Prasideda naujoji transporto era: Vokietijos traukiniai bus varomi vandeniliu (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2016-11-08 19:34
Reikia tikėtis, kad tai paskatins vandeniliu varomų automobilių tyrimus ir netolimoje ateityje vandeniliu varomi automobiliai nebus vien futuristinės koncepsijos.
2016-11-08 19:59
Oj kaip norėčiau pamatyti, kaip vandenilio kuro elementai .
miiinnde 2016-11-08 20:00
Teko girdeti kad didziausias pajegas butent ir meta stambieji automobiliu gamintojai i vandeniliu varomus automobilius. Masinos su akumuliatoriais kogero bus tik tarpinis perejimas prie vandenilio kuro elementu. Kaip bebutu, elektros pavara gali buti ta pati naudojama, energijos saltinis tik skiriasi
punktyras 2016-11-08 20:10
Ką ten matyti, – vandenilio kuro elementai tiekia elektros energiją elektromechaniniams riedmens agregatams, paverčiantiems elektros energiją sukamuoju ratų judėjimu, kuris dėl trinties tarp jų ir bėgių paverčiamas tiesiaeigiu viso sąstato judėjimu.
2016-11-08 21:07
Tamsta į sarkazmą sarkazmu atsakot? nu ok, tinka. Bet tai straipsnis vistiek lieka su klaida.
bahuriux 2016-11-08 21:18
Varyti traukinį vandeniliu, man skamba, kaip... net nežinau tokio žodžio apibūdinti, nes nu... pažiurėkit ar Norvegijai reikia traukinius varyti vandeniliais ar saliarkom, visur 100% elektriniai traukiniai ir problemų lygiai 0. Traukiniai ten skraido 150km/h ir viskas OK elektra gaminama hidroelektrinėse. Va jei kalbėtume apie automobilius, lėktuvus tada taip, nes jiems reikia daugiau mobilumo nei geležinkelio bėgiai, nuo kurių nenuvažiuosi. Beja ar susimastot iš ko tas vandenilis tam traukiniui bus gaminamas Iš rusiškų gamtinių dujų, turbūt daugelis net nežinojot.
vazzy 2016-11-08 21:35
Deja tai visiška tiesa, tie kas žavisi visa šita technologija turėtų susimąstyti, kad beveik visas dabar pagaminamas vendenilis yra gaunamas gasifikacijos būdu iš gamtinių dujų. Labai maža dalis yra gaunama iš kuro celių (Fuel cell) nes jos nesvietiškai brangios ir niekada neatsiperkančios.
Evil Goku 2016-11-08 22:04
punktyras 2016-11-08 22:38
kiesza 2016-11-08 23:14
O kokios pasekmės avarijos atveju, net neteisingai kraunamas akumuliatorius gali užmušti, todėl manau avarijos atvejis būtų labai skaudus
immortallt 2016-11-08 23:48
Naivuoliai Šalutinis produktas Nėra tokio dalyko, kaip šalutinis produktas. Gavyboje gaunama visa eilė chemikalų, kurių visi panaudojami. Šalutinis būtų jei jį išmestų. Jei norėsit varyti traukinius, o po to ir elektromobilius, teks pirmoje eilėje gaminti vandenilį, o kitų chemikalų kainas numesti. Taigi vandenilio kainos dar labiau kiltų. Kaip bebūtų, vandenilio technologija perspektyvi tik labai nišinėse srityse, bent kol nesugalvos būdo, kaip elektrolizės būdu pasigaminti pigiau nei iš iškastinio kuro. O tai kol kas net teoriniame lygmenyje nesugalvota.
mobilunkas 2016-11-09 08:36
uzsidegus dyzeliniam lokomotyvui, jis degs puse dienos, aplinkai pakenkdamas keliolikos, na keliasdesimt metru atstumu, o uzsidegus vandeniliniam lokomotyvui jis degs kelias sekundes, viska sugriaudamas keliu- keliolikos kilometru atstumu, be jokios galimybes issigelbet jokiems traukiny esantiems zmonems, nei puses kilometro atstumu netycia pasimaisiusiems. Cia butu kaip keliu, jei ne keliolikos tonu, bombos sprogimas
SaMaras 2016-11-09 08:56
truputėlį ne į temą surašei. O dabar su LPG ir CNG mašinos irgi laksto į orą? (nekalbu apie garažuose montuotas įrangas) Butai namai irgi sproginėja kasdien? Tam kad sprogtų vandenilis turi būti atitinkama koncentracija ore, o kadangi vandenilis labai lakus, todėl daugumoje atvejų dujos greitai issilakstys be jokių pasėkmių. Vokietijoje jau seniau buvo paleisti vandeniliu varomi autobusai, kuriems pakliūti į avariją tikimybė daug didesnė ir bent jau negirdėjau, kad nors vienas būtų išlėkęs į orą..
punktyras 2016-11-09 10:27
Esu tikras, pirmas dalykas, į kurį bestų vandenilio priešininkai – HINDENBURGAS
reaper777 2016-11-09 10:39
Buvo rasyta "pasalinis", o ne "salutinis". Taip pat pasalinis/salutinis produktas nebutinai turi buti ismetamas ar nepanaudojamas tam, kad taip butu vadinamas - cia pats prisigalvojei. Taip skubejai isvemti ta savo susireiksminusio geek'o kritika, kad parasei pusiau nesamone...
immortallt 2016-11-09 10:50
Punktyras, kaip ir visad oponuoju vandenilio propaguotojams, bet saugumas niekad nedominavo argumentuose. Ekonominiai ir ekologiniai motyvai eina pirmiausia. Reaper, jei pašalinis - atsiprašau, per greit skaičiau. Jei šalutinis, tai iš senų laikų žodis, kuris naudojamas netaisyklingai. Jei iš naftos pagamini dyzelį, benziną, dujas, mazutą ir kitus chemikalus, kaip nusprendi, kurie šalutiniai, kai visi parduodami? Pagal kiekius? Pagal tai, kieno kainos kyla? Pagal sunkumą išgauti? Tai yra sudėtinė gamyba. Nebent įmonė, kuri gamina baldus, pvz stalus ir kėdes, stalus vadinsi šalutiniu produktu. Iš daugmaž tų pačių žaliavų pagamina kitą produktą, kurio parduodama mažiau. Kaip bebūtų, ar ilgai vandenilis liktų "šalutinis", jei jo vartojimas išaugtų 100x, taip priverčiant dabar gaunamais metodais vandenilio gamybą didinti, o kitus produktus pardavinėti rinkoje žemiau savikainos? Tiesa, vandenilio kaina augtų kartais.
reaper777 2016-11-09 10:56
As tik norejau pasakyti, kad taip vadinamieji "by-product'ai" nebutinai turi buti ismetami ar nepanaudojami. Niekur apibrezimuose to nera, o Wiki raso, kad " A by-product can be useful and marketable or it can be considered waste". Sutinku del vandenilio neekonomisko isgavimo elektrolizes budu ar sudetingos distribucijos.
punktyras 2016-11-09 11:40
Saugumą paminėjau, atsakydamas į mobilunko samprotavimus. O „kas būtų jei“ argumentas nelabai tinkamas, nes esu tikras, kad vandenilio vartojimas išaugs 100 kartų ne per vieną dieną. Vandenilio kainai augant ir tobulėjant visokiausiems katalizatoriams bei saulės elementams, apsimokės jį gauti iš vandens, ne tik iš dujų.
immortallt 2016-11-09 11:48
punktyras, net teoriškai, naudojant laidžiausias medžiagas elektrai ir atspariausias korozijai kaip auksą, energijos prarandama tiek daug, kad dabartiniai ličio akumuliatoriai visa galva aukščiau. Ir dabar nėra net teorinės idėjos, kaip būtų galima tą efektyvumą pakelti. Kam gaminti vandenilį, jei atgausi tik pusę energijos, jei patogiau krauti akumuliatorių ir atgauti ~80%? O "ateityje sukurs" galioja ir akomuliatorių technologijoms, tad aktyviai propaguoti ir kalbėti, kad vendenilis kažką laimės, šiuo metu yra tiesiog religija. Ekonomine prasme tai absoliučiai neapsimoka ir economies of scale čia bejėgė, nes vandenilis jau gaminamas pramoniniu būdu chemijos pramonei.
SaMaras 2016-11-09 11:59
Viskas priklauso nuo to, kokį energijos šaltinį naudoji.. tarkime kur nors vandenyno viduryje sumontuoji kokią saulės/vėjo/bangų energijos jėgainę, vandenį imi vietoje.. ir tik atplauki su laivu susipompuoji pagamintą vandenilį ir išplauki.. paprasčiau nei surinkinėti iškrautus akumuliatorius, transportuoti perkrovinėti, įkrovus vėl tą patį atgal, arba transportuoti elektrą didžiuoliais atstumais. nesakau, kad viskas vyks būtent taip, bet norint scenarijų galima prigalvoti visokių.. ir atitinkamai pagal scenarijų bus savi pliusai savi minusai..