Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
min 2016-10-27 14:22
Ir dažniausiai sukuria AAA nesąmones. Bent jau pakutinius kelis metus.
ekstrymas 2016-10-27 17:58
„Vien žaidimų kūrimo procesas pasikeitė išties drastiškai. Norint sukurti didesnį žaidimą, kaip pavyzdžiui „Doom II“, šiandien reikia gerokai labiau paplušėti. Jeigu 1993 metais tą per dvejus metus padaryti galėjo 5 ar 10 žmonių komanda, šiandien situacija kitokia: dabar, kuriant vieną geriausių pasaulyje žaidimų, prireikia 500 ar net 1000 žmonių komandos, tų pačių dvejų metų darbo ir dar iki 300 milijonų dolerių reklamai“, – žaidimų kūrimo užkulisius atskleidė A. Pranckevičius.
Taip išeina,kurti žaidimus yra nuostolinga,bet juos vis vien kuria
Kyborg 2016-10-27 19:16
Taip išeina, kad neturi loginio mąstymo. Išaugusios išlaidos nereiškia, kad žaidimų kūrimas tapo nuostolingu.
Erodas 2016-10-27 20:54
geriausia reklama tai kai geras produktas pats save reklamuoja, ir zmones pabande nebegali nepasidalinti ispudziais savo socialiniame rate.
turbut juokingiausia tai kad apie zaidimus zmones daugiau suzino ir piratiniu tinklapiu kai juos ten ikelia nei, kad uzkimba kazkur ant reklamos. kuria as pvz tiesiog ignoruoju kaip manau tai daro ir daugelis.
pvz reklamuoti tokius zaidimus kaip gta, mafia, nfs ar koki nors kita kuris turejo turi ir tures savo auditorija, tai tiesiog pinigu ismetimas i bala, nes vos tik oficialiame puslapyje kas nors uzsimenama apie nauja zaidima, per kelias dienas jau buna fleiminama visuose it ir game portaluose. viskas ka reikia padaryti tai susukti gera traileri ir siek tiek gameplay parodyti, viskas.
ekstrymas 2016-10-27 21:37
gal neturiu arba mano logika netinkamo lygio,bet mano logika:remiantis patirtimi ir ispudziais.
pries keleta metu nusipirkau viena is populeresniu zaidimu,nes buvo daug reklamos,zaidziau ir buvo ganetinai smagu,veliau pabandziau zaisti online,buvo smagu kuri laika,bet ganetinai greitai atsibodo tie patys map'ai,zaidimu kurejai suteike galimybe patiems kurti juos.kas nera sudetinga ir tam nereikia 500 darbuotoju.
dabar truputis skaiciavimu: 500*50 000(darbuotoju metinis uzdarbis)=25 000 000*2=50 000 000+300 000 000(islaidos reklamai) 350 000 000(viso islaidu). 5 000 000(parduotu kopiju)*50=250 000 000???? pelno.cia apie viena zaidima kalba eina.
as esu skaites kitokiu teiginiu apie zaidimo kurimus is paciu kureju ir ten nebuvo tokiu gigamasteliu.
sabotan 2016-10-27 21:41
Kas nori tas nuperka, bet yra didele mase zmoniu kuriem nesidomi zaidimais pvz as apie GTA suzinojau is reklamos ir tai buvo pries 3 metus zinojau, kad toks zaidimas yra draugai zaide siule ir man, bet atsisakiau , o va reklama sudomino. Zinok zaidimu kurejai nedurni nemes milijonu i bala jai jie neatsipirks.
Borland 2016-10-27 22:04
gta5 vien per pirmas tris dienas pardavė už 1 milijardą dolerių, o iš viso pardavė apie 60 milijonų kopijų, tai tavo pelną reiktų padauginti iš 10:
http://www.gamespot.com/articles/rockst ... 0-6415330/
http://www.ign.com/articles/2016/02/03/ ... ion-copies
IceBullet 2016-10-27 22:19
GTA neatspindi tikrosios padeties - tai yra AAA++ zaidimas, kurtas 5-6 metus panaudojant milziniska biudzeta ir tt. Net praejus 3 ar 4 metams po isleidimo jo kaina nukrito palyginus nedaug. Daug kas isigijo ps3 specialiai tik suzaisti gta 5, nes pc versijos is pradziu nebuvo. Tokie hitai pasirodo tik karta per keleta metu.
Erodas 2016-10-27 23:27
bet matai tau pasiule juk, tik kad tu atsisakei, net nepasidomejas... tai tokiu kaip tu vienetai. bet sis gero zaidimo savireklamos principas kuo puikiausiai veikia. o tie zaidimu kurejai gal ir nedurni bet jie nera aiskiaragiai ir nezino kokie butu rezultatai investavus i reklama ar neinvestavus. kai kuriems zaidimas ir reklama nepades, kad ir kiek jai ilseistum, o kitiems ta reklama tik budas pinigams padziauti
ekstrymas 2016-10-27 23:36
Borland
nesizaviu as siuo zaidimu ir kad ji zaisciau jie man turetu sumoket pinigu,o ne as jiems.man uzkliuna tie 500-1000 zmoniu.nes nusiperki zaidima uz 50 ir matai,kad tai tas pats kas pries 10 metu tik dekoracijos kitos su kruva glitch'u
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Šiuolaikinius geriausius žaidimus kuria 500-1000 žmonių komanda, tai užtrunka 2 metus, o vien reklama kainuoja 300 milijonų dolerių“