Life publikavo paskutinius Tu–154 pilotų žodžius (3)
Teroristinio išpuolio versija, panašu, bliūkšta ir realesnė darosi ta, kad norint skraidyti darbiniu arkliu, vien pasagos laimei neužtenka
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Aviacijos ekspertai iššifravo sudužusio lėktuvo Tu-154 savirašio įrašą, praneša Life, nurodydami artimą tyrimui šaltinį. Pasak televizijos kanalo pašnekovo, ekipažo pokalbis nutrūksta, vienam iš pilotų surikus: „Užsparniai, k***!“, o paskui skamba žodžiai: „Vade, krentam!“
Life šaltinis pridūrė, kad ekipažo tarpusavio pokalbius ir pokalbius kabinoje įrašinėjanti juostelė buvo nepažeista. Antrasis savirašis, fiksuojantis skrydžio parametrus, į KOP centrinį mokslo tyrimų institutą kol kas neatgabentas ir kada prasidės jo dešifravimas, kol kas nežinoma.
Savo ruožtu, „Interfax“ šaltinis operatyviniame štabe avarijos vietoje, praneša, kad lėktuvas sudužo dėl „nuvirtimo“ esant nepakankamai pakilimui sparno kėlimo jėgai. Agentūros pašnekovas pažymėjo, kad preliminariais duomenimis, lėktuve „nedarniai suveikė užsparniai, jiems neišsiskleidus, buvo prarasta keliamoji jėga, pakilimui greičio nepakako ir lėktuvas nuvirto“.
Užsparniai – nulenkiama žemyn arba išslenkanti ir tuo pačiu metu nulenkiama galinė sparno dalis.
RF Gynybos ministerijos lėktuvas Tu-154 sudužo Juodojoje jūroje gruodžio 25 dieną. Lėktuvu skridę 92 žmonės žuvo.
FST pagrindinėmis katastrofos versijomis įvardino pašalinių objektų patekimą į variklį, nekokybiškus degalus, piloto klaidą ir techninį lėktuvo gedimą.
— Tada vieno sparno keliamoji jėga pasidaro didelė, o kito maža, tad lėktuvas, savaime suprantama, kryps, — pažymėjo jis. — Jeigu užsparniai neužsidaro, arba užsidaro netolygiai, lėktuvas labai stipriai verčiamas ant šono ir jį valdyti labai sunku.Verta paminėti, kad tyrimas tęsiasi ir kol kas visos versijos yra tik spėjimai.
tvrain.ru