2,0 litro dyzelinis "šilumvežis": kaip standartinis Land Rover Discovery Sport patraukė 120 tonų vagonų sąstatą? (Video) (3)
Britų koncernas Jaguar Land Rover įrodė, kad standartinės komplektacijos modelis "Land Rover Discovery Sport" su 2,0 litro dyzeliniu varikliu sugeba kai ką sunkiai įtikėtino – stabiliu 13 km/val. greičiu tempti 60 kartų už save daugiau sveriantį krovinį – trijų geležinkelio vagonų sąstatą, kurio bendras svoris siekia 120 tonų. Tik nemėginkite to kartoti su savo automobiliu ant pirmų pasitaikiusių bėgių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Jaguar Land Rover didžiuojasi savo dviejų litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu, kuris pagamintas iš aliuminio. Pažiūrėjus šį vaizdo siužetą, nesunku suprasti kodėl.
Britų koncernas į Šveicariją delegavo vieną iš savo modelių – Land Rover Discovery Sport. Kaip tik su minėtu 2,0 litro dyzeliniu varikliu. Šveicarijoje yra privati, maždaug 10 km ilgio geležinkelio linija, į kurią patenka ir 26 metrų aukščio Hemishofeno tiltas per Reino upę.
Štai ant šio tilto ir buvo pamėginta patikrinti, ką iš tikrųjų gali Land Rover "dyzeliukas", padedamas "All Terrain Progress Control" važiuoklės kontrolės sistemos ir 9 laipsnių automatinės pavarų dėžės.
Įspūdinga.