Susipažinkite – greičiausias pasaulyje dyzelinis automobilis (Video) (5)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ratų bazė taip pat pailginta 30 mm iki 2 950 mm. Priekinė ašis dar labiau pastumta pirmyn, todėl automobilio priekis yra mažiau išsikišęs, o atstumas tarp priekinės ratų arkos ir durų padidėjęs – visa tai padeda sustiprinti prestižinio automobilio įspūdį. Galinė automobilio dalis už galinės ašies atrodo labiau išsikišusi ir kuria galingos pozos įspūdį.
Nors „Panamera“ plotis padidėjo vos 6 mm, automobilio kuriamas pločio efektas kur kas didesnis, o jį sustiprina tokie dalykai kaip A formos oro angos, vizualiai susijungiančios su šoninių sparnų ortakiais, bei horizontalios priekinių grotelių linijos. Dėl naujų ir kompaktiškesnių variklių automobilio priekinė dalis yra pažemėjusi ir padeda kurti plataus, galingo vaizdo įspūdį. Prie galingesnės išvaizdos prisideda ir LED žibintai su keturių taškų LED dienos lempomis.
Automobilio durelės, variklio ir bagažinės dangčiai, stogas, sparnai ir kitos šoninės dalys pagamintos iš aliuminio. Kėbulo elementai ir naujoji stogo linija dar labiau išryškina sportiško automobilio siluetą, kuriame galima atpažinti klasikinę „Porsche 911“ formą. Šoninių stiklų forma taip pat akcentuoja kupė automobiliams būdingą stilistinę išraišką. Plačios ratų arkos pritaikytos didelių matmenų ratams – nuo standartinių 19 colių („Panamera 4S“ ir „Panamera 4S Diesel“) ir 20 colių („Panamera Turbo“) iki pasirenkamų 21 colio skersmens lengvo lydinio ratlankių.
Automobilyje įdiegta pakabos valdymo sistema „4D Chassis Control“, kuri kontroliuoja visus pakabos elementus ir, atsižvelgdama į kelio dangą ir sąlygas, parenka optimalią jų konfigūraciją. Vairavimo tikslumą dar labiau padidina į vairo judesius reaguojantys ir pasisukantys galinės ašies ratai. Ši funkcija pirmą kartą panaudota „918 Spyder“ ir „911 Turbo“ modeliuose.
Salone – lietimui jautrūs paviršiai
„Porsche“ salono ergonomikos skaitmenizacija, prasidėjusi nuo „918 Spyder“ modelio, naujajame „Panamera“ modelyje pasiekia naują lygį. Jame pritaikyta „Porsche Advanced Cockpit“ koncepcija, kurioje analoginės valdymo ir informacijos pateikimo priemonės pakeistos į ateitį orientuotais skaitmeniniais sprendimais.
Daugelio įprastų valdymo mygtukų pakeitė lietimams jautrūs paviršiai, o į prietaisų skydelį ir centrinę konsolę betarpiškai integruoti didelės raiškos ekranai. Vairuotojo apžvalgos zonoje nuolatos yra du 7 colių įstrižainės ekranai, o tarp jų – analoginis tachometras.
Centrinėje konsolėje tarp vairuotojo ir keleivio integruotas 12,3 colio įstrižainės jutiklinis ekranas, per kurį galima naudotis naujos kartos „Porsche Communication Management“ sistema su interneto navigacija, kitomis interneto funkcijomis, išmaniojo telefono ir „Apple Car Play“ sąsaja. Tiek vairuotojas, tiek keleivis gali šią sistemą nustatyti pagal savo individualius poreikius. Įprastas funkcijas atliekantys kiti centrinės konsolės mygtukai taip pat valdomi lietimais, tarp jų – net ir oro angų grotelės. „Porsche“ salonus naujieji „Panamera“ turėtų pasiekti 2016 m. lapkričio pradžioje. „Panamera 4S“
kaina prasideda nuo 114 926 eurų įskaitant mokesčius, „Panamera 4S Diesel“ – nuo 118 919 eurų, „Panamera Turbo“ – nuo 155 582 eurų.