Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2017-05-15 12:54
Šita pamoka turėtu būti Nr 1 Laikant teises. Nepamenu kaip mane mokino, o gal išvis apie tai nemokino, bet pavairavus sportinę mašiną, dinamiškai, nori nenori intuityviai pats laikysi rankas taip kaip šitame video 9 ir 3 val pozicijoj. Šita technika kombinacijoj su gera reakcija, patirtim ir darbu gazu, pavarom, bei stabdžiais mane yra išgelbėjusi nuo daug nemalonumų pvz. nuokakalnė+plikledis+posukis, kitas tiesiog staigus posukis ir žvyras ant asfalto, sprogusi galinė padanga 140 km/h greičiu ir dar krūva išmanevravimų nuo taisykles pažeidinėjančių pusgalvių.
SaMaras 2017-05-15 13:12
Atėjau paskaityti straipsnį ir nieko neperkaičiau, nes reikėjo klausyti.. sad
Jzps 2017-05-15 13:50
Kad vairavimo mokykloje kažin ar apskritai moko apie 3 ir 9 laikrodžio rodyklių taisyklę . Kai aš mokiausi, aiškino, kad teisinga pozicija yra 2 ir 10 valanda.
Beje, dėl 3 ir 9 valandos įdomus dalykas, kad praktiškai visų gamintojų automobilių vairai pagaminti taip, kad tose vietose yra vairo rėmai, tai laikyti nėra patogu...
Eič 2017-05-15 16:12
Vairavimo mokykloj mokino laikyti rankas ant vairo taip, kad nykštys būtų padėtas ant jungiančios dalies (ateinančios iš centro, nežinau pavadinimo ). Tai dažniausiai 9/3 arba 10/2 valandos.
mobilunkas 2017-05-15 18:32
manau kad pirmiausia reikia kalbet ar masina su vairo stiprintuvu ar be. Jei be, tada tinkamiausia laikyt apie 9 ir 3 val. Jei su stiprintuvu tai isvis kam 2 rankas laikyt ant vairo? Na o jei vairo sukimo metu patirsi smugi i savo auto prieki isvis pasikeis mastymas kaip laikyt rankas, kad kitakart abi rankos 300 km greiciu neskristu i veida suveikus airbagui, arba kad abu nyksciai neissinarintu.
SaMaras 2017-05-15 21:44
Na man aiškino, kad anksčiau liepdavo laikyti ties 10 ir 2 val, bet kai atsirado airbagai ir vairo stiprintuvai tai siūlo ties 9 ir 3 arba iš viso 8 ir 4 kaip jau pačiam patogiau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Taisyklinga rankų padėtis vairuojant - verta pasikartoti, net jei manote, kad vairuojate taisyklingai (Video)