Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2016-04-25 13:38
Tesla Model X gali nuvažiuoti ne "per 300 km", o 400-500 km.
Audrius 2016-04-25 13:54
Model S irgi turejo problemu, bet viska sutvarke ir dabar jis yra visu laiku pats saugiausiais ir auksciausius vartotoju ivertinima gaves automobilis ever!
Tas pats bus ir su Modeliu X. Reik suprast, kad tesla daro ne "incremental" pakeitimus, o technologines revoliucijas! Nieko panasaus jokia kita kompanija negamina.
Akivaizdu, kad visi "legacy" gamintojai pagaliau pridejo i kelnes, pamate Modelio 3 rezervaciju skaiciu 400k +, t.y. virs 10 Mlrd usakymu. Eilini karta prasidejo "consumer reports" apie niekam tikusias teslas..
Jau nekalbu apie tu paciu "legacy" gamintoju produktu kokybe-VW ismetimo duju skandalas, GM-saugos dirzu skandalas, Toytos-uzsiliepsnojimas, Mitsubishi (naujausias) - kuro suvartojimo skandalas ir taip toliau.
Skirtumas tarp visu situ skandalu ir Teslos yra tas, kad a) Tai buvo samoningi sprendimai ignoruoti problemas, kad padidinti pelnus B) Del siu skandalu zuvo tukstanciai zmoniu.
MindaugasV85 2016-04-25 14:22
Ignoruojam ta kysancios skardos problema - cia daugiau vairuotojo kalte. Auto durys neprojektuotos taip, kad nenublokstu muses. O kad keliems jos neuzsidare, tai irgi reiktu istirt - gal ten hamburgeriu likuciai kur istrige bendroj sumoj tai net nera problemos: keli menki sutrikimai ir tiek. Tik bobos is to ispute burbula.
Gediminas Jurgaitis 2016-04-25 20:10
visiskai pritariu auksciau issakytoms mintims. kitos kompanijos iki tokio lygio elektromobilio isleis kokius 5 modelius viena po kito ir girsis, reks kokias inovacijas padare, o cia tik pyst ir yra 450km su vienu pakrovimu. atsitrenkiancios durys i kazkokia tai atbraila yra vairuotojo problema, neveltui amerikonas, o neuzsidarancios durys bus sutvarkytos. visa kita yra be analogu pasaulyje!
AAA000 2016-04-25 20:56
Taigi tame ir juokas, kad kompanija su 10 milijardu isankstiniu uzsakymu elementariai paprasto duru mechanizmo nesugeba suprojektuot. Toks ir lygis... Dirba tik ant piaro. Ir tos kvailos durys dar ju reklamines akcijos pagrindine vinis...
Vienintele Teslos reali inovacija - tai akumuliatoriu gamykla. Jei prades stampuot masiskai elektromobilius - tai galbut ir nezlugs. Arba netaps kokiu nors Ferrario klonu, tik elektromobiliniu. Kur irgi visi zino pavadinima - bet gyvenime nera realaus auto mate... Kai baigsis piaras ir turtuoliai prades kitoki piarini slamsta pirkt, beliks tik eiline pirkeju mase, kurie tiesiog nori turet automobili ir jiem net nesvarbu koki. Svarbu kad vaziuotu neblogiau uz kitus ir nebutu probleminis.
Na gal dar elektrinio valdymo komfortas neblogam lygyje pas Tesla. Bet pilna visokiu specializuotu automobiliu irangos gamintoju - kur valdyma padaro geriau. Sitoj srity Tesla nepakonkuruos taip paprastai. Taigi jiems belieka tik vienas dalykas - pigesni akumai ir geras nuvaziavimo atstumas. Daugiau Tesla nieko realaus pasiulyt nebeturi.
Xdmin 2016-04-25 21:05
Na Tesla dar turi dizaina. Jie turbut vieninteliai gamina grazius elektromobilius.
AAA000 2016-04-25 21:17
Na man patinka irgi Teslos dizainas. Ir pats auto laikau kaip galbut geriausias elektromobilis. Bet as funkcionalistas - man svarbiausia kad automobilis veiktu ir eksplotuotusi patikimai. Po to svarbiausias man dalykas - kaina. Ir tik ten kazkur po to visokie dizainai ir t.t.
As tau turiu klausima. Jie pvz butu asmeninis automobilis - pavadinimu - "keliavimo deze" - kokia nors apipuvus pusiau medine deze. Be langu, be nieko, net be sedyniu - sakykim tik siaudu paberta kokiam kampe, kad prigult. Kur ilendi per koki nors audeklu pridengta skyle kaip jurtoj. Ilindes surenki 10 metu senumo crt monitoriaus ekrane adresa ir tave ta deze nuskraidina i bet kuri pasaulio taska. Ir pasirinkimui yra Tesla. Ta apipuvus deze sakykim kainuoja tiek pat kaip zerinti Tesla. Eksplotacines islaidos panasios, keliones laikas sakykim irgi panasus. Bet "keliavimo deze" visada tave pristato kur tau reikia su 100% garantija, ir ji niekada nesuges, nors net jei ir koks vienas sonas isvis nukristu. Ta prasme "dezej" veikia tik pati keliavimo funkcija - bet veikia 100% patikimai. Ka pirktum?
As tai deze
Creatium 2016-04-25 21:59
Smarkiai priklauso nuo to, kas tamstai yra "revoliucija". Jeigu jums revoliucija būtų tik teleportacijos įrenginys - tada taip, nieko ypatingo neturime. Jeigu "revoliuciją" atitinka autopiloto režimas automobilyje - tada viskas kiek kitaip negu brėžiate.
Tesla padarė keletą revoliucingų žingsnių automobilių rinkoje:
1. normalaus atstumo elektromobilis - ne 80 km atstumas, o 400-700 km.
2. automobiliai yra nesveikai galingi - nepaisant to, kad tai elektromobiliai.
3. aukščiausio lygio automobilių sauga - Teslos automobiliai viršija visus saugumo reikalavimus (priešingai, negu kitų markių, kur vienoje kategorijoje viršija, o kitoje - vos tempia).
4. į tinklą sujungti visi Tesla automobiliai - jie palaiko ryšį su automatiniu centru, į kurį duomenis siunčia kiti Tesla automobiliai.
5. realiai veikianti pusiau-autopiloto sistema, leidžianti automobiliui pačiam vairuoti ir mokytis (taip pat ir iš kitų Tesla automobilių).
6. jūsų iškoneveiktos durys yra genialus sprendimas, leidžiantis itin siauroje vietoje be bėdų įlipti/išlipti iš automobilio.
7. aukščiausio lygio oro filtravimo sistemos automobiliuose.
8. automatiškai atsidarančios/užsidarančios durys.
ir kt. smulkesni nauji dalykai, kurių iki šiol masiškai negebėjo įgyvendinti kiti gamintojai (pvz. stiklinis auto stogas Model 3 arba unifikuota Supercharger įkrovimo stotelių plėtra).
Tad viskas labai priklauso nuo požiūrio kampo.
immortallt 2016-04-25 23:26
Aaa000, va stovi draugės Toyota, iš durelių smala teka. Sedynė buvo pradegusi nuo pašildymo. Pirkta iš salono. Pagamino milijonus automobilių ir nepalyginsi Toyota kapitalo ir Tesla.
O šiaip pritariu Creatium, Tesla padarė labai daug, pradėjau dar sekti ir žavėtis, kai roadster tik planavo išleisti ir savo planą vykdo. Žinoma, ne be kliūčių, bet juda į priekį ir sparčiausiai pasaulyje.
aurimokas 2016-04-26 08:23
O jei i tesla isidesiu 2kw suba ir 2 elipsines koloneles 200W? Kiek km nuvaziuosiu klausydamas muzikos su pilna ikrova? Su pilnu baku ar su muzika ar be muzikos ~800-1000 km nuvaziuosiu visada
immortallt 2016-04-26 08:45
su 2.4kw klausydamas muziką ant max, nuvažiuosi kelis metrus geriausiu atveju.
Kiek kartų per metus iš vieno ypo, be 15-30min pertraukos nuvažiuoji 800km?
obuglas 2016-04-26 10:59
Aurimokas, jūs nesate tikslinis Tesla klientas, nes tikslinis klientas į Tesla nesugalvotų įsidėti 2kw sub + 2 elipsinių kolonėlių.
Čia panašiai, kaip pasakyti, ar į BMW (nes iš manau, kad BMW vairuojate) pakrausi 3 tonų krovinį? Ne. Ne tokia paskirtis, su Tesla tas pats.
aurimokas 2016-04-26 11:59
Nu jeigu karsta vasaros diena man reikes vaziuojant iki Klaipedos nuo Vilniaus rinktis arba 2 kartus stovet po pusvalandi ir nieko neveikt kol krausis automobilis, ar vaziuot uzsidarius langus, be muzikos ir kondicionieriaus, tai as turbut rinksiuos sena gera VDV kur ir muzikos galiu su normalia aparatura klausyt ir galiu jaust malonuma o ne kancia vaziuodamas
vazzy 2016-04-26 12:21
Taip ir įsivaizduoju važiuojantį ekipažą nuo Vilniaus iki Klaipėdos su pilnu garsu veikiančia 2kW aparatūra. Būtų gan įdomu pažiūrėt į jų veidus pasiekus Klaipėdą.
Audrius 2016-04-26 12:28
Cia tik siaip, kad suprast skirtuma trap teslu ir kitu masinu.
Model S85D turi virs 750 Hp, o autostradoj ima apie 2.6l/100km Mieste apie 2.7l (ekvivalentas).
Creatium 2016-04-26 13:10
Su sąlyga, kad nesidėsi tų savo kolonėlių, tai tu su kondicionieriumi ir muzika galėsi į Klaipėda nuvažiuoti nesustodamas. Na, jeigu nespausi 150/val. O jeigu reikės sustoti, tai per 30 min. įsikrausi bateriją (Kaune - ten šiemet turi įrengti Tesla Supercharger kroviklius) dar pusei maksimalaus atstumo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ne viskas auksas, kas auksu žiba“: inovacijomis garsėjantys „Tesla Model X“ turi daugybę erzinančių problemų