Kinai reanimuoja didžiausio planetoje lėktuvo, kuris aukštesnis už standartinį lietuvišką 5-aukštį daugiabutį, gamybą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

nemesis 2016-09-09 14:37
Citata: Vienu metu jis gali gabenti net 272,5 tonas arba... net 70 tankų Abrams. Nesueina galai. Tai ką 1 Abrams tankas sveria 272,5/70= ~ iki 4 tonų? Pagal wikipedia 61 toną vienas tankas sveria.
kestutisz 2016-09-09 14:41
"gali gabenti net 272,5 tonas arba... net 70 tankų Abrams" - Abrams'ai kažko labai palengvėjo, vis tos naujos technologijos...
Rukis 2016-09-09 15:20
General characteristics Crew: 6 Length: 84 m (275 ft 7 in) Wingspan: 88.4 m (290 ft 0 in) Height: 18.1 m (59 ft 5 in) Wing area: 905 m2 (9,740 sq ft) Aspect ratio: 8.6 Empty weight: 285,000 kg (628,317 lb) Max takeoff weight: 640,000 kg (1,410,958 lb) Fuel capacity: 300,000 kg Cargo hold – volume 1,300 m3 (46,000 cu ft), length 43.35m, width 6.4m, height 4.4m Powerplant: 6 × ZMKB Progress D-18 turbofans, 229.5 kN (51,600 lbf) thrust each Performance Maximum speed: 850 km/h (528 mph; 459 kn) Cruising speed: 800 km/h (497 mph; 432 kn) Range: 15,400 km (9,569 mi; 8,315 nmi) with maximum fuel; range with 200 tonnes payload: 4,000 km (2,500 mi) Service ceiling: 11,000 m (36,089 ft) Wing loading: 662.9 kg/m2 (135.8 lb/sq ft) Thrust/weight: 0.234
azotas 2016-09-09 16:48
kariuomenei manau butu pakake ir an 124.
lucy 2016-09-09 16:52
Nors ir labai įdomus tas lėktuvas ir atsako į klausima "kodėl?" - "nes galim", bet puikiai parodo ant kiek neefektyviai sovietai naudojo resursus ir tuo pačiu jog nebuvo gero susisiekimo. Sukūrė buraną ir sukūrė lėktuvnešį būtent tam buranui transportuoti, man tai čia visiškai WTF momentas. Man įdomu kokie kaštai būtų šiomis dienomis tokios programos.
Paramotoras 2016-09-09 17:31
Siai dienai sis aparatas vertinamas uz tai jog jis vienintelis gali padaryti nekaikuriuos darbus. Kuriu kiti nevalioja.
enzim 2016-09-14 19:42
Skaičiau rusų analizę. Kinų karinius poreikius, tiek esamus, tiek dar ilgą laiką perspektyvinius, visiškai tenkina AN 124. Tai būtų nesulyginamai pigiau ir efektyviau, tačiau kinai planuoja atgaivinti numarintą rusų dėl didžiulių kaštų, o dabar ir politikos, "Spiralės" projektą/ To projekto esmė tokia: panaudoti AN 225 kaip skraidantį kosmodromą, bet kada galintį į orbitą išvesti kosminį naikintuvą. Projekto privalumas nesulyginamai pigesnis krovinio iškėlimas į orbitą ir nereikia laukti "langų" tinkamam starto momentui kaip stacionariuose kosmodromuose leidžiant įprastas raketas. Kadangi planuojami tik 5 ar 6 vienetai tai projekto savikaina kosminė, o tokias išlaidas gali sau leisti tik kariuomenė. Jei kinam pavyks įgyvendinti šį projektą, tai jie gali net išsiveržti į priekį militarizuojant kosmosą ir pigiausiai leisti palydovus į orbitą.
punktyras 2016-09-15 16:06
.
enzim 2016-09-16 16:33
Na tegu rusams pavyks išspausti iš IL 76 keliamąją galią nuo 60 iki 100 tonų, An 225 kels 300 tonų, o planuojamas dvikilis tandemas jau galės net 600 tonų kelti, o tai jau labai rimta. Taip kad kinai įsisavinę ukrainiečių technologijas dar sudrebins pasaulį. Belieka rusams jų perspektyvinis projektas PAK DA, kuris galėtų perimti An 225 funkcijas. Bet jį dar reikia sukurti , išbandyti ir sukurti aptarnavimo infrastuktūrą, o An 225 gali kad ir rytoj pradėti gaminti.
Donattello 2016-09-17 14:59
gerai prajuokinai