Vitualios realybės šnipštas: prasidėjo bankrotų lavina

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

langas 2017-02-15 09:29
Turiu tik samsung VR, jie aišku yra labai mažos rezoliucijos ir t.t. bet man viskas žiauriai fainai atrodo kai užsidedi ir aš tikrai galima sakyti bent pradžioje buvau sužavėtas ir manau koks tikras oculus (neteko bandyti deja) būtų dar įspūdingesnis. Tačiau net ir šio samsung VR aš matau didelę problemą tai contento (programėlių) nebūvimas. Tai ir yra viso šito smukimo problema. Pradžioje visiem buvo VAU ir buvo ant bangos bet poto žmonėms pabodo, o gamintojų krūva, nėra vieno standarto ir užtai tų programų ir žaidimų yra pakankamai mažai, o ir tie kurie yra dažnai būna gana primityvūs. Čia tas pats būtų jei smartfonų gamintojai neturėtų vieningos OS (Android, iOS) ir kiekvienas gamintų kas sau, tai ir appsų būtų labai mažai, jie būtų brangūs ir daugelis gamintojų tikrai neturėtų ką pasiūlyti ir būtų ta pati problema. Praktiškai kol kokia nors google ar apple nesukurs savo tikro devico su išbaigta OS ar pilnavertę app store tai niekas ir nesikeis, nes, kad ir koks būtų oculus fainas ir geras kaip įrenginys, jei jis neturi daugybės žaidimų, programų - galų gale žmonėms atsibosta.
Pjovėjas 2017-02-15 10:22
Man irgi atrodo, kad pagrindinė problema tai programėlių ir žaidimų nebuvimas... Nu kiek ten galima žiūrėt į vaizdelius ir slidėm čiuožti ta pačia trasa?
mMinde 2017-02-15 15:47
Na kaip matau Lt zmones kaip visada atsilike nuo technologiju, isvadas daro kaip kokie kaimieciai is kinijos gludumos. 1. Kinijoje sumazejo salmu pardavimai/atrakcionu lankymas, kodel? a. visu pirma daugumas salmu kurie buvo kuriami kinijoje buvo cardboard lygio, turejo problemu su rezoliucija, headtracking, kartais nesuderinami su pagrindinemis platoformomis. (mobile - android, daydream. pc - vive, rift) b. kinijoje dauguma zmoniu negali isigyti brangiu telefonu kaip s6/s7, tuo labiau sistemu kaip htc vive ar oculus rift, kiti prietaisai nesuteikia tokios kokybiskos vr kaip auksciau isvardinti. c. zmones nebeina i atrakcionus nes jiems tai nebera naujiena, juk ir i paprastus atrakcionu parkus neina kasdien? o vien vr atrakcionai, ypac kai ju tiek daug, kolkas negali pasiulyti tiek ispudziu kiek tikrame parke. 2. Kodel pagal kai kuriuos "Lt piliecius" vr mirsta? a. todel, kad ju mastymas yra siauras. Man netiko = niekam netinka. b. kolkas vr prietaisai nera tobuli, truksta rezoliucijos, mazas fov (matymo laukas), oculus turi problemu su roomscale tracking, nera belaidzio rezimo )pc variante (kolkas). c. truksta kompiuteriu palaikanciu virtualios realybes salmus. d. truksta zaidimu ir kitokiu aplikaciju. e. zaidimu ir kt. truksta del to, kad dar nepakankamai kompiuteriu palaiko vr, ir nepakankamai vr salmu yra parduota. Isvados. Kolkas esame vistos ir kiausinio problemos stadijoje. Rimti kurejai nekuria zaidimu ir kitu patirciu nes nera pakankamai didelio naudotoju rato, jo nera todel, kad nera pakankamai zaidimu/patirciu. Kai sita problema bus isspresta atsiras daugiau appsu/zaidimu. Sprendimas Vr pades naujos gpu kartos kaip amd vega ir pascal ir jo atnaujinimas is nvidia, dauguma zmoniu isigis kompiuterius kurie atitiks bent minimalius reikalavimus, tai reiskia daugiau pirkimu vr srityje. Sekmes platinant akirati Lt gyventojai.
zet 2017-02-15 16:04
pagrindine problema tai programu nebuvimas. Kurejai galetu isleisti topini zaidima ar programa, kuri savaime butu reklama. Nuojauta kuzda, kad po keliu metu tai isibeges. Nes gelezis yra, bus tobulina ir gelezis ir softas jai, tad turi vis daugeti programu, zaidimu ar virtualiu filmu. Ne visi turi kompus, kad palaikytu V.R. Po poros smarkiai padides zmoniu kiekis, turintis tam tinkamus kompiuterius. O kad palapines bankrutuoja, tai cia nieko keisto.
AAA000 2017-02-15 16:37
3d telikai irgi masiskai neisplito iki siol, nors jau trecias bandymas buvo juos idiegt. ir paskutinis variantas visai neblogas (tik galvos skausmai pavede, smegenys per silpnos apdorot...). su VR manau kazkas panasaus. masine euforija praejo - bet keli gamintojai liko. pati ideja toliau bus tobulinama. as manau kompu pajegumu uztenka - bet dar nepakankamai mazi kompu gabaritai ir energetinis suvartojimas. truksta duomenu standartizacijos. po keliu metu vel gali but koks nors technologinis suolis. sunyks prasti standartai. va tada ir pasidziaugsim VR pirmi mobilus telefai kazkada irgi buvo cemodanu dydzio, isigyt tegalejo tik milijonieriai ir labai dideles imones,,, o dabar vaikai vos ne nuo gimimo juos naudoja. as pvz manau jei isplis autopilotines masinos - tai VR bus standartine iranga keleiviams - vien kad laika automobilyje prastumt... truksta dar ir visokiu VR klaviaturu standarto ir pan... neisdirbta aktyvaus kontroliavimo mazgai. vien patrauklaus vaizdelio rodymo neuztenka. iranga turi but patogi naudotis.
mMinde 2017-02-15 17:49
, jei domites technologijomis turetumete suprasti, jog telefonu spartos didejimas yra stipriai suletejes, baigiama pasiekti riba ties kuria siuolaikiniu telefonu (kaip ir kompiuteriu) procesoriu tobulejimas bus neimanomas, jei nebus naudojamos kitos medziagos.(pvz isgirtasis grafenas arba kokia kt. nauja medziaga). Tad isvados, kolkas mes turime dekoti pirmiesiems vr naudotojams kurie igalina kompanijas tobulinti pirmuosius savo produktus, ir laukti kol vis daugiau zmoniu tures pakankamai pajegius pc normaliam vr salmui palaikyti. Del vr klaviaturos, jau yra bandymai. http://uploadvr.com/open-source-drum-ke ... ping-woes/
Dovtutis 2017-02-15 20:01
Na su Sony tai viskas tvarkoje, lyginant koks yra konsolių skaičius, plius VR vis dar yra out of stock daug kur. Žinoma trūksta AAA žaidimų, bet ir šioje srityje Sony pirmauja su Resident Evil, kuris vienareikšmiškai yra vienintėlis AAA tipo žaidimas skirtas VR, belieka sulaukti vieno kito ekskliuzyvo ir situacija taps dar geresnė.
salemas5 2017-02-16 01:07
Vienintelis AAA ? Bitch please.. Elitevdangerous, EVE valkyrie, star citizen. Toliau vardint? Beto sony vr nei 5 nei 10, kreivas trackinimas su hu tomis sviesu lazdelemis. HTC all the way.
kernel_panikuoja 2017-02-16 11:43
Kinijos startup'u bankrotai yra ne rodiklis. Siaip tai dauguma bet kokiu startupu bankrutuoja, tai dar cia reiketu ivertinti konkreciai kiek skiriasi viskas nuo bendros statistikos - gal kaip visada straipsnis yra eilinis click baitas... Siuo metu yra tik pati VR pradzia. Negana to, tikras VR "experience'as" siuo metu imanomas tik su visiska premium PC iranga o content'o nera daug. Negana to, ne visiems zanrams VR vienodai "limpa". Khronos grupe dar tik organizuoja dalyvius atviram VR standartui kurti. Esme paprasta - reikia laiko. VR'as yra dabar tokiam lygyje, kuriam 1992m buvo 3D zaidimai.