Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mch0lic 2016-12-15 10:34
Padauginus baudas iš 10 jau būtų šis tas, nes su tokiom baudom sugaištas laikas daugiau kainuoja nei baudos kvitas.
immortallt 2016-12-15 10:59
Tik suapvalino praktiškai. Vos kelias pakėlė rimčiau, kitur net sumažino pora eurų.
Audrius 2016-12-15 11:44
Baudos tikslas yra bausti, t.y. kad pazeidejui skaudetu. Bet 100 eur baudos skausmas labai priklauso nuo tavo pajamu, jei uzkali 10k per menesi, tai yra juokas. Jei gauni 300-asaru pakalne.
Norint tikrai efektyviu baudu, reik imt pavyzdi is sveicarijos. Kai nuo tam tikros ribos baudos skaiciuojamos procentaliai nuo metiniu pajamu arba turto.
mch0lic 2016-12-15 12:39
Jei baudos būtų skaičiuojamos procentaliai nuo pajamų/turto, lietuvoje liktų 2 žmonių tipai, ūbagai kurie neuždirba ir ūbagai kurių babkės sėdi ofšoruose.
assa 2016-12-15 13:57
Ko labiausiai truksta baudime, tai stipriai didesnio baudimo pakartotinai darant pazeidimus. Tarkim sitos baudos tiktu zmogui,kuris prasizengia 1x metuose, o visiskai kitokiu reiketu tam,kuris pazeidima daro 5x metuose,nekalbant apie tokius kurie pazeidzia taiykles 20+ kartu metuose...
aidas.Žebrauskas 2016-12-15 14:07
Pirmiausia bauda turetu jausti visi vienodai - jei tu uzdirbi dvigubai daugiau - tai bauda turetu buti bent keturguba. Zmones kurie uzdirba minimuma, pinigus baudai galbut taupys kelis menesius, turetu taip pat taupyti ir tas kuris gauna kelis tukstancius. Dabar su baudomis yra visiskas absurdas kaip ir visose kitose srityse.
immortallt 2016-12-15 14:23
aidai, paaiškino kodėl, tavo variantas Lietuvoje blogas.
Labiausiai bausti reikia girtus, kuriems atsakomybė patapo baudžiamoji. Reikia stipriai griežtinti piktybinius ir didelė pavojų keliančius vairuotojus. Be teisių, su atimtom teisėm važinėjančius, girtus, bėgančius nuo pareigūnų ir pan. Jiems visiems turi būti taikoma baudžiamoji atsakomybė su automobilio konfiskavimu.
mobilunkas 2016-12-17 13:16
koks baudimo tikslas ar bausti del pasityciojimo, ar kad neivyktu avarija? Jei del pasityciojimo tai kuo zmogus maziau uzdirba tuo jam bauda turetu but didesne, nes taip geriau pasityciojama. Na o jei baudimo tikslas kad neivyktu avariju, tai kodel zmogus pazeidziantis taisykles bet niekada nepadarantis avariju yra baudziamas, o tas kas pazeide taisykles ir sukele avarija kaip ir nebaudziamas, ypac jei kasko turi, na jei neturi tai kainuoja masina susiremontuot, tai butu galima vertint kaip bauda. Kaip pavyzdys, dabar gaunasi kad zmogus grasinantis nuzudyt baudziamas labaiu , nei realiai nuzudes +-negrasindamas
Arthuras 2016-12-17 14:10
O aš linkęs manyti, kad ne baudos dydis yra esmė, o jos neišvengiamumas. T.y. jei tikrai visi žinotų, kad lėkdami +30km/h su 70proc. tikimybe per 10 kilometrų gaus baudą - stabdytų arklius. O dabar kas?.. Kas iš to, kad yra ta bauda, jei tu jos niekad negauni? Nes policija stovi tik pinigingose vietose. Radarai irgi ten pat, dažniausiai.
Nesu matęs, kad miegamuosiuose rajonuose kažkas greitį matuotų. O tai yra tikrai . Nes atsiranda puspročių, kurie tokiose vietose sugeba važiuot 70-80 vietoj leistinų 50km/h ar mažiau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuo sausio 1 d. vairuotojams didėja baudos: kiek kainuos kiekvienas pažeidimas