Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SaMaras 2016-11-02 13:48
" „Audi“ sukurta „eROT“ sistema yra pilnai programuojama, todėl gali tobulai prisitaikyti prie vairuotojaus vairavimo stiliaus bei kelio būklės." VairuotojUs bus patenkintas
bahuriux 2016-11-02 14:09
Sistema gera, ant popieriaus, bet kaina ir tarnavimo laikas, įtariu daug kam nepatiks.
Kubietis 2016-11-02 14:10
Dzin tas vairuotojus. Kažin ar ta sistema ilgaamžė bus. Jei ją reikės keisti kas kelerius metus, tie 3 miligramai dujų ir 10 mililitrų sutaupyto kuro nusiš***.
mobilunkas 2016-11-02 14:28
sistema labai gera elektromobiliui, na dar hibridui su iskrautu akumu tiesiog fantastiska. Be neelektromobiliui kur sunaudot puse kilovato elektros?
lizunas 2016-11-02 14:38
Tai juk ir rašo, kad bus naudojama hibriduose ar elektromobiliuose.
mch0lic 2016-11-02 17:23
Naudingas ir įdomus sprendimas, bet klausimas, kokia kaina (pirkimo + išlaikymo) ir koks tarnavimo laikas. Su mūsų keliais tai čia turbūt beveik visą laiką maksimumą generuotų )
jull 2016-11-02 18:29
Sutinku, naudingas ir idomus. Kaina tikriausiai bus nemaza, tarnavimo laikas tikriausiai bus lygus automobilio tarnavimo laikui. Blogiausiu atveju, koks nors to dempferio guoliu/reduktoriaus keitimsa keitimas bus aptarnavimo proceduroje. Is esmes tai tik elektros generatorius su didelio perdavimo sakaiciaus reduktoriumi, prijungtas prie keiciamos galios sroves imtuvo. Keiciant imtuvo galia, keisis ir amortizatoriaus kietumas. Nebus kam ten nepataisomai susideveti.
MindaugasV85 2016-11-02 18:45
Pažiūrėjus į tą paveiksliuką, tai viskas +/- aišku.
O smūgiams absorbuoti vis tiek turi būti kažkoks kompensatorius, nes jeigu tiesiai į tą gearbox'ą, tai manau ilgai nelaikys (nebent grafenu kokiu dengs tuos krumplius). Na o tai absorbacijai tai manau keli variantai - spyruoklės arba guma. Jei spyruoklės, tai gal kažkas panašaus į plaukiojantį smagratį, jei guma - tai turbūt panašiai kaip "škyvas". Sunku net pasakyt, kuris variantas čia geresnis.
Tiesa nelabai tikiu šito produkto ekonomiškumu. Hidraulinis amortizatorius - šimtą metų naudojama technologija, pakankamai paprasta, pakankamai išdirbta ir žinoma kaina ne kosminė (sakykim 50-100 EUR/vnt). Na o šitas... Mechaninė dali, elektrinė dalis, papildomas generatorius (turbūt 1 visiems ratams).
Beje nelabai aišku kaip su spyruoklėm. Kaip suprantu iš foto, tai šis atliks ir kėlimo funkciją. Jei taip, tai galima pamiršti apie generuojamą elektrą
[redaguota]
Nors sorry, absorbuoti smūgio gal ir nereiks - turbūt nereiks tokios kietos pakabos kaip iš pradžių pagalvojau.
miiinnde 2016-11-03 07:55
Taaaiiip... Lygiame kelyje beveik nenaudos elektros, bet reiskia kad ir negamins. Duobetam kelyje si sistema pareikalaus kurkas daugiau energijos, bet niekas manes neitikins kad Audi sukure Perpetuum Mobile. Taip kad elekros energijos efektyvumu si sistema manau tures kurkas didesni apetita, nei paprasti hidrauliniai amortizatoriai. Parametru keitimo lankstumas taip, iki ilgaamziskumo kogero luktert teks, kol pasikeis kelios sios sistemos kartos...
bahuriux 2016-11-03 09:02
Supratau kad tu nesupratai veikimo principo šito daikto. Esmė parasta jis pats nenaudos elektros energijos, na gali naudoti, pvz laikinam pakėlimui kai riekia pervažiuoti kokia aukštesnę kliūtį, bet pagrindinė jo paskirtis gesinti svyravimus. Juk suprantame, kad tepalinis amortikas, tik prigesina automobilių "supynių efektą" ir tą rezonansinę kėbulo supimosi ir duobių sukeltą energija paverčia į šilumą, o čia bus neiššvaistyta energija, o konvertuota į elektros energiją. Konvertavimas jei labai grubiai vyksta panašiu principų į elektros generatorių, jei nori kietesnės/sportiškesnės važiuoklės duodi daugiau apkrovos generatoriui (paprasčiau mažini apkrovos varžą, arba šiuo konkrečiu atveju keli įtampą per inverterį ir krauni akumą), jei reikia daugiau komforto atvirkščiai mažini apkrovą generatoriui. Pats judėjimo gesinimas vyksta dėl Lenzo dėsnio išsamiau nuo 1:28 https://www.youtube.com/watch?v=10ZW77K4AoU
lizunas 2016-11-03 14:02
TESLA kainynas http://sfvautoparts.com/shop/other/tesl ... 2013-2015/
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Audi“ stebina išradingumu: visiškai atsisakys hidraulinių amortizatorių