Radikali idėja: Seimas nori bausti ne tik girtus vairuotojus, bet ir jų keleivius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sloggi 2016-06-02 13:43
Kaip viesasis transportas, taksistai?
immortallt 2016-06-02 14:36
Profesionalūs vairuotojai, jiems taikoma kitaip turėtų būt.
vardasas 2016-06-02 15:02
O cia ar ne bandymas bausti blaivius ir neblaivius keleivius kirie keliauja su neblaiviais vairuotojais?
hamann 2016-06-02 15:33
o važinėji su girtais taksistais?
kestutisz 2016-06-02 15:38
Na tikrai įdomu - kaip tada reikės neblaiviam namo parsigauti? Net blaivas būdamas keleivis iš akies nebūtinai tiksliai įvertins vairuotojo promiles, o jei ir pats keleivis girtas? gal net "kominis"? Būna pasitaiko net vaikus vežantis autobusiuko vairuotojas įpučia "po vakar", tai tokiu atveju baus vaikų tėvus? Įstatymas su daugybe išimčių pasmerktas.
sloggi 2016-06-02 16:12
Pabandyk atskirt kokias 0.3 ir kokias 0.5 promiles. Apie viesaji transporta kaip autobusus isvis kaikur ner net ka kalbet, sedi uzsidare uz stiklu ir uzuosk tu man kanors. Tai ka tada visa autobusa linciuos ryte i kokias paskaitas vaziuojant dar ar i darba?
ISG 2016-06-02 16:37
Ka jus cia dar diskutuojat? Ar jus, visiskai kvaili zmones, nesuprantat, kad cia yra priesrinkiminis populizmas?? Nepriims sito istatymo ir taskas. Galima baigt diskusijas.
mch0lic 2016-06-02 17:08
Haha. Neskubėk, ką jau ką, bet su sveiku protu prasilenkiančius įstatymus prastuminėt jie moka.
Simplicity 2016-06-02 17:54
Tai dabar kelių policijos tarnybą išvis panaikins, o jos funkcijas patikės keleiviams? Man jau darosi juokinga, kaip Lietuvoje yra "sprendžiamos" problemos. Girtą dar galima užuosti, bet ką daryti su apsvaigusiais nuo narkotikų ar medikamentų? Pirkti testus ir kilus įtarimui tikrinti, kad po to netektų kokios nors baudos susimokėt? Tereikia tik padaryti, kad vairuoti girtam neapsimokėtų ir išsispręs visos problemos. Jei vairuotojui negaila pinigų baudoms, negaila automobilio, tai imkim jį ir pasodinkim kokiam pusmečiui pailsėti su kitais nusikaltėliais- bus proga išsiblaivyti ir pamąstyti ką toliau su gyvenimu daryti. KET Lietuvoje yra pažeidinėjamos tik todėl, kad tai daryti apsimoka.
mch0lic 2016-06-02 18:38
.
Arns 2016-06-02 19:45
O aš nematau didelės problemos. Kiek kartų per metus tenka važiuoti su visai svetimu vairuotoju? Dažnas keliskart arba iš vis 0 kartų. Taigi kuo puikiausiai užuodžia ar net žino ar jis gėrė. Atminkim kas buvo su saugos diržais, užteko pradėti bausti keleivius, ne vien vairuotojus, neprisisegusių beveik nebeliko. Taip ir su šiuo įstatymu, ne panacėja, bet ženkliai aptirpdyti pažeidėjų gretas įmanoma.
trapecijus 2016-06-02 19:47
Nereikia tiek toli ieškot. Airijoj ir UK irgi yra ženklai įspėjantys dėl šiukšlinimo. Airijoj dažniausiai matau €3000 ''kainas'' už šiukšlinimą. Bet čia maksimali bauda. Man pačiam buvo atėjęs laiškas iš savivaldybės susimokėti 650 eurų už šiukšlinimą. Aprašyta kur rasta mano šiukšlė, fotografijos kopija juoda-balta. Tai buvo man siųstas laiškas adresu, kur jau negyvenau gal pusmetį. Tiesiog po manęs gyvenę šaimininkai neatidžiai pasielgė su šiukšlėmis. O tokių ''tyrėjų'' ne kartą esu matęs. Tiesiog jei kur ant gatvės išneštas koks šiukšlių maišas kelinta diena nedingsta, prisistato ''seklys'' su baltom pirštinėm ir fotoaparatu ir kapsto kiekvieną šiukšlę kol randa kokį vardą kam sąskaitą už vietos sutvarkymą nusiųst. Mano atveju baigės paprastai, nuėjau pats į kontorą, parodžiau esamo adreso nuomos sutartį su pasirašyta data ir viskas. Ar buvo kokios pasėkmės po manęs senuoju adresu gyvenusiems gyventojams - pasakyti sunku. O į temą tai įstatymas visiška nesąmonė. Tikrai nepriims.
bahuriux 2016-06-02 20:05
Įstatymo projektas prasilenkia su sveiku protu, bet tas jums netrukdo palaikinti santykiu 9 už vs 3 prieš. Darau išvadą kad 2/3 paspaususių negali adekvačiai atsakyti už savo veiksmus.
Arns 2016-06-02 20:16
Man regis kaip tik neadekvatūs tie, kurie gina teisę gerti, vairuoti, pažeidinėti teises, sukelti autoįvykius ir kitką, nes tai "jų prigimtinė teisė". Ne kartą sakyta, prie kiekvieno girto policininko nepastatysim, bet miliciją galima. Jei keleiviai bus motyvuoti nesėsti ("nieko man nebus"), bus arba sustabdomi pažeidėjai iki pažeidimo arba bent jau mažiau keleivių.
Simplicity 2016-06-02 20:23
Šitas vaistas yra iš tos pačios operos kaip ir 0.00‰ įstatymas- visiška nesąmonė, nes niekaip nepaliečia asocialiosios visuomenės dalies. Visi tie pareiškimai apie baudas neblaivių vairuotojų keleiviams, negydymą ir t.t. yra nieko vertas, nes sudėjus visus saugiklius, tokį įstatymą bus labai sunku taikyti. Pvz., kas mokės baudas, jei mokyklinio autobusiuko vairuotojas bus girtas? Ar išieškosim gydymo išlaidas iš tų vaikų, jei juos vežęs vairuotojas padarys stogą? Pagal galiojančios LR įstatymus, būtinoji medicininė pagalba privalo būti suteikta, o kiekvienas aktyvus darbo rinkos dalyvis (registruotas bedarbis ar dirbantis žmogus) yra draustas sveikatos draudimu. Už ką tada jie moka mokesčius? Pagal nekaltumo prezumpciją, prokuroras turi įrodyti, kad tu sėdai į automobilį žinodamas, kad vairuotojas yra įgėręs daugiau nei leistinas 0.4‰. Organizuosim kursus visiems sulaukusiems 14 metų, kad jie iš kvapo ir kitų fizinių požymių gebėtų atskirti ar vairuotojas yra apsvaigęs nuo alkoholio, vaistų ar narkotinių medžiagų? Čia tik keli į galvą šovę variantai, bet juokingiausia yra tai, kad priėmus tokį įstatymą, asocialūs asmenys kaip važinėjo gatavi, tai taip ir toliau važinės, nes oficialiai jie niekur nedirba, turto neturi ir nesiruošia turėti. Rinks tūkstantines baudas, įsiskolins už būtinąją medicininę pagalbą ir pirks išregistruotus laužus po 100€. p.s. Šį įstatymą siūlo taikyti ir VT, taksi vairuotojams. Pabandyk įsivaizduoti kelionę tarpmiestiniu autobusu, kai stotelėje įlipę keleiviai vairuotojo prašo pasitikrinti ar jis nėra išgėręs, kad po to netektų baudų mokėti. (Ir taip kiekvienoje stotelėje.)
Simplicity 2016-06-02 20:50
ir dedi vairuotojo pažymėjimą į stalčių šešiems mėnesiams. Jei žiūrėsim į piniginę baudos pusę, tai ji gana juokinga- 60-120€. O Lietuvoj, jei kišenes drasko pinigai arba paprasčiausiai esi koks nors asocialas, tai taisykles gali pažeidinėti, kad ir dešimtkart per dieną- svarbu turėti pinigų baudoms arba neturėti nieko, ką valstybė galėtų atimti. Štai ir sprendžiam visas problemas taip, kad jos antru galu nepaliestų į įtakingus postus sulindusių kolūkių pirmininkų ir draugų iš verslo elito.
Kitesabove 2016-06-02 21:26
Tvarka bus
Hmz 2016-06-02 23:08
Jei tamsta sugebi atskirti, ar taksistas girtas, būtinai papasakok mums. Priminsiu, kad dabar pagal įstatymus "neblaivus" reiškia nors ir 0,001 promilės. Narkotikų atpažinimo toolkitą irgi išsitrauksi sėsdamas į taksi?
mch0lic 2016-06-03 06:17
Ne taškų sistemoje yra problema. Yra gi visokių piktybinių pažeidėjų, kurie, nei baudų moka, nei teises turi, nei KET laikosi. Įstatymų laikosi pas mus tik tiek, kurie finansiškai vos galvą viš vandens iškišę, turintys šiokį tokį darbą, būstą/būsto paskolą, posenį automobilį. Jie neturi stogo kuriam galėtų pasukt vidury nakties, staiga susirgt ar vykt "suplanuotų" atostogų į ispaniją ar dar kažkur. O visa kita yra pamasgos ir ponai, vieniem žemai kabo, nes jie nieko neturi, kitiem dar žemiau kabo nes ranka ranką plauna, o reikalui esant dar ir patept galima. Tiesa sakant sprendimo kuris paveiktų tiek skurstančius tiek turtingus neturiu, bet pradžiai reiktų bent jau naikint "pusė baudos" sistema, nes čia absurdų absurdas.
kestutisz 2016-06-03 19:26
50% "nuolaida" kaip tik gerai, nes ji dar šiek tiek pritempia prie "nusipelnusių gyventi geriau", na tipo žmonių. Juolab nuolaida yra tik vieną kartą (metų laikotarpyje?) ir gali išnykti dėl menkiausio įspėjimo ir realiai šiek tiek pristabdo nuo bent jau smulkaus pažeidinėjimo, kyšininkavimo, "užtarėjų" ieškojimų ir pan dar bjauresnių dalykų nei KET pažeidinėjimo. O stambūs, ypač su stogu, spjauna į visą tvarką ir tiek. Kaip pvz atvejis kur beros iš AMB giminaičio už antrą kartą girto prie vairo teoriškai automobilis turėjo būti atimtas. O praktiškai grąžintas, nes gi buvo atseit ne jo, o lizingo bendrovės (nors ji išvis nė prie ko - automobilį buvo galima sėkmingai konfiskuoti, o kad lizingo bendrovė nenukentėtų - įmokas palikti arba tiesiog pagal rinkos kainą įrašti atitinkamą skolą valstybei)