Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
obuglas 2016-09-09 13:35
Atrodo įdomiai, tik klausimas kodėl blogai įprastos "Dobilo" formos sankryžos? Juo labiau, kad nereikia jokių šviesaforų, kurie stabdo eismą. Vienintelę priežastį sugalvoju, tai jos pralaidumas turėtų būti ženkliai didesnis.
Creatium 2016-09-09 15:45
Dobilo sankryžose yra mažiausiai 4 itin pavojingi srautų susikirtimo taškai: ties nusukimais ir įsukimais, kai vienas srautas nori nuvažiuoti nuo kelio, o kitas - į jį įsilieti. Todėl dobilo sankryža būtų geresnis sprendimas, negu deimantas, tik tuo atveju, jeigu ji būtų žiauriai didelė - kad būtų atskirti visi srautai.
obuglas 2016-09-09 18:04
Teisingas pastebėjimas
AAA000 2016-09-09 20:25
Pagal mane geriau yra statyt du ziedus vietoj tu dvieju srautu kryzminiu persidengimu.
Juk principe nera jokiu privalumu pries "dobilo" sankryza, vistiek is keturiu pavojingu vietu lieka dvi. O kitos dvi pavojingos vietos keiciamos visisku eismo uzmarinavimu ir papildoma painiava. Ir dar eksplotavimo minusai prisideda - sviesoforu infrastruktura kainuos. Ziedai irgi puikiai stabdo lakstanciu idiotu srauta. Plius privalumas - neuzsikemsa ir subalansuoja automobiliu apkrovima i tolygu. Ir siaip - ismoks labiau ziedais vazinet liaudis - jei ju daugiau bus.
Dar vietoj dvieju ziedu butu galima daryt viena ilga zieda su isplatejanciai apvalumais galuose. Smelio laikrodzio formos.
Sviesoforai realiai tik kamscius padaro - nes subruka automobilius i vazinejancias kruvas. Pagal mane idealiam keliu tinkle isvis neturi but sviesoforu. Sviesoforinis reguliavimas turetu but nebent kokios nors nacionalinio masto katastrofos atveju - panasiai kaip sirenos. Isijunga koki karta kas 5 metai profilaktiskai
Del tu pesciuju su dviratininkais vaiksciojimo - tai irgi cirkai. Tokio mastelio sankryzose ju arba nebuna - arba jiems reikia statyt perlipimus ar tunelius. Visiska nesamone varinet pestiji per 4-5 juostas...
mobilunkas 2016-09-09 21:11
nematau dideliu privalumu- jei sviesoforai yra vadinasi maksimalus greitis 70. ir siaip sviesoforas praleidzia bet kuriuo momentu tik 50 proc srauto, net jei to srauto ir ner tame kely, cia nebent privalumas sankryza mazesniame plote, kai zeme brangi
Creatium 2016-09-09 22:02
Yra kitas dalykas. Daug kas priklauso nuo to, kokios reikšmės keliai susikerta. Dažniausiai susikerta skirtingų reikšmių keliai, pvz. autostrada su regioniniu ir tada atsiranda koks dobilas. Regioninis turi 90km/h greitį, o autostrada - 140km/h. Prioritetas - autostrada. Deimantinė sankryža panaikina pavojus autostrados lygyje ir prideda šviesoforą regioniniame kelyje. Tačiau tas šviesoforas irgi gali būti nebūtinai toks skausmingas, kaip atrodo. Pavyzdžiui, užsidegti tik tada, kai yra norinčiųjų sukti.
Beje, būtų įdomus eksperimentas. Ar įmanoma būtų tuos susikirtimus palikti be šviesoforo? Na, pažiūrėkime.. srautai susikerta kone tiesioje linijoje. Priešinga juosta atvažiuojantį auto pastebėti gerokai lengviau, negu keturšalėje + formos sankryžoje. Galbūt sumažinus greitį iki 50km/h eismas veiktų ir be reguliavimo?
Juk kiekvienas esame važiavę per + formos sankryžą be šviesoforo. Ir nieko, pravažiavom sėkmingai. Aišku, ta idėja galbūt veiktų tik su sąlyga, jeigu kelias nėra labai apkrautas.
vanduo4 2016-09-11 02:48
- Čia yra tik maketas, kuris iš principo siūlo kaip spręsti avaringumo problemą ir nesvarbu koks mąstelis. Beje sustabdžius eismą, pėsčiųjų eismas visiškai niekam netrukdo. O labiau užimtose sankryžose galima ir pėsčiųjų tiltus pastatyti. O kas bus kai tas tiltas sugrius ir užtvers visą eismą kaip neseniai buvo magistralėje į Euro tunelį????
kionig 2016-09-11 11:43
Papildomos išlaidos statyboms, kad keli pestieji galėtų pereiti per pėsčiųjų tiltą? Vis tiek atstumas, kurį reikia pereiti yra tas pats, tai kam dar papildomai išlaidauti, jei vis tiek yra šviesaforai reguliuojantys eismą?
SaMaras 2016-09-11 15:18
Kiek žinau tokio tipo sankryžą norima prastumti (ar net prastumta) Kaune prie savanorių ir vakarinio Islandijos pl sankryžos (muravos), o bendrai paėmus tai man ties srautų perkryžiavimu kažkaip trūksta dviejų lygių sankryžų..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip veikia „deimantinė“ kelių sankryža – kai staiga atsiduri priešingoje kelio pusėje (Video)