Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Audrius 2017-01-13 10:54
BTC kainos svyravimai yra maziausiai apie BTC pasakantis rodiklis.
Esme yra hashrate'as, transakciju skaicius ir kiti esminiai eko sistemos sveikata rodantys dalykai.
Siai dienai visi seka atnaujinto Bitcoin Core 0.13.1 versijos, dar zinomos kaip "Segregated Witness" (SegWit) idiegimo progresa. Kad SegWit isigaliotu, reikia, kad metu begyje tinklas rodytu 95% palaikyma. Kol kas SegWit turi tik apie 25% palaikyma.
lindemann 2017-01-13 12:25
Paprasti vartotojai, kurie tiesiog nori laikyti saugiai savo uždirbtą piniginę vertę, nieko nesupranta apie technologijas, hashrate, Core versijas ir t.t.
Kolkas BTC tokiam paprastam vartotojui netinka, nes jį, kaip žaidimų aikštelę spekuliacijoms naudoja dideli rykliai.
Mano manymu, BTC ateitį užsitikrins tik tada, kai sugebės privilioti žmonių mases, nors dabartiniai procesai tik atitolina tai.
Audrius 2017-01-13 13:07
Is dalies sutinku.
Taip, siadien BTC tebera dar labai geekiskas daiktas. BTC pirkimas, ir svarbiausia, saugaus laikymas reikalauja nemazai techniniu ziniu ir supratimo.
Bet nesutinku, kad BTC netinka tiem, kurie nori laikyti/issaugoti savo uzdirbta pinigine verte. Butent vertes islaikymas ir yra pagrindine BTC funkcija, nes jo monetarine politika (skirtingai nei centriniu banku ir isdalies net aukso) yra labai aiski ir visiem puikiai zinoma, t.y. nauju bitcoin gamyba mazeja 50% kas 4 metus, ir ju nebus daugiau kaip 21milijonas.
Kas liecia trumpalaikius kainos spekuliacijas ir rinku manipuliacija, tai tas yra aktualu tik tuo atveju, jei tau idomu ne vertes islaykmas, o losimas rinkoje.
Jei nori islaikyt verte, geriausia yra po nedaug reguliai pirkti btc ir nusipirkus apie ji pamirsti bent 10metu.
immortallt 2017-01-13 13:40
Koks vertės išlaikymas bus, jei išlįs, kad Bitcoin'as turi kokį trūkumą saugume?
Koks vertės išlaikymas bus, jei išlis kitą kripto valiutą, kuri kartais bus pranašesnė?
Nejau tikit, kad per 10 metų nesukurs naujos ir tobulesnės kripto valiutos?
Audrius 2017-01-13 14:06
Ka reiskia tiki? Ar tikiu 100%? Tikrai ne 100%, klausimas turetu but ne ar tiki, o kokia yra btc sekmes tikimybe ir sekmes dydis. Is cia ir isplaukia rizikos dydis. Mano supratimas ir rizikos tolerancija leido man investuoti i btc.
Kiti, kurie jauciasi, kad jie arba nesupranta btc arba/ir negali pakelt rizikos i btc turetu neinvestuot.
immortallt 2017-01-13 14:31
Taigi, vertės neišlaiko, tai yra lažybos dėl technologinio progreso. Bet kokia naujiena vertę numušti gali 30% per kelias dienas.
Ar spekuliuoti btc galima? Taip. Bet tai neturi pamatinės vertės, pats Btc pats iš savęs yra bevertis, jis niekuo nepadengtas ir jo vertė susijusi tik su "mada", tad nereiktų btc aukštinti kaip investicijos ar sudaryti iliuzijos, kad uždirbti iš jo gali garantuotai. Garantuotai galima tik pradirbti.
Po0 2017-01-13 14:52
Klausimas, žinančiam...
O kuo paremtas euras ar doleris?
Jei neklystu bankų garbės žodžiais, prašau pataisyti jei klystu.
p.s. bitkoinu neturiu, nes techninės žinios per menkos, nors ir noro ne kažin kiek turiu...
Audrius 2017-01-13 15:00
BTC verte isaugo:
130% per paskutinius metus
200%+ per paskutinius du metus
Kas tau cia kur vertes neislaiko? Jei paskutinius 6 metus kas menesi pirkai btc uz 10 doleriu, dabar butum multimilijonierius. Jei, kita vertus, spekuliavai-pirkai, pardavei, daug sancu, kad prikasei minusa.
Kas tau dar neaisku? (nors siaip, tai kiek matau viskas tau neaisku )
pamatinės vertės.... paaiskink man kokia pamatine verte turi eur'as? Valgai eur'us? O gal juos kureni? Ju pamatine verte yra lygiai tokia pat kaip ir dolerio, svaro ar bitcoin-jos nera. Yra visuotinis susitarimas, kad tai yra limituota kieki turintys ir legaliai pripazinti, kaip atsiskaitymo priemone, pinigai. Tol kol yra tikejimas, tol yra ir verte.
Bitcoin verte (ne kazkokia pamatine, o siaip nauda) yra ta, kad jis labai naudingas siunciant pinigus (verte), su btc gali tai, ko pvz negali su jokiu egzistuojanciu banku, t.y. apsikeisti verte naudojant komunikacijos kanalus.
Bet, immortallt, mes gi abu zinom, kad tu, visu pirma, nesupranti ir del to nemegsti btc. Visi tamstos pasvarstymai/klausimai yra BS, nes jei istikruju butu idomu-pasidometum ir nereiktu viesai kvailintis.
klystu?
Myslius 2017-01-13 15:18
Per paskutinius 3 metus dar galėjai parašyt, selektyvi statistika. Milijonierius rubliais? Na gerai, auga ta vertė bendrai auga, bet išpūst tai nereikia.
Audrius 2017-01-13 15:23
prasau, visa statistika, jokios selekcijos:
immortallt 2017-01-13 15:26
PoO, o prie ko bankai ir pinigų vertė? Gal nesąmonių nereikia šnekėti.
O dabar blevyzgojantiems apie tai, kokia gera btc investicija, ir kad tai niekuo nesiskiria nuo tikrų valiutų, tai kas pagal jus nustato euro kursą? Jau šimtą kartų kartojau, bet atsparūs mokymosi progresui.
kernel_panikuoja 2017-01-13 15:37
Kas del ateities potencialiu gresmiu siai valiutai, tai viesa/atviresne prieiga prie kvantiniu kompiuteriu gali tureti neprognozuojamu pasekmiu bitcoin'ui, nebent kazkokiais budais butu pakeistas visas matematinis kripto-mechanizmas i algoritmus, kuriu saugumas gristas NP-complete tipo problemom.
Audrius 2017-01-13 15:45
nu ir kas tavo galva nustato kursa? Bobute vienaake?
Visu valiutu kursai yra nustatomi rinka, kuri paremnta pasiula ir paklausa. Kai koks ECB nusprendzia kas menesi naujai paleist 80 milijardu euru i apyvarta-euro verte krenta. Kai FED, nusprendzia uzbaigt QE ir pakelt palukanas, visi nori turet doleriu, nes lyginant su kitom valiutom doleriu spausdina maziau, plius jie siek tiek nesa palukanu. Atsiranda daugiau dolerio pirkeju nei pardaveju-doleris brangsta.
Skirtingai nuo fiat valiutu, btc neturi centrinio banko, nes jo monetary policy yra ikalta i core coda ir visiems puikiai zinoma. Ji nesikeite ir nesikeis nepriklausomai ar btc isgyvena krize, infliacija ar defliacija ar ka tik nori, btc monetarine politika nesikeicia: pirmus 4 metus vidutiniskai kas 10min i rinka iseidavo 50 nauju btc, po keturiu metu ju iseidavo po 25, dar po keturiu (dabar) iseina 12.5, dar po 4 bus 6.25 ir t.t. kol bus "pagaminta" 21,000,000 bitcointas.
Rinka ta zino ir atitinkamai suteikia verte.
Kadangi visa btc market cap tera 13mlrd usd, kaina labai svyruoja, nes bet koks banginiukas viska gali labai sujudint.
immortallt 2017-01-13 16:26
Aš į dieną irgi šiku tik vieną kartą ir pasiūla mano šūdo yra ribota. Tai siūlau tau pirkti mano šūdo kilogramas 1,000€. Vertė tik augs!
Įprastų valiutų vertė ne iš ten susidaro. Bet ką tau čia aiškinsi, gi kietas investuotojas esi. Viską žinai, tik nesupranti, kas yra valiuta.
Audrius 2017-01-13 16:54
oi oi, kiek dramu..taip sakant eilinis "zinau bet nesakysiu" dialiogo uzbaigimas .
Zmogau, kazkada tau geranoriskai pasiuliau isbandyt btc, net norejau duot siek tiek. Maniau, kad klausimus uzdavineji, nes tau idomu. Apsigavau, nes nei tau kada btc buvo idomus, nei tu ji supranti. Eilini kart norejai pasirodyt kazka zinantis, o baigiai rasydamas kiek kartu per diena siki..sakyciau liudnoka.
Zodziu, buk ramus, nieks tavo euru i btc nekonvertuos. O ka as su savo pinigais darau, cia jau mano reikalas.
vanduo4 2017-01-14 04:06
-
Audrius 2017-01-14 12:19
Take it easy, son, viskas kur kas paprasciau su BTC.
Atsirado nauja atsiskaitymu, tiksliau "value transfer" technologija, kuri lyginant su tradicianiais financias yra tas pats, kas lyginti el. pasta su paprastu pastu.
Kaip ir kekviena kita technologine revoliucija taip ir btc, pereina tris reakciju fazes: "First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident". Taip buvo su automobiliais, kreditinem kortelem, internetu, ir n kitu.
Siai dienai bitcoin yra tarp pirmos ir antros fazes. Daug kas is jo kuokiasi, bet tie kurie siek tiek pagauna, kas cia per dalykas-labai agresyviai pries ji kovoja.
Esme tame, kad yra visiskai nesvarbu ka apie btc mano imortal ar bet koks kitas jo nesuprantantis pilietis.
Vieni kieciausiu pasaulio kriptografu toliau tobulina BTC core koda, simtai milijonu VC doleriu toliau investuojami i btc eko sistema, vis daugiau zmoniu supranta BTC verte ir vis daugiau ji naudoja (net topocentro e.parduotuvej jau galima atsiskaityt).
Taip sakant sunys loja, karavanas juda pirmyn.
TomasBalčiūnas 2017-01-14 13:42
Šiaip paklausios prekės kaina kyla, kaip jos pasiūla sumažėja...
vanduo4 2017-01-14 15:11
viską nuleidai tylomis.
- Norėdamas viską suprasti objektyviai, turi turėti omenyje, kad žmogų labai įtakoja emocijos ir per jas perduodama anksčiau įgyta patirtis. O tai blokuoja mąstymą.
- Tu teisus, kad kritus pasiūlai kyla kainos, būtent todėl aš pritaikiau minėtą atvejį įterpdamas jog rūkyti irgi pavojinga.
- Na, bet iš kitos pusės tu teisus. Mąstymas yra sudėtingas dalykas, tad geriau yra pateikti žmonių patirtį atitinkančius praktinius reiškinius. Pavyzdys nėra tinkamas.
- Visgi jeigu supratai apie ką aš kalbu, gal pasiūlysi geresnį pavyzdį? Dėkui.
vanduo4 2017-01-14 15:22
- Būtent, karavanas eina tokiu keliu kokį įvardijau ir nenueis toliau nei įvardijau.
- Dabartinis BTC - tai juodoji finansų rinka ir geitu metu niekas nenusimato keistis.
- BTC dabar tiesiog iš principo negali tapti pasauline atsikaitymo sistema dėl saugumo trūkumo - tu teisiog gali prarasti viską kaip lošimo namuose.
- Ir jos vertės nereguliuoja jokia rinka, ją reguliuoja ribotas BTC skaičius. O kas įvyks paskui kai bus iškastas paskutinis BTC? Gal bankrotas? Piramidė turės plėstis ir ji plėsis proprocingai legalioms finansų rinkoms. Čia kaip elgetos prie rotušės vartų surenka laisvus pinigus ir gyvena geriau nei dauguma dirbančiųjų. Čigoniškas gyvenimo stilius. Nei blogai, nei gerai. Tik klausimas, kas atsitiks kai visi taps elgetomis? Sėdėsi namuose, kasi BTC ir ekonomika augs? O kas gamins tualetinį popierių?
- Aš nesu prieš BTC. Aš prieš tai, kad BTC įvardijama kaip ateities alternatyva dabartinei finansų sistemai.
- Tai ne alternatyva - tai APGAULĖ ir žmonės turi aiškiai žinoti į kur kiša nosį. Čia kaip kova su telefoniniais sukčiais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bitkoinai labai sparčiai praranda vertę