Tai ne šiaip nostalgija: 9 priežastys, kodėl seni automobiliai yra geresni už naujus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Robkinas 2016-09-17 17:22
Visiškai sutinku su straipsniu. Kadangi man automobilis yra tik prioritetas nuvykti nuo durų iki durų, nuo taško A į tašką B, tai nėra poreikio turėti naują/apynaujį automobilį su ekstra super mažomis degalų sąnaudomis (ant popieriaus dažniausiai) ir prigrūsta įranga, kurios visiškai man nereikia (laisvos rankos, bluetooth, klimato kontrolės, parktronikai ir t.t. Seną automobilį išlaikyti yra pigiau, remontuoti paprasčiau (daug ką galima ir pačiam pasidaryti) ir tiesiog turėti jį iš dalies saugiau (nepaklausus vagims). Nekalbu apie populiariausias markes, kurių kėbulo dalys vistiek yra populiarios vagišių tarpe. Nesu nusistatęs prieš naujus automobilius, tiesiog man atrodo kartais kvaila, kai žmonės iš paskutinių sukrapšto paskutines kapeikas ant naujo automobilio, kad tik nebūtų prastesnis/nemadingesnis prieš kaimyną. P.S. mano 16 metų senumo civic mieste tarp kitko sunaudoja 7 ltr.benzo, o ir galios iš mažalitražio variklio palakstyti po miestą sočiai užtenka.
- 2016-09-17 17:34
Blogai su naujais automobiliais - kaina nekrenta, o tarnauja jie trumpiau. Sutikčiau išleisti paskutinius centus, jei būtų garantijos, kad keičiant laiku tepalus ir neralinėjant nuvažiuosi 1 milijoną km.
ramūnas.atkočius 2016-09-17 23:17
didziausias minusas - saugumas
kukulis4 2016-09-18 08:22
Viena, del ko su tavim sutinku, tai kad automobilis turetu buti pagal kisene. Nesvarbu ar tai naujas atuomobilis, ar naudotas - jeigu mokedamas uz automobili zmogus privales maziau valgyt, tai cia mazu maziausiai kvaila. Kita - jeigu tu mane su savo civiku pavezesi 100ta kilometru Vilniuje, ir tavo cvekas sunaudos 7 arba maziau litru benzino, tai as prizadu tau pilna baka benzo is savo kisenes Ar pasiryztum? Automobilistu forumuose, jau kai vyrai pradeda matuotis kiek kurio masina srebia, tai praktiskai truksta tik vieno drasesnio, kuris prisipazintu, kad is savo golfo dyzeli kartais tenka nupylinet, nes graziai vaziuojant saliarka ne rija, o gamina
runce 2016-09-18 10:40
mano dyzelis mieste 4L/100km ima. bet mano miestas yra geležinio vilko g. 70km/h pastoviai... mašina nepersijungia į kitą režimą pravažiavus baltą lentelę su miesto pavadinimu
Arthuras 2016-09-18 11:03
Va va, pasakų apie kuro sąnaudas galima prisiskaityt į valias. Žmonės bijo sau pripažint, kiek jų nusipirktas automobilis srebia. Ypatingai dyzelistai su 3-4 "vidutiniškai" litrais mėgsta važinėt...
Talkatif 2016-09-18 13:31
Problema ta, kad naujų auto dėl praktiškai neįvykdomų ekologinių, saugumo reikalavimų savikainos didelės. Todėl pardavinėja su labai maža marža, o atsigriebia per dalių prekybą. Plius, dėl protų ir rankų nutekėjimo, beveik nebeliko normalių meistrų, o remontas vis sudėtingėja.
Wolfy 2016-09-18 14:11
Važinėju su dyzeliu (automatu) ir ima vidutiniškai Kaune ~7l. Man čia nedaug.
Robkinas 2016-09-18 17:41
Negali patiket, kad mano 900kg sverianti sena gelda su 1.4l varikliu mieste per mazai suryja? Zinoma, jeigu smaugsiu varikli aukstomis apsukomis, sanaudos ir 9ltr pasiekia. Bet kai su protu vaziuoji, ir vaziuoji tam, kad pasiektum tiksla ir ne daugiau, tai sitokios sanaudos yra teisingos ir patikrintos. P.S. kad sitokias sanaudas isgauciau, reguliariai atlieku tepalu, filtru keitima ir padangu slegi nuolat tikrinu. Ir svarbiausia - nevirsiju leistino greicio !
RamasX 2016-09-18 18:06
Jau senokai tokių kliedesių nebuvau skaitęs Kaip čia yra, kad absoliučios daugumos naujų automobilių dinamika, kuro sąnaudos, komfortas, saugumas ir visa kita yra kur kas geresni nei senųjų. Seni automobiliai geri tik tie, kurie yra reti bei išskirtiniai - tinkami kolekcionuoti bei auginti jų vertę.
Xdmin 2016-09-18 20:13
Apie dinamika cia pats sugalvojai, o kuro sanaudos yra toks dalykas kad priklauso tiek nuo auto bukles tiek nuo vairuotojo. Drauge ramiai vazineja su Opel Astra 98 1.6 ir nevirsija 8 litru benzino normos, todel pilnai tikiu kad kazkas su Civiku ir i 7 telpa, nes automobilis daug lengvesnis. Be abejo jei vazinetu rekaudamas VTEC kick in YO! tai ir 12 bus normalu tokiam varikliui.
RamasX 2016-09-18 20:57
Palygink dinamikos rodiklius senų sportinių ir dabartinių stockinių automobilių. Viskas bus kur kas aiškiau Sąnaudos priklauso nuo vairavimo stiliaus. Tuo pačiu automobiliu gali sutilpti į 5l/100km, o gali ir 15l neužtekti. Bet jeigu lygintume vidutines sąnaudas - nauji automobiliai kur kas ekonomiškesni ir be abejonės gerokai galingesni. Pvz., tavo mylima Astra 1998m. 1,6 mechanine dėže rijo (kai nauja buvo) rijo vidutiniškai 8l/100km ir turėjo 100AG, o jon naujesnė versija (~2012m) su 1,6l bei mechanine dėže vidutiniškai rijo 6,8l/100km ir turėjo 180 AG. Įsibėgėjimas iki 100 km/h: 11,5 ir 8,5 s. Manau, kad supranti apie ką kalbam
Vytax 2016-09-18 23:39
Paimkime furgonus. Buvo tokie Mercedes 207D/307D. Jie buvo itin patvarūs, patikimi, pasižymėjo mažomis kuro sąnaudomis ir paprasta priežiūria. Daugelis tokių furgonų Lietuvos keliais prasuko bent po keletą mln. km. Dabartiniai furgonai gal ir greitesni ir labiau komfortiški. Tačiau „valgo“ bemaž dvigubai daugiau kuro. Sudėtinga naujų priežiūra. Varikliai reikalauja periodiško diržų keitimo. Kas itin sudėtinga, nes patys varikliai sunkiai prieinami, sugrūsti ankštose erdvėse. Pakabose trigubai daugiau dylančių detalių, Tad tikimybė, kad pakaboje kas nors bildės ir reikės ten kažką remontuoti irgi išauga trigubai.
FtBall 2016-09-18 23:46
Na, mano 2001 Volvo S60 2.4 benzinas/dujos, tai mišrios sąnaudos 11l dujų + 1l benzino, tai visai ekonomiškas automobilis. Mieste nuvažiuojama maždaug 40% atstumo. Ir tikrai gana dažnai paspaudžiu virš 4000 apsukų. Galiu pasakyt, kad kai kurie gedimai labai padidina kuro sąnaudas. Buvo sugedęs lambda zondas, tai sąnaudos buvo ~12l benzino magistralėje 130km/h greičiu. Dabar važiuojant 150km/h greičiu sąnaudos mažesnės. Dėl Civic'o, tai jis irgi tikrai ekonomiškas automobilis. Pusseserė turėjo, anot jos, sąnaudos nesiekdavo 6l/100km, tuo tarpu pusbrolis su tuo pačiu Civic'u sudegindavo ~8l benzino. Bet nekalbant apie kurą, tai tikrai nenorėčiau vairuot seno automobilio be elementariausių saugumo sistemų. Nors kolkas dar neprireikė nei abs'o, nei saugos diržų ar airbag'ų, bet tikrai saugiau yra su pagalbinėm sistemom.
unytas 2016-09-19 05:30
kad tie seni automobiliai jau bira kiek sutaupisi tiek an daliu isleisi. kaip sakoma -1 bulka
sub 2016-09-19 08:37
Nzn su kuo tiksliai palyginti tavo furgonus, dabar yra Vito ir Viano. Tai kalbant apie šiuos du, jei važiuosi su tuo, kuris turi 2.0 - 2.2 variklį neviršydamas 2500 apsukų ir naudodamas 6 bėgį, garantuoju, kad tilpsi į 6-7 ltr./100 km. Kokie diržai? 2012 m. Vito su grandine, kurią reikia keisti minimum po 200 k. km. Tai apie ką čia šneki, tūrbut net pats nesupranti?
kernel_panika 2016-09-19 09:09
Tau kliedesiai, nes tu aiskiai nesuvokei straipsnio. Jame nebuvo bandoma irodyti, kad senesni automobiliai geresni absoliutine prasme. Buvo isrinkti tam tikri aspektai, kuriais teoriskai palyginus sena ir nauja tokios pat bukles automobili, senas yra pranasesnis. Visi tie kriterijai buvo absoliuciai teisingi, jei vertinsim tik juos, neatsizvelgdami i kazkoki bendra konteksta.
bahuriux 2016-09-19 09:43
Senų automobilių dinamika geresnė, tos pačios galios varikliui, nes jie buvo lengvesni, nei dabartinė panašaus dydžio. Ir kartais varikliai buvo netgi ekonomiškesni, pvz vw/audi 1,6 td, 55kW, 1987-90m, "bulka", 100 km kuro valgo. 90km/h - 3,6 l, mieste - 6,1 l dyz kuro, čia dar su sąlyga, kad tais laikais gamintojai nesukčiavo dėl kuro sąnaudų ir nebuvo įsivėlė į visokius dyzelgeitus, kaip dabar.
DJ_LFS 2016-09-19 10:14
2003m 2.0 dyzelinė astra, automatas, 8-9l/100km
DJ_LFS 2016-09-19 10:15
2004 2.2 dyzelinė astra G, mechanika, 6-7l/100km