tiekė popierių kondensatorių gamybai ir t.t... Pasinertume į amžiną* ciklą bandydami išieškoti prastovos nuostolių
immortallt 2016-04-22 08:42
Mindaugai, tu supranti, kad linija dar nėra veikianti, jinai tik bandoma. Taigi, kaštai visi eina rangovui. Kitas dalykas, pradėjus eksploataciją visas linijas reikia prižiūrėti, planiniai remontai ir atsijungimai.