Elonas Muskas nusitaikė į Šiaurę – siūlo tiesti „Hyperloop One“ liniją ant Baltijos jūros dugno ir projektą finansuoti ES lėšomis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

UgniusM 2016-07-07 11:37
"Hyperloop One" su Musku susijęs tik tuom, kad bando įgyvendinti jo iškeltą idėją.. Straipsnio pavadinimas į lankas..
immortallt 2016-07-07 12:27
Tai rašo, kad suspaustas oras, tai orą generuoja, tai sumažintas slėgis.
MindaugasV85 2016-07-07 12:50
immortallt, aha, cia kazkaip neaiskiai... Ar nebus cia taip, kad ora siurbia is priekio ir virsaus, o ispucia apacioj ir gale. Bet tai galingumas tokiu oro siurbliu, kad spetu siurbt tiek, kad vakuumuotu 1300 km/h greiciu...
immortallt 2016-07-07 14:36
Siurbti tą orą kainuos daugiau energijos, nei tiesiog atviroje erdvėje skrieti.
mch0lic 2016-07-08 02:57
Atviroje erdvėje reik kovot su oro pasipriešinimu ir oro sąlygom. Plius, kiek pamenu, apie vakumą ten niekas net nekalba, tai dar neiašku kiek ten to oro išsurbt reik ir kiek tam reik energijos.
immortallt 2016-07-08 09:39
Na jei yra uždaras vamzdis - sutinku, kad galima išlošti energijos atžvilgiu daug, bet jei kaip čia rašo, tai siurbti orą kainuos brangiai - reikia itin galingų ir mobilių siurblių. Jie kels didelį triukšmą ir vibracijas. Tai kompensuoti reikės geros garso izoliacijos. Pvz., elementari oro pompa akvariumui, tyli (na daugmaž tyli), kainuoja nuo 60€. Yra ir už 5€, bet burzgia kaip dvitaktis motoras.
Audrius 2016-07-08 11:03
Taip, dalykas labai sci-fi, visas intikas luzta nuo pigiu vizulizaciju ir ispudingu skaiciu. Pavadinmas irgi sexy "Hyperloop" wtf? 60s Maglev traukinys su kompresoriais ir tiek. Jie save pristato, kaip alternatyva lektuvams, kuriu niekada nenukonkuruos. Net jei Maglev traukinys su kompresoriais ir jo begiai nieko nekainuotu (o jie kainuos labai daug), jie visvien negales konkuruoti su lektuvais. Lektuvai skrenda aukstai ir tiesiom linijom, nepriklausomai ar po jais yra beverly hilsas ar jura ir jiems tereikia mazu orouostu. Cia tuo tarpu, norint vaziuti max greiciu, reikia statyti kuo tiesesnius begius, t.y. supirkti VISA busimu begiu zeme ir susitarti su visais juos savininkais. Issivysciusiose salyse, be valstybes isikisimo (skelbiant tai nacionalines svarbos projektu etc) toks procesas viso projekto kaina iskeltu 100x, t.y. ji uzmarintu. Neveltui jie siulo tiesti trasa toli siaureje, kur nieko nera. Bet tada mazi lektuvai skrendantys tiesiai is kaimo i kaima (ypac kai jie bus elektriniai) makes so much more sense. Plius, dar reikia iskaiciuoti saugumo kaina. Kai kabama apie simtus kilometru beveik vakuminiu tuneliu ir Mach 1 greicius, uztenka tik vieno zmogelio su kokiu 1kg C4, kad viskas pasibaigtu labai liudnai.. Visa Maglev traukinio su kompresoriais ideja susiduria su panasia problema, kaip ir vejo jegaines. Ju parkus apsimoka statyti tik negyvenamose dykynese arba toli juroje, ten kur nera zmoniu. Neveltui, kai atejo laikas investuoti savo pinigus ir statyti ekonomiskai apsimokancius verslus, Elonas padare, Testa, Spacex ir Solar City, o visokius hyperloop paliko kitiems..smart move.
RealDeal 2016-08-21 15:02
Tiems kas supranta angliškai, štai realybė, kodėl tai pinigų plovimas: https://www.youtube.com/watch?v=RNFesa01llk
Evil Goku 2016-08-21 16:06
Perdaug nesigilinau į hyperloop, bet man atrodo, kad "vakuumo" nebus visame vamzdyje. Lokalus "vakuumas" bus kuriamas tik prieš traukinio nosį. Galingas ventiliatorius priekyje netik "trauks" traukinį, bet ir stipriai sumažins oro pasipriešinimą.