Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SaMaras 2016-11-16 22:31
Manau pagrindinė bėda, kaip ir konkordo, negalėjimas įveikti maršrutų londonas sindnis, la tokijas.. tai visgi, manyčiau, būtų didesnė paklausa ~20vietų, bet didesnis įveikiamas atstumas..
Audrius 2016-11-18 11:14
Manau, kad dar labai ilgai nebus tokiu lektuvu. Ir ne del techniniu kliuciu, kuriu begales (sitam daiktui dar nera net varikliu projektu). Priezastis paprasta-ten, kur greitis yra tikrai svarbus, jau senai tiek keleiviai (kareivei), tiek kroviniai (bombos) yra skraidinami daugiau nei Mach 1, kalbu, zinoma, apie karines pajegas.
Civilinei aviacijai greitis darosi vis maziau svarbus. Toks lektuvas apeliuojamas i versla, bet kuo toliau, tuo labiau verslo valdybai fizine vieta yra maziau svarbi. Konfortiskai irengtas ir pilnai su pasauliu sujungtas ofisas letam laineryje yra n kartu pigesne ir praktiskesne alternatyva betkokiam supersoniniui lektuvui.
Atmetus verslo segmenta, lieka privatus liukso klientai, kurie pirktu, tik nesu tikras, ar tai pakankamai didele rinka..nu let's see.
Man visai idomi elektriniu lektuvu ideja-ten supersoniniai greiciau atrodo kur kas lengviau pasiekiamas dalykas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Karšta tema aviacijoje: Boom pristatė greitesnio už Concorde viršgarsinio keleivinio orlaivio prototipą, konkurentai neatsilieka (Foto)