Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kernel_panikuoja 2016-10-27 09:42
"Būtent žaidimai nuolat meta iššūkius naujausiems kompiuteriams ar išmaniesiems telefonams, skatina jų gamintojus tobulinti technologijas taip diktuodami naujausias kompiuterinės įrangos madas."
Tai jau tikrai. Absoliuti dauguma zaidimu siai dienai efektyviai nepanaudoja daugiau nei 4 CPU branduoliu. Kadangi zaidimu pramone glaudziai susijusi su konsolemis, tik nedidele dalis zaidimu efektyviai panaudoja galingiausias PC vaizdo plokstes. Pas beveik visus zaidimus fizika ir daleliu simuliacija siai dienai vis dar atrodo tragiskai - uztenka pamatyti koki elementaru "ugnies efekta" - atrodo beveik taip pat, kaip pries 10 metu. DX12 atsirado pries ~3 metus, siai dienai ji naudoja tik vienetai zaidimu. Absoliuciai daugumai siandieniniu zaidimu zaisti 1920x1080 30-60FPS aukstais nustatymais uztenka 5-7 metu senumo high end'inio CPU ir 2-5m GPU.
Gal zaidimai ir buvo PC varomoji jega kokiais 1993-2003m, bet dabar tai nelabai.
Creatium 2016-10-27 10:47
Dabar PC varomoji jėga yra aukštos rezoliucijos ekranai
RamasX 2016-10-27 11:15
DX12 atsirado prieš 1,5 m.
kernel_panikuoja 2016-10-27 11:54
Hardware'as D3D12 pradejo palaikyti pries ~5 metus. Tai, kad vos pries ~1.5 metu isejo Windows 10 su DX12 palaikymu tik irodo, kad zaidimai menkai ka skatina technologine prasme.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje bus demonstruojami įspūdingi eksponatai „iš ateities“ (Video)