Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2017-01-12 13:58
Jei čia neeilinė "akumuliatoriu revoliucija", tada valio. Bet kiek man žinoma visi geresni nei įprastai iš aktyvuotos anglies supercap/ultracap buna, arba anglies nano pagrindo, arba kitas variantas bomba ant ratų (trumpo jungimo atveju) aukštos įtampos bario titanato pagrindu. Nano anglis dar brangi, nebent jie rado būdą kaip atpiginti jos gamybą, o kitas variantas kuris yra efektyviausias palei talpą, bevek tiek pat kaip ir ličio akumai nes yra aukštos įtampos yra nežmoniškai pavojingas su savo 3500V įtampa ir 1 F talpa.
Ultracapams nereikia didelių nuvažiuojamų atstumų, užtektu ir 100km, jie juk pasikrauna greičiau nei užpildysi baką kuru (jei krovimo stotelėje karausi iš stacionaraus ultracapo) svarbu kad degalinėse visur būtu bent po vieną krovimo vietą. vėliau ir į kelius galėtu integruoti belaidį pakrovimą.
AAA000 2017-01-12 16:51
Nuorodu reikia, ka ten sukure. Gal koks naujas prototipas. But idomu issamesnis straipsnis.
Anglies superconderiai geri tuo, kad galima stampuot visokias kebulo dalis. Bet kaip isspres nuotekiu problemas - tai sunkiai isivaiduoju
As irgi manau, kad cheminiai akumai prastas variantas. Jie geri tik kokioms nors labai didelems saugykloms ir tik kur neagresyvi reakcija - pvz su druskos tirpalais.
As manau kaip trumpalaike energijos kaupykla automobiliams dar potencialo turi mechaniniai smagraciai. Tik daroma klaida, kad jie konstruojami priristi mechaniskai su pavaros sistema - gaunasi dideli nuostoliai ir guoliu lauzymas. Turetu but nepriklausomas smagratis - giroskopo zieduose. Energija perduodama lanksciu laidu. Tada butu ideali energijos kaupykla iki kokios paros, momentaliai ikraunama ir panaudojama. Arba galetum naudot tarpini varianta - ikraut smagrati - ir paskui iskart vaziuot - perdavinedamas energija licio akumams. Nereiktu laukt kelias valandas.
raimism 2017-01-13 09:53
su mechaniniais smagračiais bandė dirbti F-1 Williams ekipa, kai F-1 įdiegė KERS sistemą. Tačiau mechaninius smagračius naudojo tik berods 2 metus - vėliau perėjo prie ličio jonų baterijų. Detalių, kodėl nutrauktas projektas nebuvo daug - bet (akivaizdu) jie matė trūkumų, kurių nesugebės išspręsti ir nenorėjo atsilikti nuo konkurentų. Kėbulinių automobilių lenktynėse smagračius kurį laiką naudojo Porsche, bet irgi jų atsisakė.
Yra kažkokie trūkumai. Galbūt jie ir nebūtų aktualūs paprastiems (ne lenktyniniams) automobiliams, bet bent jau sporte, kur yra maksimalios apkrovos ir reikia maksimalaus patikimumo ir rezultato - mechaniniai smagračiai nepasiteisino.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jei tai pavyks, bus tikra elektromobilių revoliucija: mokslininkai paskelbė, kada sukurs pirmąjį veikiantį prototipą