Štai ir atkeliauja „Audi Q8“: kiek kainuos, kokį variklį turės ir kokio dydžio bus karščiausia visureigių segmento naujiena

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-01-12 10:05
Dabar visi kurie turi perdaug pinigų, kuriu mažas daikčiukas, arba mažas ūgis, ar šiaip jei koks marozas galės tokį įsigyti savo nepilnavertiskumo kompleksams kompensuoti. Ir nepamirškit VISUREIGIS šiais laikais skirtas važinėti tik mieste, juk nelygis išsipurvinti. Mieste tai nepakeičiama mašina, neįsivaizduoju kaip žmonės anksčiau važinėjo paprastom vidutinio dydžio mašinom varomom dviem ratais, o kad neterštu juk tam ir įmontuotas hibridinis priedas prie 3l benzininio variklio.
kukulis4 2017-01-12 11:27
Is dalies suprantu tavo sarkazma, bet ne visada tas parketinis dzipas yra taip jau blogai. As pats rinkausi butent miesto visureigi del keleto paprastu dalyku - aukstesne sedesena, del to geresnis matomumas (man kaip ir vienodai, bet zmonai patogiau tiek vazinet, tiek parkuotis) Automobilio baze trumpesne, nei kad vidutinio sedano, o vietos tiek gale sedintiems, tiek bagazinej - daugiau. Be to, velgi, parkavimuisi vieta rasti lengviau. Galiausiai - siek tiek aukstesne proveza - nuvaziavus nuo kelio nieko neisgelbes, bet kai kieme sniegas neisvalytas, ir susidare provezos - vaziuot siek tiek patogiau. Variklis - ne koks 3l benzas, o nieko neissiskiriantis 1.6l dyzeliukas, todel kuro sanaudos kuklios, ir galiausiai - naujas automobilis kainavo kaip VW golf. Dabar apie premium sektoriu. Man turbut visiskai normalu, kad zmogus, galintis sau leisti nauja BMW 7 ar audi A8 rinksis Q8, del panasiu priezasciu kodel as rinkausi parketnika vietoj glofo. Kas man nenormalu, tai kad zmogus negalintis sau leisti naujo golfo, renkasi uzdrosta x5, x6 ar ta pati q7, ir pristato save taip, lyg vazinetu su katik is salono atsiimta nauja masina... O pats q8 konceptas - ok, atrodo idomiai.
kernel_panikuoja 2017-01-12 13:02
Normalu, bet mieste zmones turetu buti skatinami/motyvuojami rinktis kuo mazesni ir ekologiskesni automobili del bendros geroves. As buciau uz tai, kad visokiems tokiems "sunkvezimiams" kazkokiais budais daugiau kainuotu stovejimas, daugiau kainuotu visokie tarsos mokesciai ir pan.
Ar_as? 2017-01-12 13:40
Vat čia ir yra smagiausia dalis. Svarbu, kad aukščiau sėdžiu, geriau matau. Kad kiti per mane nemato - dzin. Kad per aukštą mašiną pirmoje juostoje nesimato, kaip į kelią išbėga pėstysis ir jis žūsta - dzin. Kad per aukštesnę/didesnę mašiną nesimato, kas dedasi priekyje ir dėl to kažkas pavėluoja stabdyti - dzin. Svarbu viena: mano blondinė aukštai sėdi, viską mato, saugiau JAI. Iš dalies, sakyčiau, kad viskas ok, gali, nori, perka - nėra ko pavydėti. Bet kur ta riba? Kokiais "sunkvežimiais" su šita tendencija važinėsimės dar po 5-10 metų? Nes kai mieste 50 proc. auto tampa plento sunkvežimiai-visureigiais, norėdamas, "matyti daugiau, sėdėti aukščiau" su tokia logika žmogus perka dar didesnį automobilį. Finiše taip turėtume atsidurti kranų kabinose - iš jų viskas matosi. Kvaila, kai nėra normaliai reguliuojama ir kelyje vyksta koncerto efektas: vienas mažiukas nemato, todėl atsistoja, todėl už jo sėdintis didelis jau nebemato ir atsistoja, tada už jo esantis lipa ant kėdės, o už jo esantis draugui atn galvos...
sub 2017-01-12 15:04
Aš asmeniškai tiems "parketnikams" irgi nesimpatizuoju. Bet gamintojai atrado savo nišą, yra žmonių, kurie perka šituos, taip vadinamus "visureigiai be pravažumo". Komforto netrūksta, bet nauda nzn, nzn, kaina didesnė, nei standartinio hečbeko/sedano/universalo, kaip ir dydis, ir ekonomija, ir ekologija. Man asmeniškai visom prasmėm mieste patogiau yra mažas automobiliukas: Golf, Polo, Peuget 208, 308, Nissan Note, ir t.t. Kad ir kaip bebūtų keista, prie naujo "parketniko" vairo bus arogantiška kalė, arba persivalgęs senis su mažu pi..... Ir kas čia sakė, kad patogiau parkuotis? Ar viskas gerai su tavim? O dabar į temą, kas man patinka, kad visi auto gamintojai išmoksta pamoką iš Teslos, o prieš tai ir Alfa Romeo kažkuris modelis tai turėjo, tai paslėptus durelių rankenos. OSOM, man patinka toks dizainas. Čia kaip,telefonų gamintojai dedą kuo didesnį ekraną ir palieką panelę apačioje ir viršuje, o protingesni apatinę panelę bent išnaudoja mygtukams ar pirštų anspaudams. Bet Huawei dar toli iki to, kaip ir Google Nexus serijai. Kažkas jau išleido telefoną su ekranu per visą priekį, o mygtukai ant ekrano, kai pir jutikliai.
kukulis4 2017-01-12 15:15
Is principo tu teisus, ir tendencija tokia ir turetu buti. Taciau reikia atsizvelgti ir i tam tikrus niuansus - konkreciai mano atveju, vazinejama ne tik mieste, vazinejama daug (virs 40k km per metus), ir tas reikalauja siokio tokio patogumo bei patikimumo. Turedamas galimybe rinktis, pasirinkau nedideli, mazos kubaturos, bet nauja SUV, nors uz ta pacia kaina galejau rinktis koki nors 8-10 metu senumo premium'a. Zinoma, jeigu vazinejama butu isskirtinai tik mieste, tai as apskritai buciau zvalgesis i kazka tokio, ka nuomoja CityBee - mazytes kompaktiskos miesto masinytes.
immortallt 2017-01-12 15:27
Tik be pavydo scenų, o dėl matomumo, tai reikia uždrausti autobusiukus, kablukus, autobusus, fūras, savivarčius, greitąsias ir bet kurias kitas už sedaną ar universlą didesnes mašinas, nes matai trukdo matomumui ir kažkaip užmuši pėstįjį (nesilaikoma arba atstumo, arba pėstysis iššoka ant mašinos kapoto).
Berserkas 2017-01-12 17:33
Aš taipogi nesuprantu kodėl jeigu turi dideli automobili tai jau čia kažkur tavo problema. Tai ir Bill Gates turi maža p*ni, nes gi turi dideli "nama". Amerikoje pikapai populiarus nors ir neturi pravažumo, turi mažus ratus su padangom kurios skirtos gatvėje, bei pasitaikančiu RWD džipų. Kažkas nusipirks už 120k eurų nauja Cadillacą SUVą ir jau jis kompleksuotas? What? Kažam užtenka 90ag variklio, kažkam 300ag, o kitam ir daugiau. Jeigu pats renkiesi tik pagal ekonomiškuma ir tai jog būtu mažesnis, tai nereiškia, kad ir kiti rinksis. O galbūt mažus automobilius renkasi tie kas užsisklende ir nenori išsiskirti iš minios, būti ta pilka pelė ar važinėtis su eiliniu pilku dyzelių ir aiškinti, kad vat geriau būtu rinkiasis tai ką pats pasirinko, nes gi tau to nereikia. Vieni važinėja su >500ag nors užtenka mieste ir 90ag, bet taip linskmiau, prireikus galima panaudot nors tai kažkam kvaila gali atrodyti, čia daugiau atrodo aiškinimas vien dėl jog pats negali įsigyti ar negali tokio kokio nori. Pritariu Immortalt, dažnai gatvėj skundžiasi autobusais tai kodėl autobusu nedaro mažesniu ir trumpesniu? Vilkikai gatvėj važinėjasi su ilgiausiomis priekabomis tai jis ir kažkoks netoks? Liepkim važiuot aplinkeliu padarant jiems kelius, kad nesimaišytu, bet niekas to nesako, o kuomet kalba eina apie eilinius žmones tai jei važiuoja kiek didesniu nei tavo, tai jau reikia skųstis, nes gi pats važinėjies su Smartu ar Nissan Micro. Bendrai kalbant apie SUVą tai gerai jog padidina savo gama, nors galėtu pardavinėti su kiek didesniu ir galingesniu varikliu, nes dabar visur tuos pačius kiša, kaip VAGas anksčiau ta 1.9 TDI. Ir kvaila jog montuoja elektrinius variklius su kuriais galima nuvažiuot vos 60km... Čia kaip Apple su Iphone, panaikinsim lizda jog telefonus būtu plonesnis nors visi į idėkliukus įsideda tai maždaug jog bus ekologiškiau, nes elektrinius, bet kuomet nuvažiuoja apsurdiškai maža atstuma, tai jau kvaila kaip ir su tais Iphone. Bent jau 200km tai suprasčiau, tarkim važiuoji į darba, tai tik elektra ir nereikėtu kraut. Kas kiekviena diena gryžes namo iš po darbo eis pajungti krauti automobili ir taip kiekviena diena, labai įgristu tai.
bahuriux 2017-01-12 18:52
Dar vienas dalykas tokie peraugę parketnikai yra saugūs tiem kas juose sėdi, bet mirtini mažesnėms mašinoms, net jeigu tos mažesnės būtu su 5 saugumo žvaigždutėm. Nes susidūrimo atveju perkrova proporcingai pasiskirstys palei svorio santykį tarkim 1 su 2 nu tai ir gausis kažkas panašaus 10G vs 20G, nuo 10 išgyvensi nuo 20 su šaukštu išgrandys. Dar turint galvoj, kad tokias mašinas dažniausiai vairuoja kelių gaidžiai su greičiu 30+ prie leistino ir tai kad tokios mašinos iš principo nėra skirtos staigiam manevravimui, dėl didelės masės ir aukšto svorio centro, tai nieko gero kitiems eismo dalyviams. Busikai, minivenai, autobusai 99,9 % neskraido, kaip nuo b*** nutrūkė ir nesukelia avarinių situacijų tiek kiek vairuojantys galingus parketinius. Man pačiam tenka kiekvieną dieną važiuoti ir prastu duobėtu žvyrkeliu, kartais apledėjusiu, bet man tikrai nereikia parketniko, dėl 1% kelio mano gyvenime, vietoj to geriau renkuosi stabilią ir gerai valdomą mašiną, kad galėčiau be vargo išvengti tokių asilų "išpuolių".
Arthuras 2017-01-12 18:58
Lygiai taip, kaip skatiname žmones nerūkyti, negerti, naudotis viešuoju ar važiuoti dviračiu - lygiai taip pat reikia skatinti, kad žmonės automobilį rinktųsi pagal REALIUS poreikius. Tai galima daryti mokesčiais. Nori važinėti didžiuliu 5.0L dyzeliniu visureigiu - susimokėk per metus kelis šimtus eurų ir pirmyn. Labai, labai tikiuosi, kad kuri nors valdžia susipras ir įves automobilių mokestį. Visureigis yra gerokai pavojingesnis kitiems eismo dalyviams, aplinkiniams objektams dėl savo kėbulo formos, masės. Ir čia net nėra apie ką diskutuot. P.S. ir apskritai, kokiu idiotu reikia būti, kad lyginti parketinį visureigį, su kuriuo dažniausiai važiuoja vienas žmogus, su autobusu, kuris skirtas vežti dešimtimis žmonių? Gerai, kad ne su traukiniu dar palyginot...
manas 2017-01-12 19:45
Tada as nenormalus nes tikrai rinkciausi 5m senumo x5, o ne naujuteli golf Yra toks dalykas kaip naudotu automobiliu rinka ir viskas cia normalu, gi nemesi siukslynan pasibaigus lizingui.
Arthuras 2017-01-12 20:05
Naujas Golf kainuoja tiek, kiek 8 metų X5. 8 metai - minimum 240k rida. Jokios garantijos ir kosminės remonto kainos.
Berserkas 2017-01-12 20:18
Aš neskatiniu dyzelinių variklių. Mokestis? Taip dyzeliams, bet tuo čia viskas ir pasibaigia. Lengvasis taipat gali būt pavojingesnis, dažnai ir ypač žiema nesuvaldoma galu varomu kuomrt SUVai mažiau sukelia avarine situacija, nekalbant jog ju daug mažiau lyginant lengvaisiais automobiliais. Autobusas nors važiuoja lėčiau, bet yra daug sunkesnis ir ypač dažnai vos nesukelia avarine situacija. O kodėl tavo manymu negalima lyginti? Autobusa važiuoja dažniausiai neturintis teisių ir pagyvenę todėl realiai net jei ir nesivažinėtu skirtumo beveik nebūtu.
Arthuras 2017-01-12 20:29
Facepalm... Autobusas gali vežti keliasdešimt žmonių!!! Vienas vidutinis autobusas - kokie 20 automobilių, nes didžioji dalis važiuoja po 1 ar 2. Pasiskaičiuok tikimybę, kad avariją padarys bent vienas iš 20 ir kad ją padarys viena TP.
Berserkas 2017-01-12 20:34
Naujas VW Golf kainuoja nuo 23,5k su "modernia" įranga, kuomet už 20,5k išeina 2011 metų X5 su 37k rida ir M57Y (3.0 dyzelis) nekalbant apie golfo surinkimo kokybe, kuria sudaro plastmašė, o ir malonumas kelyje jaučiant kiekviena lopa. Nekalbant jog šiame SUVe yra ne tik šildomas vairas, sėdynes, bet ir gera komplektaciją. Jeigu norima galima ir su 60k km rida pasiimt. Ekonomiškumas ir ekologiškumas? http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9774
Berserkas 2017-01-12 20:39
Taigi sakiau jog dažniausiai autobusais važiuoja jaunimas ir pagyvene. Jeigu Fiat 500 varomas galu tai tuomet patyliu. Aš lyginau su galu varomu... Kaip Q7 gali tapti nevaldomas su AWD ir saugumo sistemomis? Tu čia ką? Čia ne galas su išjungtom visom sistemom...
Arthuras 2017-01-12 20:52
Tu išvis vairuoji? Fiziką mokeis? Yra idiotų, kurie šventai įsitikinę, kad jų quattro ir akvaplaningui atsparumą suteikia... Bet koks automobilis gali tapti nevaldomu. O kai jis tampa nevaldomu, tada jau nebesvarbu, kurie ten varomi. Tada svarbūs tik du parametrai - greitis ir automobilio masė. Jei Fiat 500 sustabdyti užtektų vieno stulpo, tai kokiam Q7 ir dviejų autobusų stotelių gali nepakakti...
Berserkas 2017-01-12 21:19
Na yra ir aukštesnia rida jeigu per maža. Be to svarbus faktoriai yai vairuotojas ir padangos. Sausame kelyje https://www.youtube.com/watch?v=TtF07n_isLY Jeigu kalba eina apie sniega ir leda. http://www.consumerreports.org/cro/maga ... /index.htm Lyginant pliusus ir minusus AWD su FWD na nežinau, visgi AWD turi geresni sukibima su keliu, be to kaip minėjau priklauso ir padangų, ir nuo vairuotojų. Viskas, baigiu ši ginča... FWD hatchas turi savo privalumu, AWD SUVas savo, bet tikrai negalima sakyt jog su juo pavojingiau vairuot. Dėl saugumo, tai su lengvaisiais daug dažniau lekiama, avarijas dažniausiai sukelia lengvieji, aišku jų daugiau, bet gi ne visi perka SUVus, tai čia tarsi dabar bandai sukelt ginča iš niekur...
Arthuras 2017-01-12 21:22
Būtent, visi turi savo privalumų, atitinkamai turi būti ir naudojami. Gyveni kaime, užmiesty - perki SUV. Gyveni mieste - perki miesto automobilį ir nekeli visiems aplinkiniams pavojaus, neužimi 1.5 vietos parkinge ir pan.
Berserkas 2017-01-12 21:28
http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x6- ... 97%5D=1322 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5- ... from=17500 http://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotrau ... from=17500