Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2016-08-09 21:39
Negalima šitaip po viena ar dvi perdaryti, reikia kad visose žiedinėse sankryžose, visoje Lietuvoje būtu vienodos taisyklės. Tai dabar gaunasi taip, kad įvažiuojant į žiedą praleidi visus ir netgi išvažiuojant turėsi praleisti pirma juosta važiuojančius. Nu sorry bet tai nesamonę, tokiu atveju geriau jau praleisti visus išvažiuojant, o įvažiuoti visada pirmumas, bet tai irgi nesąmonė kažkokia, nors netokia didelė kaip ta kurią nori prastumti. Avarijų tikrai padaugės, nes tai prastesnė tvarka reikalaujanti dar daugiau dėmesio iš vairuotojų.
Kodėl Klaipėdoj viskas normaliai su sena tvarka, o avarijų labai mažai žieduose.
PS. Kas šiandien per diena, į mane kėsinosi 1 iš 10 vairuotojų atsitrenkti pažeisdamas eismo taisykles, arba iš neapdairumo. Čia tik mat taip ir tik šiandien, ar ir kitiems panašiai?
Eič 2016-08-09 21:45
Žiekit. Klausimas apie žiedines sankryžas.. Kam trečioji juosta reikalinga? Važiuoji antra ir *pyst* lenda iš trečios į posūkį iš lempos. Pavojingos situaciojs gaunasi..
SaMaras 2016-08-09 21:47
Perdarytų žiedų nemačiau, tai konkrečiu atveju nekomentuosiu sąmonė ar nesąmonė, bet juk ne tik žiedinės sankryžos bet ir paprastos būna visokios, atsižvelgiant į pagrindinius srautus ir to esmė kad padidinti pravažumą. Idealias (daugiau ar mažiau) galima padaryti tik statant miestą plyname lauke nuo nulio.. ir tai laikui bėgant atsirastų srautų netolygumas.. Kaune pilna visokių žiedų ir nieko.. važinėjam..
Evil Goku 2016-08-10 01:23
Visuose Lietuvos sankryžose galioja vienodas KET.
Eismo organizavimas žiedinėje sankryžoje priklauso nuo automobilių srauto.
Taigi ir paprastoje, šviesoforo reguliuojamoje sankryžoje būna skirtingai:
Iš pirmos juostos tik į dešinę, iš antros tik tiesiai, iš trečios tik į kairę.
Iš pirmos į dešinę arba tiesiai, iš vidurinės tiesiai, iš trečios į kairę arba tiesiai.
Iš pirmos tiesiai arba į dešine, iį antros tiesiai arba į kairę, iš trečios tik į kairę.
Ir t.t. ....
Sakykim turim žiedą su keturiais išvažiavimais, jei didžiausias srautas automobilių išvažiuoja 4 išvažiavime, tai galima padaryti, kad iš pirmų dviejų juostu ten privaloma išvažiuoti, o trečia juosta option, gali išsukti, arba gali važiuoti tiesiai (berods taip Kaune prie molo yra). ir jei 3 išvažiavime niekas beveik neišsuka, galima padaryti, kad pirma juosta prie to išvažiavimo option (kaip vienos juostos žiede).
Jei tu žinai, kad tau reikės išvažiuoti 2 išvažiavime, o važiojant pirma juosta gali 1 išvažiavime važiuoti tiesiai, tai ir važiuok pirma juosta. Nx tau į tą antra juosta lysti? Vis tiek turi pravažiuoti pirmą juostą, kad atsidurtum antroje.
O jei, pirma juosta negalima važiuoti tiesiai, tai įvažiuodamas į sankryžą palauki, kol galėsi įsukti į antrą juostą, tada pravažiavęs 1 išvažiavimą persirikiuoji į pirmą juostą, nes visi važiojantys pirma juosta būną išsukę iš žiedo.
Svarbiausia, kad būtu aiškus kelio ženklinimas ir ženklai nurodantys eismo organizavimas žiede. Tikrai labai erzina, kai pirma kart įvažiuoji į žiedą ir nežinai kaip jame važiuoti, nes linijos nusitrynusios, o ženklų nebuvo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Žiedinėse sankryžose įsigaliojo permainos