TOP 10 pigiausiai ir brangiausiai išlaikomų automobilių per 10 metų naudojimo laikotarpį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Stipa 2016-06-21 14:49
Neaišku nei pagal ką skaičiuotas tas išlaikymas nei ką... Vieni linkę labiau prižiūrėti auto, kiti važiuoja kol visiškai subyrės. Straipsnis niekinis.
trapecijus 2016-06-21 17:06
Na greičiausiai skaičiuojamas 10 metų servisas - padangos, stabdžių kaladėlės, skysčių, diržų, filtrų keitimai ir t.t. Ne veltui japoniškos ir korėjietiškos mašinos tarp ekonomiškiausių kas liečia išlaikymą.
Berserkas 2016-06-21 19:31
Viena is esminių dalykų tai, kad japoniški automobiliai daug rečiau genda, aišku ne visi, bet dauguma.
Domas1 2016-06-21 20:13
Straipsnis tikrai neatskleidzia nieko, nesuprantu kaip galima kas metus investuoti po 500euru kad per 10metu auto islaikymas kainuotu 5000euru, nebent kas met keisim padangas, visus tepalus + keisim tai ko nereikia keisti nors ir veikia. Toks jausmas jog auto arba eksploatuojamas turi buti ekstremaliomis salygomis arba per diena nuvaziuoti minimum 1000km kad i servisa uzsukti tektu dazniau, na blogiausiu atveju kapitalini remonta daryti reikia jog atseitu tokios sumos, kas benzininiui auto butu nerealu o jeigu dar grandine stovi tai nepatikeciau. Nes visi zino jog dizelini auto islaikyti brangiau tik dyz kuras pas mus kazkaip atvirksciai pigesnis nei kitose Europos salyse.
bahuriux 2016-06-21 22:35
Kiekvieną kartą, kai užsuksi į servisą su apynauje mašina garantiniu laikotarpiu paliksi po 300-500 eurų už beveik nieką, tepalo pakeitimą, kuro, oro, salono filtrus. Jei to nedarysi brangiam autorizuotam servise prarasi gamintojo garantiją. Kur dar padangos geresnių komplektas 400-500+ eurų. Daugumai auto pakeisti paskirstymo diržą kainuoja 150+ eurų vien tik neoriginalios dalys, nes keičiasi visi parazitiniai guoliai, automatiniai įtempėjai ir vandens pompa, o dabar pamėgink tą padaryti autorizuotame servise du - tris kartus kol yra garantija, betkokiam kibirui 10 metų išlaikymas 5000 eurų yra gana pigu.
SaMaras 2016-06-21 22:42
dar pridėk specialius mazgus kurie keičiasi kelmais nors alėtų būti dalimis ar šiaip (tarkim išeina šarnyras keičiama visa traukė nes viskas suvirinta, guolis su visa stebule, sankabos ir pan mazgai)
Arthuras 2016-06-21 23:30
Va va, čia ir prasideda, "kaip galima tiek investuoti per metus". Ne galima, o reikia. Pažiūrėjus į lietuvių autoparką - yra baisu. Amortizatoriai neretame automobilyje mirę, važiuoja apsipylę dūmais (tai baltais, tai mėlynais, tai juodais). Važinėjama su pusplikėmis padangomis - net jei automobilis apynaujis. Žodžiu, norint turėti tvarkingą automobilį, į jį reikia sumerkti nemažai pinigų.
Pumper 2016-06-22 08:19
JAV dauguma tikrai tik originalias dalis keičia per dilerius, o ne kaip lietuviai iš laužyno arba kelis kartus pigesnes kitų gamintojų, plius darbas žymiai brangesnis, todėl už tą pačią paslaugą tenka suploti ne 20 €, kaip pas mus, o 100 ar daugiau dolerių. O jei dar rimtesnis gedimas papuola, pvz. turbina užsilenkia, tai iškart tuos 5000 € gali tekti sumerkti, todėl tokia vidutinė suma per 10 metų tikrai nėra didelė.
biggie 2016-06-22 09:17
Viskas čia normalu, perki galingą europinę "egzotiką" išleidi krūvą baksų jai išlaikyti. Visokius E klasės Mercedes, BMW Xdraivus, kvatrines Audi perka tikrai ne varguoliai, tai jiems nėra taip ir baisu. O stebėtis, kad galingas, su krūva ekologinių nesamonių, visokių elektroninių mazgų ir komforto navarotų BMW genda dažniau už kokį miesto kibiriuką stebėtis nėra ko. Visi renkasi, kas svarbiau, važiuoti šikarnai, ar važiuoti taupiai. O saviplakos nereikia, daugelis lietuvių pagal pajamas važinėja puikiais automobiliais. Visokie SUV, Audi, BMW, Mersai tikrai ne pigiausi variantai. Čia turbūt svarbiausias faktorius, kad Lietuvoje remonto kainos kol kas negasdinančios, gerai išvystytas šrotų tinklas, apskritai stipri naudotų auto prekyba ir palaikymas. Toj pačioj Vokietijoj ar skandinavijoje pilna bulkų, senų pasatų ir kitų perpuvusių dūmais apsipylusių kibirų, kuriuose lietuviams sėdėti jau būtų gėda.
Falcon 2016-06-22 14:12
Geras palyginimas, BMW brangu, nes daug laidų ir elektronikos, lyginant su "miesto kibiru"... Tai kodėl tada Prius yra pigiausio išlaikymo? Jame elektronikos mažiau
Sebastianas 2016-06-22 14:19
Pala, pala. Kažkas čia ne to. Jeigu garantija galioja, tai servisas jos galiojimo laikotarpiu nemokamai aptarnauja mašiną. Ar aš klystu dėl šito?
SaMaras 2016-06-22 14:37
Klysti. Bahuriux viską teisingai surašė. Garantija taikoma tik teisingai eksploatuojant įrenginius, laiku atliekant apžiūras ir laiku keičiant atitinkamas eksploatacines medžiagas.