Ar tiesa, kad užsienyje įsipylus tos pačios rūšies degalų galima nuvažiuoti toliau?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2017-03-22 09:33
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ra?l=2&p=1 Degalinių patikrinimus inspekcijos darbuotojai daro nuolat visoje Lietuvoje. Galbūt keistokai atrodo tik tai, kad patikrinimai yra planiniai ir degalinių atstovai apie laukiamą patikrinimą būna informuojami 10 dienų prieš atvykstant inspektoriams.
amas 2017-03-22 09:42
Na tarkim Lenkijoj būna įsipili dešimčia litrų daugiau nei į baką telpa. Lietuvoj, kiek pastebėjau, kaip tik daugiausia galima nuvažiuot.
drukdruk 2017-03-22 09:51
Taip ties palyginus voketijos degalus ir lietuvos yra nemazas skirtumas
immortallt 2017-03-22 09:59
Pylėmės, vienintelis skirtumas tas, kad važiuoji daug po to autobanais, kur mažiau stabdai, ir atitinkamai mažesnės sąnaudos.
kukulis4 2017-03-22 10:31
Objektyviai sito ivertinti neimanoma. Reiktu uzsipilt lietuvisko kuro, nugabent masina i koki vokiska autobana, ir identiskom salygom vaziuot ta pati marsruta. Nu neimanoma. O vertinant subjektyviai, tai kuro sanaudos labiauisiai priklauso nuo vairuotojo. Kai uzsipili vokisko kuro, sventai tikedamas kad jis geresnis, naturaliai pradedi vaziuot svelniau, taupiau ir galiausiai sunaudoji maziau to kuro. As tarkim, daznai vazineju marsrutu Vilnius kaunas. Dazniausiai greitkeliu, bet kartais reikia vaziuot pro Aukstadvari, Prienus. Vaziuojant skirtingais keliais, kuro sanaudu skirtumas kartais budavo vos ne dvigubas. Nes vaziuodamas pro Aukstadvari, realiai neturi galimybes lekt greitai, daug miesteliu, nera daug vietu lenkimams, vidutinis greitis gaunasi tarp 60-70km/h. Tuo tarpu greitkeliu, islekes is Vilniaus nusistatai autopilota kokiems 145km/h, ir truputi pristabdai ties Grigiskem, Vieviu ir Ziezmariais. Tai dabar ar teisinga butu sakyt kad Statoile uz Grigiskiu pardavineja blogesni kura, nes masina man jo ryja vos ne dvigubai daugiau?
vardasas 2017-03-22 10:40
Butent taip ir yra kaip imortal sako, kol man budavo 6 mylios iki darbo miestu ir vingiuotais keliais sunaudodavau tiekpat kiek magistraliniais keliais vaziuodamas 16myliu
immortallt 2017-03-22 11:02
Na kai mašina dyzelinė, o bakas didelis, tai palygini sąnaudas vokiško ir lietuviško kuro, važiuojant tuo pačiu maršrutu.
bahuriux 2017-03-22 12:16
Lenkijoj gryždamas į LT at to pagrindinio magistralinio kelio kur kerta Lenkija rytų-vakarų kryptim pyliau LPG tai vos davažiavau iki Lietuvos variklis nedirbo normaliai. Patikrinau reduktorių gryžes OMFG puse reduktoriaus vandens, Lietuvoj man per 10 metų neteko išleisti kondensato daugiau nei keli lašai.
amas 2017-03-22 12:33
Dyzelis lygiai taip pat praskiedžiamas vandeniu. Kokie dar autobanai, važinėjęs daug kur... Ir tikrai Lietuvoj kuras yra geras, sanaudos mažesnės, važinėjant Rokišky nei Vokietijos autobanais, Anglija išvis nesamonė, o lenkijoj tiesiog atvirai vagia, tiesa ten kuras matuojamas decimetrais, bet tai lyg ir taspats.
zaliaakis 2017-03-22 12:34
Na su dujom ir vandeniu, tai svaikstat... Negali įpilti vandens pilant dujas. Suskystintos dujos būna minusineja temperatūroje. O ką vaduo daro prie minuso, manau dauguma žino...
vietinis 2017-03-22 12:38
o ką daro suskystintos dujos prie pliuso?
bahuriux 2017-03-22 13:19
Nežinau specialiai gal nepylė, bet pataikiau gal pirmas po talopos užpildymo ir gavau visą visos talpos kondensatą. O dėl neigiamos temperatūros tai nesvaikstam LPG kol skystas yra tokios temperatūros kokia aplinka, vasarą ir buvo kaip vasara virš +20C. Tuo momentu kai leidi joms garuoti tada taip vėsta, bet balione LPG išvis yra kaip benzas tik slėgis vasarą iki 3-5 bar žiemą 0,5-1 bar Jei taip būtu kaip tu sakai tai tada bėgčiau patentuoti amžinajį variklį, nes juk dujos visada šaltos palei tave, o aplinka šilta, įdėjus termopora ar strilingo variklį energija iš niekur for free. Jei ką pastudijuok termodinamikos dėsnius bent minimaliai.
sub 2017-03-22 14:07
Aš Kaune, Baltic Petroleum degalinėje į 40 ltr. baką pyliau 95 ir įpylė 43 ltr, nors baklas nebuvo visiškai tusčias. Ėjau klaust, kas čia per bairis, tai sakė yra paklaida, į tą paklaidą tilpau, kokybės sertifikatas - viskas ok. Kartais taip būna. Lenkija kita tema.
Skywalker 2017-03-22 14:20
O kodėl visi dujininkai teigia, kad LPG Lietuvoje yra Š?
immortallt 2017-03-22 14:47
Su dujomis yra kiek komplikuočiau, ne tik paklaida, bet ir aplinkos temperatūra. Priklausomai nuo temperatūros skiriasi tūrio ir kwh santykis. Kiek žinau, pagal tai ir perskaičiuojama. Nors tėvui tokių bėdų niekada nebuvo, gal kad dujų įranga tvarkinga?
bahuriux 2017-03-22 19:40
Nu nežinau iškyrus lenkiškas viskas OK su LPG visose šalyse. Aš išidėjau BRC 4 kartos, važinėjau daug su lietuvišku LPG ir nė karto nekeičiau nei vieno filtro ir nei vieno purkštuko per 200k km, niekas nebuvo sugede. Na buvo sugedęs LPG kompas, bet aš jį su svarke pats sugadinau. Dar yra toks dalykas kad žieminiam LPG yra didesnis procentas propano, jo energija per kg panaši kaip butano, bet propanas lengvesnis už butaną skystoje fazėje. Jei už LPG mokėtume už masės vienetus, o ne tūrio tada nebūtu nesusipratimų. Žieminis LPG yra mažiau kaloringas per litrą, turėtu perskaičiuoti, bet abejoju tuo. Kai tik atšyla orai ir santykis propano - butano pasikeicia iškarto ~10% sumažėja sąnaudos.