Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2017-01-25 13:50
Tik iki 80% įkrauti, sveika pačiam Li akumui, dar sveikiau neiškrauti žemiau 20%, taip žymiai mažesnį mechaninį ir šiluminį "stresą" patiria akumas. Laptopų baterijas šiluma ir salyginis perkrovimas iki 100% ir pribaigia, net nenaudojamus.
Kiek pas mane mėtosi Li celių iš visokių prietaisų, tai Panasonic, net ir po 10 metų (neįkrautos) vis dar nepraradusios įtampos ir tikėtina talpos. Jei tesla naudos jų technologiją tai labai gerai, nes kitų gamintojų, nei ištolo neprilygsta nei kokybe nei saugumu. Laptopų ir šiaip akumuliatorinių įrankių Li baterijos turi tokią nesąmonę kad nustipus vienai celei, visas akumas su kitomis sveikomis celėmis nebegali normaliai veikti. Problema tame, kad tiek laptopų tiek įrankių baterijos sujungtos nuosekliai, to tikrai niekam nereikia, pilnau užtenka ir ~4V tiek kompui tiek suktuvui. Reikėtu jungti lygegrečiai ir kažkokio elektroninio triuko, kas padėtu identifikuoti brokuotas celes ir jas atjungti su indikatoriumi kad jau laikas keisti celę, tas dar aktualiau elektromobiliams nei kokiems laptopams, bet ten jau nuosekliai jungsis nes reikia ir įtampos.
immortallt 2017-01-25 14:23
Juokingiausia, kad kalbama, jog Samsung padarys revoliuciją, bet pagal deklaruojamus pasiektinus parametrus, tik pasivys Teslą...
Tesla dirba kartu su Panasonic, tai nežinau ar Panasonic dirbs ir su Samsung.
AAA000 2017-01-25 15:52
Rimti akumuliatoriniai irankai gaminami su 36V baterijom. Kai nebuvo licio - gamino su 24V nikelio baterijom. Didelis voltazas labai svarbu. Su 4V tedirba tik labai smulkmeniniski ir ypac neimlus energijai prietaisai.
Siaip blogesnes (greiciau gendancias) celes galima apeit elektroniskai, ribojant imama is ju srove. Bendras voltazas siektiek mazeja - bet akumuliatoriu komplektas "issunkiamas" efektyviau. Is dalies ta moka daryt ir kietesni celiu balansatoriai. Tik matyt per brangu del keliu mAh baterijos tokia elektronika statyt. Pigiau nupirkt nauja cele Arba gal standarto nera. Nesugeba susitart. Visi gamina savo "firmines"... Galetu Europos Sajunga ipareigot prisilaikyt vieno standarto savo rinkoje - ir iskart mum kaip vartotojams atpigtu viskas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jei „Samsung“ išradimas iš tikro toks geras, elektromobiliams prasidės nauja era