Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vanduo4 2016-11-03 23:06
- Daugybė nereikalingų ir judančių detalių, kurios avarijos atveju gali virsti mirties priežastimi;
- Alkoholis ir automobilis? Ši kultūra ateityje turėtų būti apskritai uždrausta, o ne propaguojama;
- Saugus VYRIŠKAS automobilis virsta MOTERS "tualetu" - štai kuo virsta įvaizdžiu, o ne praktiškumu grįsti sprendimai.
https://www.youtube.com/watch?v=D827IxEJVS4
mindebuc 2016-11-04 02:20
Plojimai, parodei tokį filmuką, kuris ne į temą visai.
Volvo sukurtas Švedijoje, vyriausiasis dizaineris berods vokietis. Tai automobilis be problemų prilygs S klasės Mersedesui, Audi A8 ir kitiems panašiems automobiliams.
Tuo labiau, kad Volvo pasižymi labai didele saugumo įranga, tad tavo frazė "Daugybė nereikalingų ir judančių detalių, kurios avarijos atveju gali virsti mirties priežastimi" panašiai nieko nereiškia. Tiek pat šansų (Ar net mažiau) žūti avarijoj turi ir bet kurio kito automobilio vairuotojas ir keleiviai.
Galėčiau nemažai pavardint faktų, bet Volvo už tai nemoka.
vazzy 2016-11-04 06:43
Iš tikro biški gaila, kad Švedai praranda Volvo visiškai. Jeigu taip viskas ir toliau tai po 10 metų net nebus ženklų, kad Volvo buvo Švedijos automobilis, viską perkels į Kiniją ir Švedai už tai nieko negaus nes ir taip jau akcijos priklauso kinui. Įdomu kiek Volvo stipriai daro įtaką Švedijos ekonomikai.
Arns 2016-11-04 09:00
vazzy, nemanau jog praras, Volvo - žinomas prekės ženklas, sukurti jo pakaitalą būtu be galo brangu. Žinoma pobūdis gali pasikeisti, nes jis priklauso gamintojui Geely ir pastarasis naudojasi išrasta naująja platforma. Volvo gali likti prabangios klasės automobiliu, kai kiniškas prieinamu, kaip VW. Juk ir joje nei Bentley, Bugati, Lamborgini ar Porsche automobiliuose nerasi sąsajų su pigienomis.
Žinoma Švedijoje firmos greičiausiai neliks, bet patys švedai to ir nenorėjo. 2008 m. krizės laikotarpiu nenupirko kompanijos iš Ford. Pastaroji taupydama žadėjo nepardavusi tiesiog likviduoti kompaniją. Tas pats kas nutiko ir su kita firma švedų gaintoja SAAB.
sub 2016-11-04 13:09
vanduo4 pritariu tau dėl moters tualeto. Ta dėžė batams tai ką žinau ir tas bariukas su krištolu, jau geriau vietoj batų dėžės būtų mini šaldytuvas gėrimams (ne alkoholiniams) ir užkandžiams. Nu ta batų dėžė tai juokas. Ir tie laikikliai, avarijos atveju labai nesaugiai atrodo, kad ir koks pats Volvo būtų saugus.
mindebuc jei neskaitei straipsnio, tai priminsiu, kad šis Volvo modelis nėra kuriamas/gaminamas Švedijoje, net akcijos Kinijoje, ir gamyba beveik visa Kinijoje.
Arns, pritariu, SAAB gamintojas nebe Švedų, Volvo jau beveik nebe Švedų, nes Švedui nebereikia klasiško VDV, jam reik elektros, ir rinka net ne pamažu, o gana sparčiai pildosi modeliais Tesla X ir S, paskutiniu metu labiau X.
mindebuc 2016-11-05 18:55
Patikėk, skaičiau. Nebūčiau skaitęs, nekomentuočiau.
Straipsnyje paminėtas S90 su konkrečia Excellence komplektacija. Jie bus parduodami tik Kinijoje.
Tuo tarpu žemesnių komplektacijų S90 ir V90 yra surinkinėjami pagrindinėje Volvo gamykloje kažkur vakarinėje Švedijos dalyje. Tuo labiau, kad abiejų Volvo sparčiai daugėja ir Švedijos keliuose.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Štai į ką virsta „Volvo“, kai kompaniją perėmė kinai: oficialiai pristatytas aukščiausios klasės „S90 Excellence“ modelis (Foto, Video)