Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2016-11-27 13:45
Greiciau gaminkit blin Uzkniso tie cheminiai akumai negyvai jau...
Siguas 2016-11-27 14:01
Jau 10 m kaip skaitau panasius straipsnius...Kur jie?
GNU 2016-11-27 14:24
Tokie dingsta is karto, kai apskaičiuojama kaina.
Eič 2016-11-27 15:02
Vis dar laukiu grafito (ar grafeno, jau neprisimenu ) baterijų, kurios turėjo atsirast jau šią vasarą!
DarkNRG 2016-11-27 16:09
Pardavime jie turetu atsirast kazkur apie 2142 metus..
amas 2016-11-27 16:38
Maždaug įsivaizduokit teslą, kuri sukišo milijardus į giga factory, dabar gauna pranešimą iš šitų "išradėjų" apie syper duper batareikas. Tai viską nacher išardo, išmeta, ir pradeda konstruot naujos technologijos fabriką.
O taip viskas ir vyksta, sukuri savo barareiką užpatentuoji viską, ir bandai prakišti kokiam investuotojui. Kadangi technologija, nauja ir neišbandyta niekas tokių batareikų nekiš net į pigiausią kinšką telefoną, kadangi po tokių pokštu jie gali atsidurti GTA kaip puikus ginklas.
T 2016-11-27 17:47
Tai, kad visai nepastebiu, kad Teslos akumuliatoriai pygesni nei kitų gamintojų.
Siguas 2016-11-27 18:16
Tai kad Tesla dar nepaleido savo gigafactory. O akumus perka is panasonic. Jei neklystu kai prades veikti gigafactory ju kaina bus 30% mazesne.
Julezas 2016-11-27 18:34
toks isterinio optimizmo apsireiskimas.. " -sukurem tai kas siuo metu yra labai aktualu.. taciau kol kas masinei gamybai dar neparuosta".. susidaro ispudis kad ir neparuos jie tai masinei gamybai.. o po desimt metu vel skaitydamas sita visu uzmirsta straipsni.. kaip ir visas pasaulis naudosiu toliau sumautas licio baterijas
Creatium 2016-11-27 19:50
Am... Tesla turbūt labiausiai būtų suinteresuota tokių baterijų atsiradimu. Ypač, jeigu patentą galima būtų nupirkti. Tokių baterijų norės absoliučiai visi.
lizunas 2016-11-27 20:08
O jūs esate tikri, kad giga factory gamins ličio baterijas?
amas 2016-11-27 21:29
Nu kiek žinau tai viską gamins vienas fabrikas tai ir batareikas taip išeina. Išštikro vienintelis komponentas kurio nežinau kaip gaminama tai ličio baterijos, tai sunku isivaizduot kokį procentą gamybos pajėgumų tai ižims. Visa kita tam automobilyje yra neįtikėtinai paprasta. Bet kaip gamybos technologas esu visiškai tikras, kad išmetus mašinos vidaus degimo variklį tos skarbonkės gamyba turėtu atpigt bent jau 40%. Aišku tai nereiškia, kad vartotojui tai pasijaustu.
O jei grįžti prie baterijų, tai manau nešeipsau kelis kartus per menesį vis kokių naujovių pasitaiko. Manau šiuo metu tai yra vienas svarbiausių ar net pats svarbiausias klausimas, no kurio priklausys kas bus "pasaulio valdovas" blemba tas kas sugalvos tikrai kažką pasiteisinančio nuneš viską absoliučiai!
Duokit DARPA pakankamai veiksmingas baterijas, ir nei nepeskebėsit kai tie daikciukai taps geriausiais draugais arba atvirkščiai. Manau pasipiltu kaip išgausybės rago, nes dabar vienintelis kas riboja technologijas yra energijos šaltinis, vienareikšmiškai.
SaMaras 2016-11-27 22:25
bet įdėk baisiai brangų dažnio keitilį, nebaisiai brangias, bet baisiai daug batareikų ir žiūrėk kad ta baisiai pigi skarbonkė patampa baisiai brangi palyginus su ta pačia skarbonke su VDV
amas 2016-11-27 23:32
Jokia elektronika nekainuoja tiek kiek didžiulis preciziškai apdirbtas metalo gabalas ir neikada nekainuos, taškas! Masto ekonomika padės vsiką į vietą. Čia tiesa, kalbu apie gamybos išlaidas, parduodama, paprastai už maksimaliai brangiai, kiek tik porkėjas sutinka mokėt. Ličio baterijos irgi niekuo neišsiskiria, nemanau, kad jų gamyba tokia brangi.
Atk 2016-11-28 01:30
akumuliatorius iki 50 proc irgi galima greitai ikraut, telefono usb jungtis neatlaikytu tokios sroves, ji ir taip vos atlaiko ir nuostolius turi galingesniu telefonu. didziausia beda jonistoriu, kad ju svoris daug didesnis, nei licio akumuliatiu esant tai paciai talpai. jeigu jie sukure jonistorius su geresniu siu santykiu svorio talpos nei licio ak. tai viskas remsis i kaina, galviskas ir puiku, bet kaina kosmine.
AAA000 2016-11-28 09:35
Pigiai kainuoja tik elektronikos valdymo dalis. O ta dalis, kur elektroniniai jegos elementai - zenkliai brangesne savikaina negu bet koks "preciziskai apdirbtas metalo gabalas'. Jei dar prades daryt visokius "firminius" elektronikos elementus, specialiai nestandartizuos - tai nespesi moket pinigu...
O akumu gamyba - puikus biznis - nes jie greitai genda. Cia ir yra netolimos ateities elektromobiliu biznio esme - gamint masiskai ta komponenta kuris greitai genda. Licio akumai stimpa dar greiciau uz svino ar nikelio-mn/cd, tai issipletus elektromobiliams - bus nepasotinamas poreikis. Nebent kazka isras... Tikekimes
Vidaus degimo varikliu biznio esme - irgi greitas issidevejimas. Atvaziavai milijona km ir imi kita. Cia manau bus lygiai taspac. Bus pilna rinka vos ne uz dyka elektromobiliu su nudvesusiais akumais. Ir visi automobiliu daliu prekeiviai prekiaus principe tik akumais. Na ir ikrovikliais gal dar, elektronikos jegos elementu kinietiskom kopijom ir pan. Automobiliu elektrikai greiciausiai bus paklausi specialybe
Del "Teslos" investiciniu milijardu, tai jie bendroj sumoj kazkur tik po milijarda euru ikisa kasmet. Cia tik keli metai kolkas - toliau gal mazes investicijos. Gal smarkiai plesis - tada dides. Matysim. Musu tas aferistinis atomines jegaines projektas buvo suplanuotas gal apie 4-5 kartus didesnis, kur vos nepradejo sukt... As manau "Tesla" kazkur galetu lygintis su musu senos Ignalinos AE jegaines uzdarymo fondo bizniu siam momentui Tik "Tesla" puciasi, o fondas traukiasi.
HardAxe 2016-11-28 10:09
mano manymu jau seniai atsirado batareikos, kurios telefone gyvena dvi-keturias savaites, greit pasikrauna ir atlaiko daug krovimo ciklų. (palyginkim su pirmais mobiliakais).
Ir tie atsiradimai leido naudoti galingesnius procesorius, didesnį ekraną bei įdėti mažesnę bateriją.
Išras gamintojai talpesnę bateriją - gausim 2mm plonesnį telefoną...
Išras akimirksniu pasikraunančią bateriją - vidutinis tarnavimo laikas nuo dviejų dienų sutrumpės iki 9 valandų ir telefonas 10g palengvės.
immortallt 2016-11-28 10:34
Gigafactory jau veikia ~14% pajėgumu.
Šitos technologijos dažniausiai veikia tik laboratorijos sąlygomis. Masinėje gamyboje ir panaudojime būna krūvos problemų, todėl tik dalinai panaudojamos technologijos dabartiniuose akumuliatoriuose.
Elektromobilių kainą stipriai iškelia pats akumuliatorius. Jų gamyba mažiausiai išvystyta kol kas. Tesla su savo gigafactory padvigubins 2015 akumuliatorių gamybą 2020 metais. Bet 2020 metais dar 3x tiek bus pastatyta ličio jonų celių gamyklų pasaulyje.
P.S. gigafactory nėra tik Teslos. Jie dirba kartu su Panasonic (jei gerai prisimenu).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujo tipo akumuliatoriai įsikraus per sekundes, dirbs kelias dienas ir lyginant su ličio baterijomis bus beveik amžini