Komercinių automobilių pardavimai lyg ekonomikos termometras: žadamas rimtas atšilimas  (2)

Europos gamintojų asociacija skelbia, kad per aštuonis šių metų mėnesius naujų komercinių automobilių pardavimas Europoje išaugo 14,3 procentų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vien per rugpjūtį šių automobilių paklausa išaugo 31,8 proc.

Itin pastebimas kompaktinių furgonų populiarėjimas, neslūgstantis trejus metus iš eilės. Pernai, rinkdamiesi komercinį transportą, Europos pirkėjai pirmumą teikė „Ford“ markės automobiliams ir šiuo metu jie užima beveik 13 proc. rinkos.

Komercinių automobilių populiarumas yra lyg ekonomikos termometras. Jei įmonės jaučia, kad artėja sunkūs laikai, išlaidos naujoms transporto priemonėms būna apkarpomos pirmiausiai, o kylantys komercinio transporto pardavimai reiškia, kad laukiama tolimesnio augimo.

Kuriasi smulkūs verslai

Ekspertų teigimu, išaugusį komercinių automobilių populiarumą sparčiai besiplečianti internetinė prekyba, kurios prekėms pristatyti labiausiai tinka nedidelių gabaritų transportas.

Be to, Europoje kuriasi nauji smulkūs paslaugas teikiantys verslai – dažymo, tinkavimo, santechnikos, smulkaus remonto paslaugų, kurių atstovų kasdieniame darbe šio tipo automobilis yra parankiausias.

Lietuvoje vyrauja panašios tendencijos. Vis daugiau žmonių ryžtasi pradėti savo verslą, o mažiems preklių kiekiams vežioti perkami nedideli komerciniai automobiliai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(3)
(2)
(1)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: