Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2016-05-13 13:23
O tai kokia prasmė jei neturi savo malūno/saulės elementų fermos? Krauti naktiniu ir atidavinėti dieniniu tarifu? Tam gal ir paprasto akumuliatoriaus užtektų, kam jam ratai? Krauti darbe (pas mus gal Baltarusijoje) ir vežt namo?
Ir tai, paskaičiavus, gaunas kad per dieną iš ofiso galėdamas išvežt namo 4,2kWh, t.y. mažiau nei vieną eurą, 3800 eurų atsipirks kada - po 5 metų? Akumas tiek pilnų pakrovimų/iškrovimų atlaikys?
Jzps 2016-05-13 13:44
Čia galvojo maždaug taip – gūdžiais apokaliptiniais laikais (žiūrėti Mad Max) kur nors Nevados dykumoje vienam nisanui, bėgančiam nuo blogu vyrukų, staiga baigiasi elektra. Tada netikėtai iš kažkur pasirodo kitas nisanas, kuris gali pagelbėti bėdoje ir pasidalinti ištekliu. Vualia, idėja verta įgyvendinti.
immortallt 2016-05-13 15:09
Na 3,800€ investicija turės ištirpti ir būt integruota tiesiog į krovėją.
Pardavimas atgal į tinklą galėtų būt išnaudotas, kai pvz sekmadienį Vokietijoje didmeninėje rinkoje elektros kaina krito iki neigiamos ~120€/MWh.
Tai yra nauja ateinanti technologija, tad tai tik vystymosi pradžia.
Tesla akumo talpa kokia? 70-90kWh? Didėjant atsinaujinančios energijos balansui gamyboje, naktimis ir savaitgaliais gamybos pikai bus vis didesni, ir tokie akumuliatoriai ant ratų galės atlikti papildomą funkciją.
Kubietis 2016-05-14 10:14
Gal ir klystu, nes nesidomėjau, bet Nissan Leaf lyg ir pats negamina elektros. Jei taip, tai apie kokį elektros pardavinėjimą kalbama? Pasikrausi tą dėžę ant ratų mieste ir namuose iškrausi? O kaip su iškrautu automobiliu važiuoti? Suprasčiau, jei vėjo jėgainę pritaisytų ant stogo, tada gal ir gamintų jis pats elektrą. Tik įtariu, aerodinaminiu požiūriu, automobilio charakteristikos važiuojant nepagerėtų. Ličio akumuliatoriai nėra amžini, po tokių krovinėjimų, gal ir sutaupysi naujų akumuliatorių įsigyjimui ar bent 50% nuolaidai. Trumpai tariant, artėja naujųjų "pirikūpų" era. Idėja atrodo idiotiška.
immortallt 2016-05-14 12:17
Kubietis, kai elektra tinkle eina pvz už neigiamą 140€/MWh kainą superki, kai elektros kaina išauga, ją parduodi. Skirtumai bus dideli.
Taip pat akumuliatorių tarnavimo laikas auga tobulėjant technologijoms. Energetikoje labai svarbu žiūrėti į priekį ir numatyti, kur eis technologijos. Jei sugebėsi pirmas užsitikrinti poziciją, laimėsi milijardus.
Nebūtina ir akumą iškrauti iki dugno, tiesiog gali uždėti parametrus, kiek tau akumo reikės, ir kada bei papildomai iš to uždirbti.
kestutisz 2016-05-14 19:18
Tai akumas su keitikliu namie. Jei apsimokės - galima visą rūsį užkrauti, kam dabar jiem ratukai? Čia vistiek ne patobulintas passat'as, kad 100ltr dyzelio per sieną vienu kartu pervežt ir momentaliai uždirbt.
edvinas.petkus 2016-05-16 10:56
Nebloga idėja. Kaip kruonio hidroakumuliacinė elektrinė gaunas. Naktį ar savaitgalį superki pigesnę elektrą ir parduodi ją dieną kai ji brangesnė. Tik čia kaip kažkas komentavo kad visą rūsį reikia akumais užkraut ir nereiks mašinos pirkt tokios.
immortallt 2016-05-16 11:14
kestutiz, o kam dubliuoti sistemas, jei jos ir taip veiks? Akumų kaina linkusi mažėti, tad investuoti dabar daugiau nei yra reikalas nėra prasmės. Be to, jei jau bus elektromobilių didelė masė ir jie padės balansuoti tinklą, tai nebebus taip ekonomiškai pelninga tik akumuliatoriaus statyti.
Čia iš tikrųjų viskas priklausys nuo to, kaip vystysis technologijos ir realiai skirtingose šalyse susidarys skirtinga situacija bei praktika, nes infrastruktūros vystymas bus svarbiausias faktorius lemiantis į kurią pusę viena ar kita šalis nueis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Nissan Leaf“ staigmenos: galės pardavinėti elektros energiją atgal į tinklą