Ką reiktų žinoti apie naujausios „Sony“ konsolės „PlayStation 4 Pro“ architektūrą: daug įdomių ir net keistų sprendimų (Video)  ()

„Sony PlayStation 4 Pro“ anonso metu daugelis žaidėjų, turėdami galvoje naujo produkto pritaikymą 4K žaidimams, buvo nusivylę atnaujintos konsolės specifikacijomis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apie „Sony PlayStation 4 Pro“ pasirodymą ir dalį jo specifikacijų jau rašėme, tad nieko nelaukdami pratęskime pažintį.

Per pristatymą „Sony“ atstovai kalbėjo, kad PS4 Pro turės naują AMD APU, kurio palaikomų savybių neturi net atnaujinta „Polaris“ architektūra. Tai reiškia, kad atnaujintos geležies atneštas realus spartos prieaugis yra didesnis už tą, kurį sudaro vien tik 2,3 karto išaugusi skaičiuojami GPU galia.

Siekiant išvengti suderinamumo problemų su senesniais PS4 žaidimais, PS4 Pro užprogramuotas taip, jog ne tik sumažintų savo taktinius dažnius, bet ir atjungtų papildomus 18 GCN blokų, tuo pačiu sumažinant savo apetitą elektros energijai. Naujoji konsolė taipogi gavo 1 GB DDR3 atminties, kuri bus naudojama operacinei sistemai ir nekritinio lygio aplikacijoms, atlaisvinant 1 GB GDDR5 atminties žaidimų poreikiams. Realybėje žaidimų kūrėjai savo reikmėms gaus 512 MB daugiau atminties. Tai siekia 10 % prieaugį lyginant su originaliu PS4.

Perėjimas prie „Polaris“ architektūros leido įgauti Delta Colour Compression (DDC) technologiją, leidžiančią padidinti realų GPU atminties pralaidumą, sumažinant reikiamą atminties pralaidą norint užbaigti atitinkamas užduotis. Sudėjus tai su pagreitėjusia GDDR5 atmintimi, PS4 mato didžiulį šuolį atminties pralaidumo srityje. Taipogi „VooFoo“ studija, „Mantis Burn Racing“ kūrėja,  atskleidė, kad PS4 geba užbaigti ne dvi, bet vieną 16-bit slankiojančio kablelio užduotis.

„Sony“ papildomai patvirtino, kad nuo šiol 32 bitų operacija gali būti išskaidyta į dvi 16-bitų, tuo pačiu metu apdorojant dvi užduotis vietoje vienos, tiesa, prarandant dalį tikslumo. Neabejotinai tai yra didelis iššūkis žaidimų kūrėjams, kuriems ne tik prireiks laiko įvaldyti šį metodą, bet ir paieškoti, ar savo bibliotekoje jie turi užduočių, kurios gali būti užbaigtos pritaikius mažesnį tikslumą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technews.lt
Technews.lt
(17)
(3)
(14)

Komentarai ()

Susijusios žymos: