Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ŠarūnasPilibaitis 2016-12-15 14:02
O kaip jei variklis 1.6 ir dirbdamas laisvomis apsukomis niekaip nepasyla iki darbines temperaturos ?
lizunas 2016-12-15 14:10
Visi skirtingas versijas turi, vieni sako išvis nereikia šildyti - užkuri ir važiuoji, o čia jau kitaip..
Eič 2016-12-15 14:31
Traffice sėdi laisvomis apsukomis - šildai variklį. Tai... Jokio skirtumo..
igoris.gramakov 2016-12-15 15:00
Klaidingas straipnis. BMW, Mercedes ir WAG koncernas turi tukstancius inzinieriu, kurie suprojektvavo ne viena varikli ir apie juos blogiau ismano, nei LT meistrai? Paskaitykit instrukcijas! Jokio sildymo, uzsikuriai ir ramiai vaziuoji (negalima kelti apsuku iki raudono, kol nepasyla). Max gali sildyti iki 1min! Kiek laiko truks, kol variklis dirbdamas laisvom apsukom pasieks 40 C temperatura? Tokiu rezimu variklis zymiai ilgiau dirbs su salta alyva ir zemu alyvos slegiu (negu vaziuojant irkart) kas dar labiau gadina varikli. Be to uzsinesa ismetimo sistema, zemas alyvos slegis blogiau sutepa cilindru sieneles ir t.t. Atrodo rimtas puslapis, o publikuoja tokias nesamones.
SILORAKAS 2016-12-15 15:00
Užkuri automobilį, nusivalai langus ir ramiai važiuoji. Visi tie postringavimai apie užšalusius tepalus yra praeities reliktas ir neaktualūs eiliniams šiuolaikinių automobilių vartotojams (automobilį greičiau korozija suės nei baigsis variklio resursas).
skirmukz 2016-12-15 15:10
Tokiam ekspertui tik orą į padangą pūsti.
Tender 2016-12-15 15:18
Manau protingiausia yra, užkurti, pašildyti truputi iki 1 min., ir pilnai pakanka važiavimui pradėti. Tikrai ten birbinti iki 10 minučių nėra jokios prasmės, nebent nori šiltos mašinos salono prieš važiuojant.
Stipa 2016-12-15 15:38
Nepatikėčiau nei oro pripūsti, jeigu rimtai. Tas pats straipsnis prieš kelias dienas lrytas puslapyje puikavosi. Derėtų prirašyti didelėm raidėm straipsnyje, jog straipsnis skirtas turintiems tiks labai senus automobilius. Dabar net automobilio instrukcijos nurodyta jog šildyti automobilio nereikia. Bet aišku kažkoks garažinis išmano geriau nei inžinieriai. Anot jo tai šaltu varikliu važiuojant daugiau kuro sunaudojama, tai pagal jį taip išeina kad stovint kuro nenaudoja Ir šiaip variklis net dirbdamas laisvomis dyla, tas Žydrius tiesiog klaunas norintis prisivilioti klientų ir tiek. Ir jeigu man reiktų savo dyzelį pašildyti iki 40-50 laipsnių tai stovėčiau aš kieme 10-15min., nors užsivedus ir pradėjus važiuot variklis tą temperatūrą per 2-3min pasiekia važiuojant ramiai.
sub 2016-12-15 15:53
Nzn kokias čia pasakas tas Žydrūnas pasakoja, gal užtrigęs 90-uose metuose yra, tikiuosi jo klientai nėra tokie užstrigę. Ant laisvų apsukų matai kuro neryja, o visi tik užsikūrę iš karto lenktytininkais turbūt pasidaro su 8000 apsukų. no logic
Berserkas 2016-12-15 16:08
Aš iškart užkures laikau gaza iki dugno apie 2 minutes, kad sušiltu variklis, aišku dabar meta mėlina duma, bet gi 1991 metu mašina.
lizunas 2016-12-15 16:44
Šįryt viena moteris taip sudegino valytuvų variklį, nes pamiršo apie kritulių daviklį, o langas buvo pilnas apšalusio sniego... Jei šiuolaikinis automobilis ir taupai valytuvus (tiek ir jų gumas), geriau pirma nusivalyti bent stiklą (ledui yra tirpikliai).
HardAxe 2016-12-15 16:57
nu nėr prasmės šildyt variklį iki darbinės,
bet pradėt važiuot su -20C tepalu irgi ne sprendimas.
Gal todėl gudrūs inžinieriai daro variklio šildymo žvakes bei rozetes mašinai pašildyti šaltuose kraštuose.
Imho palaikau mintį: užvedi, nusivalai langus, važiuoji.
unytas 2016-12-15 17:42
cia palei keikuruos ekspertus kurie dar gal net klevo lapa turi patartina -20 tempr uzkurus iskart vazuot o ne laikit laisvom apsukom. seip galit ir sildit blogau nebus. pajimkit tokia situacija iseinat i kiema nusivalot sniega ir uzkuret ir dar reike palaukt (zmonos,drauges,kaimino) kol nusileis i apacia tai jus uzkursit ir palauksit kol ateis zmogus o ne lauksit kol ateis tada tik uzkursit ir vazuosit nes mat prie -20c neapsimoka laikit laisvom apsukom. o cia raso senom masinom 90+ metu kur dar puse lietuvos vazineja su tokiom taipat parasit staripsni kokiem tepalams galima nesildit o jei jus su pusau sintetinu nesildom tai patys kalti
mobilunkas 2016-12-15 19:50
geras paaiskinimas, sildyt nereikia, bet reikia max 1 min sildyt. Tai cia minute ne laikas, ar sildymas minute ne sildymas? Jei salto variklio negali kelt apsukimu, vadinasi siltas variklis veikai geriau ir varikliui siluma yra geriau. Tik galbut neverta sildyt, nes varikliai gi ne visam gyvenimui, anksciua ar veliau masina pasikeisi, o jei tu esi masinu gamintojas, tai naudingiau jei masina bus keiciama dazniau
Evil Goku 2016-12-15 21:01
Jei variklį šildysi su fenu, ar kaitinimo elementu, tada variklį šildyti (su išorine energija) tikrai verta. Šiltas variklis dirba geriau, taupiau ir mažiau dėvisi. Šalto variklio darbas jam kenksmingas, nesvarbu ar automobilis stovi vietoje ar važiuoja. Jei įmanoma važiuoti neapkraunant variklio ir važiuoti mažomis apsukomis, tai taip sutaupysi kažkiek (labai mažai) kuro ir prailginsi variklio darbą tomis keliomis minutėmis kuriomis būtum šildęs variklį.
Aš asmeniškai tai nusivalau langus po variklio užvedimo. Kadangi ankščiau, kai nusivalydavau, o po to vesdavau ir važiuodavau, tai gan dažnai truputį pavažiavus, priekinį langą užtraukdavo iš vidaus, todėl tekdavo stoti ir laukti, kol jį prapūs.
HDi 2016-12-15 22:26
Kiekvienais metais tokie pat straipsniai, nu kiekvienais metais ir pakomentuosiu.
Kiek iš jūsų pats sau esate pasakęs, kad va nevažiuosiu, nes ką tik užsikūriau - kenkia, arba kiek tokių pažįstate asmenų? Aš asmeniškai nei vieno.
Čia ir minėjote kiek kitokias priežastis, nei kad ale žala mašinai. Pats asmeniškai irgi užsikuriu prieš valydamas langus, arba prieš valgydamas pusryčius, bet tą darau dėl komforto, kad greičiau sušiltų mašina kai jau važiuosiu, kad nutirptų galinis langas(niekad nevalau), kad nutirptų veidrodėliai (niekad ir nevalau), kad pašiltų sėdynės, ar kad draugei šilta ir gera būtų atėjus į mašiną. O būna ateini, užsikuri ir važiuoji, nu nes reikia.
Net neinant į techninius dalykus, nemanau kad ta žala jei ir egzistuoja varikliui yra tokia didelė, ir nemanau kad per eksplotacijos laikotarpį kažką reikšmingo tas nešildymas gali padaryti, daug daugiau žalos pridaro tepalų nekeitimas, užsilenkęs purkštukus, apskritai netvarkinga kuro sistema ir t.t. Šitoj vietoj sakyčiau automobilis tarnauja žmogui - noriu komforto šildausi, reikia važiuot ir važiuoju, ir per tas 10min ką nors naudingo nuveikiu, o ne fb scroolinu.
Jei sutaupytas puslitris ar litras ant 100km tikrai kažką reiškia pinigine prasme, didelė tikimybė, kad gyvenime darote kažką ne taip.
Wolfy 2016-12-15 23:54
Darau šiaip įvairiai, tai nusivalau langus ir tik tada užkuriu automobilį bei važiuoju iškart vos užkūrus. Bet dažniau darau atvirkščiai, užkuriu automobilį ir tik tada visus langus nusivalau bei palaukiu kol salonas minimaliai pašyla. Pačiam aišku maloniau, kai tenka vairuoti automobilį kažkiek pašilusi, nei su šaltu, kartais lediniu salonu. Be abejo, kol automobilis nepasiekia darbinės temperatūros, tai važiuoju "pensininko" režimu, kad kuo mažiau diltų variklis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilių meistras detaliai paaiškino, kas vyksta važiuojant su šaltu varikliu: nekreipiant dėmesio, galima net ir visiškai pribaigti variklį