Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evil Goku 2016-06-20 15:42
Turint galvoje, kad realaus žirgo maksimalus galingumas yra ~15ag, tai tik penki tokie varikliai prilygta vienam žirgui.
Pjovėjas 2016-06-20 16:16
Kas visiškai nesako, kad arklys buvo "susilpnintas" iki "arklio jėgos"
Berserkas 2016-06-20 16:20
Galėtu padidint rotoriaus dydi bei galia, nes 3HP tikrai mažai jeigu žadama montuot kur nors.
Eddie8664 2016-06-20 16:59
Tai kad mopeduose ir taip 2 - 3 kw (~2,5 - 4 AG) su 49 cc. Tai kur stebuklas? Na, kad lengvesnis tai sutinku. Kažkoks neišamus straipsnis, manau kažko nedarašėt...
Pjovėjas 2016-06-20 17:05
nu nėr tas mažai... Vieno iš automobilių, kuris dalyvavo vienose pirmųjų ekstremalių lenktynių Pekinas-Paryžius 1907 variklio galia buvo apie 10 galių, o jis svėrė ten irgi >1 toną
Evil Goku 2016-06-20 17:15
jull 2016-06-20 18:23
Tai gi tas pats straipsnis raso, kad ilgesniam laike pvz, 1h periode, arklys neprodukuoja net tos 1hp... Kaip tau butu toks matavimas, tavo automobilis, jei pripusi i ji N2O ir metanolio, gali generuot 500ag, bet tik vienam apsisukimui, paskui reikes naujo...?
Berserkas 2016-06-20 20:49
Ką tu turi omeni apsisukime?
MindaugasV85 2016-06-20 23:02
Kaip suprantu skirtumo tarp 1.8kg ir kokių 30kg irgi nėra O kokiam dronui visai nesvarbu ar jis ten 2kg turi pakelti į orą, ar 20kg, ar 10 tonų: propeleriai sukasi - turi kilt, ane?
Evil Goku 2016-06-20 23:02
Tai tas arklys po tos sekundės nenumirė.
Kaip tau atrodo, kaip yra matuojamas variklio galingumas?
Variklis prijungiamas prie stendo, ir kokį didžiausią skaičių užfiksuoja stendas, toks galingumas prie tokių nustatymų/konfigūracijos ir nustatomas.
Koks variklio galingumas dragsteriojei kuris išvysto 2000kw bet resursas tokiu galingumu 10s;
ir koks galingumas ilgų nuotolių automobilio, kuris išvysto 300kw, bet toks variklis laisvai atlaiko 24h lenktynes?
kukulis4 2016-06-20 23:14
Automobilio apsisukimo apie jo variklio alkunini velena
O seip, lyginant skirtingus variklius, protinga lygint pagal power-to-weight ratio: https://en.wikipedia.org/wiki/Power-to-weight_ratio
Kitas dalykas - variklio tarnavimo resursas.
MindaugasV85 2016-06-20 23:21
Ei, o jūs atkreipėt dėmesį, kad šiandien čia jau penkta "netikėta/neįtikėtina" naujovė?
Netikėtos tyrimų išvados: Londono taksistų smegenys – ypatingos
Neįtikėtina kanadietės drama miške
Neįtikėtina: sukurtas pirmasis pasaulyje 1000 branduolių procesorius
Neįtikėtinas vaizdo įrašas: miegantis vairuotojas – jau kasdienybė?
Neįtikėtina: sukurtas žmogaus delne telpantis
Stipa 2016-06-21 00:05
BMW e46 3.0 dyzelis, Top Gear su tokiu dalyvavo
Berserkas 2016-06-21 00:29
Tai manai geriau ši varikli kuris naudoja degalus ir montuoti į dronus negu elektrini varikli? Tikrai ne tokia paskirtis. Mano manymu ne daug kur, bet žoliapjovėj, mopede galėtum naudot, na dar generatoriuose čia viskas parašyta, bet ir kaip sakiau dronui kvaila dėt ši varikli, nes reikės, ir degalu tiekimo, ir bakelio, ir t.t nekalbant apie netolygu svori kraštuose.
Taipogi kartinguose, bet tarkim tu sveri 65kg, o kitas 80kg ir 15kg skirtumas, o tai, kad gramus lengvina taipogi kvaila. Yarkim padidintu darbini turi 5 kartus, svoris būtu mažas, bet galia būtu aukštesnė ir šiaip žiurint darbinio turio ir galios santyki labai žemas.
Pavizdys: Honda Civic V gen 1.6l darbinio turio, atmosferinis variklis, 160 AG.
X Mini, 0.07l darbinio turio, 3 HP.
X Mini prie 1.6l turėtu 68,6. AG, aišku įtakuoja daug kitu dalyku ir pnš, bet skaiciai tikrai nestebinantys tik, kad svoris mažas, o efektyvumas taipogi mažas.
punktyras 2016-06-21 09:13
Galvojau, man vienam užkliuvo
Evil Goku 2016-06-21 10:19
Lyginti variklius pagal jų darbinį tūri yra atgyvena. Nematau jokios prasmės, jei varikliai beveik identiški, tačiau vieno kubatūra mažesnė. Prieš 80 metų, gal ir buvo prasmė stengtis didinti galios/kubatūros santyki.
Kitas dalykas, jei ir pavyktu sumažinti visus to cyviko komponentus 32 kartus (kas praktiškai neįmanoma), jo gamybos kaina būtu kosminė.
Nors yra RC varikliukų su geresniu galio/masės santykiu.
Tačiau reikia atsižvelgti ir į patikimumą, resursą, kuro sąnaudos, gamybos kaštus, eksploatacines savybes, ir daugelį kitų aspektų, kurie gali būti labai svarbūs konkrečiais atvejais.
Berserkas 2016-06-21 13:43
Matosi automobiliais nesiduomi.Prieš 80-40 metų į darbini tūri nežiurėjo,o jau dabar vis daugiau žiurima į darbinio turio ir galios santyki.
jull 2016-06-21 20:54
Is dalies tu teisus, variklis jungiamas prie dinamometrinio stendo, fiksuojamas sukimo momentas bei apsisukimai, is kuriu veliau skaiciuojamas isvestinis galingumas, parastai kW arba AG, gaunama galios kreive, kurios pikas - maksimali galia.
Tik yra vienas svarbus bet. Yra vienetai varikliu kuriu svarbiausiais dydis yra maksimali momentine galia. Visu kitu - svarbiausia NOMINALI galia, o ne maksimali. "Nedarytam" automobilyje, maksimali dazniausiai yra apribota ties nominalia, tokia, prie kurios variklis gali be sutrikimu veikti projekte numatyta laika.
Taip gaunasi ir su tuo arkliu, maksimali momentine ir prie tam tikru salygu (mol, arkys paedes, sveikas ir paskutine savaite nieko nedirbes), yra 15 ag, o nominali (ir tai, max kokioms 12h be pertrauku) maziau nei 1ag jei itrauksi ir arklio miega, tai vidutine nominali gausis dar mazesne...
Evil Goku 2016-06-21 23:03
Visada yra nurodyomas maksimalus variklio galingumas, kuris pasiekiamas tik esant tam tikram sūkių diapazone ir esant atitinkamai apkrovai.
Važinėjant ramiai, nepasieki nei 1/3 nurodyto (maksimalaus) variklio galingumo.
O gal išvis, gamintojas turi pamatuoti, kokį mechaninį darbą vidutiniškai automobilio variklis atlieka jį vairuojant tipiniam vartotojui per 24h, padalintų jį iš 86 400s ir tada parašytų vidutinį galingumą per parą?
jull 2016-06-22 00:22
Panasu kad tamsta kalbi apie automobilius su vdv. Yra daug kitokiu varikliu rusiu.
Maksimalus galingumas pasiekiamas ne sukiu diapazone, o prie tam tikru sukiu, su tikslumu iskaitant kampinio greicio sekundes: P = T ω. Is sitos formules taip pat isplaukia, kad neimanoma pasiekti jokio galingumo kol nera apkrovos (T=0), taip pat neimanoma jo ismatuoti. Taip kad ta tavo atitinkama apkrova yra 0 ik begalybes. Automobilio max galingumas yra NOMINALUS to variklio, t.y toks kuriuo jis gali dirbti salyginai ilga laika.
Maksimalus butu pvz, tas, ka is jo galima islauzti pripylus metanolio, vienai sekundei ar minutei. Savaime suprantama, varikliui toks rodiklis nera labai reiksmingas (sitam yra dideliu isimciu, pvz, el motoruose kai jie dirba intervaliniu rezimu, ir turi laiko atvesti, maksimalus imanomas variklio galingumas turi prasme).
Automobilio galinguma pasieki toki, koki pasieki, priklauso nuo vairavimo stiliaus ir kelio. Nors sunkiai tiketina, kad tai butu 1/3. automobilio variklis pasiekia toki galinguma prie 1500(normalus dyzelis)-2000(normalus benzinas) rpm. T.y tau numynus tapke, apsukoms kylant iki 1800 su savo tdi, bet kuria pavara, tamsta jau esi pasiekes apie puse savo variklio galingumo.
Ir taip, tamsta gali buti tikras, gamintojas tikrai turi turi vidutinio vairuotojo per 1min, 1h, 24h ir t.t, statistika. Absoliuciai kiekvieno masines gamybos produkto projektavimas prasideda nuo technines uzduotes, kurios didele dali paprastai sudaro statistiniai duomenys.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neįtikėtina: sukurtas žmogaus delne telpantis, vos 1,8 kg sveriantis variklis X Mini, pajėgus galynėtis su 3 žirgais (Video)