Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Robix83 2016-05-07 20:21
Labai norėčiau autoriaus paklausti: kaip, jo nuomone, Intel ir AMD sugebėjo į CPU lustą integruoti ne GPU branduolius, o visą PLOKŠTĘ(!)?
Be to, dėl rekomendacijos rinktis žaidimams SSD diskus, taip pat galėtumėme padiskutuoti...
Berserkas 2016-05-07 21:42
Robix83 spėju pajuokavai apie SSD, nes visi ir taip žino, o internete pilna informacijos įvairiomis kalbomis. Šis straipsnis taipogi man asmenišai nenaudingas ir jeigu žaidi žaidimus tai tokie klausimai nekyla, nes ir taip žinoma.
Robix83 2016-05-07 22:41
Aš ne geimeris, aš PC technikas, ir galiu pasakyti, kad SSD geimeriui geras tik tuo, kad juosta "LOADING" prabėgs TIK šiek tiek greičiau - jokiu daugiau pakitimų žaidimo metu nepajusite... Geimeriai, kurie supranta, ant ko pastatyti žaidimai, SSD naudoja tik OS ir programoms, o žaidimus diegia į HDD.
SSD geras pačiai OS, geras didelio "svorio" programoms, kurios turi daug pavienių mažų blokų, kurie NEUŽKRAUNAMI į darbinę atmintį jos paleidimo metu. Žaidimo atveju viskas truputuką kitaip - pagrindiniai ir dauguma busimoms scenoms ir loginiams skaičiavimams reikalingi blokai "LOADING" metu yra "sukraunami" į RAM. Taigi vėliau, žaidimo metu, tiek CPU, tiek ir GPU duomenis siurbia ne iš HDD/SSD, o RAM. Turėtumėte tą pajusti, jei vietoj 8GB įsimestumėte 1GB - sako "ramų trūksta"! Kodėl toks stabdymas? Nes duomenis pati OS priversta siurbt nuo HDD, o ką bekalbėt, jei žaidimui prireiktų duomenų iš HDD...
Simplicity 2016-05-07 23:03
. Jei pradėsim kalbėt apie nešiojamus žaidimų kompiuterius, tai su jų tais mechaniniais 2.5" HDD būtų išvis ašarų pakalnė.
Robix83 2016-05-08 02:04
Jei būtumėte ne vien geimeris, bet žinotumėte jų (geimų) veikimo principą, žinotumėte, kad TIK tam tikru spinduliu nuo Jūsų matomo vaizdo (character) tos tekstūros yra jau pakeltos iš HDD ir permestos į RAM. HDD dalyvauja žaidime visą laiką, jei Jūs judate žaidimo aplinkoje. Naudodamiesi kodais (cheat) Jūs galite staiga pakeist savo būvimo vietą (X, Y atžvilgiu). Po šio veiksmo pajusite, kad tam tikrą laiką "kažkas ne taip", tačiau greit (priklauso nuo HDD) viskas stoja į savo vietas... Laiko tarpas priklauso nuo HDD ar SSD naudojamas.
Esmė - jei ir turėtumėte 65GB +2GB for OS =67 GB RAM, Jūsų žaidimas NEBUS pilnumoje įkeltas į RAM, o tik tekstūros ir AI variantai TAM TIKRU ATSTUMU nuo Jūsų herojaus (character), kurį Jūs, nenaudodamas kodų, galite įveikti (žaidimų kūrėjai kartais palieka net "linkejimus" cheateriams). Artėjant prie tų ribų, į RAM įkeliami duomenys, kurie yra dar toliau už esamus arba arba arčiau už buvusius (jei, tarkim, judate viena kryptimi). Dėl to žaidimo performance nejuntamas perėjimas iš vienos erdvės į kitą.
Interasantas 2016-05-08 03:24
Pritariu. Kol neįsigijau ssd ir nepersikėliau iš naujo žaidimo, tol iš už kiek vieno kampo akivaizdžiai pakibdavo vaizdas. Dabar drąsiai galiu ir vga pilnai išnaudoti, nes prieš tai tik poilsis ir poilsis kol tekstūrą permesdavo...
Simplicity 2016-05-08 10:13
Taip, aš nieko neišmanau apie žaidimus, o kompiuterinė technika man išvis yra tamsus miškas. Jei bent kiek šį reikalą išmanyčiau, tai bandyčiau su tavimi, visažiniu ekspetu, į diskusijas veltis, bet dabar patylėsiu, kad protingesnis atrodyčiau.
Robix83 2016-05-08 11:12
Manau, apie žaidimų žaidimą galėtum man tikrai daug papasakot, gal dar apie kažką, kas nesusiję su IT metalu ir edukacija.
Nesu visažinis, o rašymo stilius toks dėl to, kad paprastai anuose laiduose būna visažiniai. Atsiprašau, jie mano mintys pasirodė per daug grubios.
Creatium 2016-05-08 12:28
Tai, kad Simplicity ir Robix83 pakalbėjot apie tą patį dalyką. Abiejų komentaruose matome, kad yra skirtumas ar HDD ar SSD ne tik žaidimo užkrovimo metu, bet ir pačio žaidimo proceso metu, nes duomenys yra skaitomi iš disko, keliami į RAM ir tada rodomi.
Simplicity 2016-05-08 13:22
Manau, kad aš tau ne tik apie žaidimus, bet ir kompiuterinę techniką tikrai daug papasakočiau, PC technike. O jei nesi visažinis, tai ir nesidėk tokiu- solidžiau atrodysi. Kai kiti diskusijų dalyviai kaip susitarę rašo, kad SSD yra geriau už HDD, tai jau yra ženklas prikąsti lūpą ir protingai patylėti.
Robix83 2016-05-08 13:32
Uch... Matau, kažkur užkabintas esate viduje. Atsiprašymas dėl tono netiko, nes ambicijos didesnės nei suvokimas, kam tie atsiprašymai iš vis skirti.
O diskusija apie IT techniką man tikrai patiktų. Būtų įdomi teoretiko nuomonė (kaip kad ir straipsnio autoriaus - yra iš ko pasijuokti). Taip sakau dėl to, kad esate aršus SSD šalininkas žaidimuose. Ar tai nesignalizuoja apie gamintojų marketingo išplautas mintis galvoje..?
Robix83 2016-05-08 13:35
Aš solidžiai į Jus kreipiuosi JŪS...
Simplicity 2016-05-08 13:54
Teisingai, amžių ir patirtį reikia gerbt.
Robix83 2016-05-08 13:57
Tik gaila, kad amžius negerbia jaunimo (nors savęs tokiu jau nebelaikau). O paskui skundžiasi visi, kad jaunimas nieko negerbia... :|
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Operatyvioji atmintis: kas ir kada svarbiau žaidimų kompiuteriui - RAM kiekis ar sparta?