Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2017-06-11 16:28
Kalbant ne apie triukšmą, o apie KET tai nėra jokio skirtumo ar tu pėstisis, dviratininkas, motociklininkas, lengvosios vairuotojas ar furistas. Procentiškai vienodas eismo dalyvių skaičius visuose variantuose nesilaiko KET. Nes visi iš tos pačios visuomenės. Todėl kiek procentu pėsčiųjų per gatvę eina kur pakliūva ir kada pakliūva tiek procentų vairuotojų užsimerkusių važinėja, tiek pat ir motociklininkų. Skiriasi tik absoliutus skaičius. Taip pat lygiai vienodas procentas ir durnelių yra visuose variantuose.
Anksčiau dažnai tekdavo vaikščioti pėsčiomis keliu Utena - Vilnius. Tai net du kartus pasitaikė lengvųjų vairuotojai kurie nusprendė "pagazdinti". Privažiuodami smarkiai padidina greiti ir pasuka ant tavęs. Viena karta sėkmingai pralėkė, tik akmenimis iš po ratu apmėtė, o antra karta pamatė, kad gali kliudyti ir staigiai pasukęs nulėkė į griovį. Lygiai toks pat procentas pėsčiųjų savižudžių laksto per kelia esant intensyviam eismui. Lygiai toks pat procentas motociklininkų važinėja kaip jiems patinka. Čia jau pačios visuomenės problema. Net iš pievelių šalia pėsčiųjų takų gali žinoti apie visuomenės įpročius. Daug kur eidamas matau išmindžiota žolę, nors taip pėstisis sutaupo tik 5 metrus, bet jis vis tiek mindžios žolę, nes labai skuba. Taip pat ir vairuotojas viršydamas leistina greitį nardo tarp juostų ir kelia avarines situacijas. Nes jis labai skuba.
Bet grįžkime prie straipsnio temos. Kad ir kokie be butu Lietuvių įpročiai keliuose, tai nesuteikia pažeidinėti kitų teisių. Šiuo atvejų teisę į tylą. Ir negalima pateisinti techninės apžiūros pažeidimų.
zet 2017-06-11 20:56
o jei ismetimo sistema gamykliska, ir atitinkanti Europos reikalavimus?
lape 2017-06-11 22:53
Būtu visai neblogai, jei kiekvienas mokindamas vairuoti, pradžiai su motociklu pavažinėtu. t.y kaip privaloma būtu ir A kategorija. O šiaip, atrodo, kad net Rusijoje, kur masės bepročių keliuose, labiau tolerantiški motociklams nei Lietuvoje.
O kas dėl garso, tai, man praskrendantys virš galvos lėktuvai daug labiau trukdo. Bet, įtariu policija nesiruošia tikrinti lėktuvų, ir matuoti ar teisingame aukštyje jie praskrenda.
Nerealiai 2017-06-11 23:13
Skųstis labai negaliu, kai kurie ir praleidžia ir važinėja normaliai bent jau mieste, kartais rajonuose labiau pasisaugoti reikia, nes per daug atsipūtę važinėja, būna šiaip nemėgsta motociklų, tai pradeda nesąmones daryti, bet visumoje važinėti galima.
Arthuras 2017-06-12 00:01
Jei negyveni prie oro uosto - triukšmo lėktuvai neskleidžia, arba skleidžia labai minimalų. Motociklų garsas būna toks, kad suveikinėja automobilių signalizacijos. Vasarą, naktį, miegant atsidarius langus - trukdo. Smarkiai trukdo.
Pezas 2017-06-12 00:06
Su motociklu kiekvieną kartą išvažiavęs į miesta susiduri su situacija kai reikia gelbėtis, tai taves nemato, tai nenori matyt. Vienu momentu važinėjau su gamykliška išmetimo sistema tai visiškas košmaras, niekas taves nemato. Net ir kai girdi važiuojantys su motociklais kad ir mieste turi važiuoti šiek tiek greičiau už kitus, kad neapsistotu kienonors aklojoje zonoje. Lietuvoje žmonės labai nusistatę prieš motociklininkus, kai pagrinde visos nelaimės su motociklininkais vyksta dėl automobilių vairuotojų nemokėjomo matyti, ar teisingai reaguoti.
Arthuras 2017-06-12 00:28
Ne, avarijos, kuomet žūsta motociklininkai vyksta tikrai ne dėl to. Priežastys:
1. Važiuojama TARP automobilių, ANT juostos, o tai yra draudžiama. Turi būti važiuojama automobiliams iš paskos. T.y. matydamas juostoje automobilį, aš tikrai nesitikiu ir neturiu pareigos tikėtis, kad šalia jo važiuoja dar viena TP. Todėl atsiranda situacijos, kai motociklas atsiranda visiškai iš niekur.
2. Leistiną greitį viršija tikrai ne +10km/h, o neretai ir kartais. Mieste galima pamatyti ir skrendančių 2-3x nuo leistino greičio. Aš vairuodamas automobilį, važiuodamas dviračiu ir eidamas pėsčiomis tikiuosi, kad visi eismo dalyviai neviršija leistino greičio 2x.
3. Kalbi apie teisingą reagavimą. Gatvė - ne lenktynių trasa. Tikėtis adekvačios, staigios reakcijos - naivu. Gal numesk greitį, nenardyk ir nebeliks problemų?..
DimQa 2017-06-12 09:00
Jei išmetimo sistema atitinka ES reikalavimus ji tikrai neskliais didelio triukšmo.
audriusn 2017-06-12 09:35
Arthuras 2017-06-12 09:50
Važiuot reikia srauto greičiu. Ir pagreitis turi būti toks pats, kaip ir viso srauto. Tada jokių problemų nebus.
Besinaudojančių telefonu vairuotojų aš tikrai nepalaikau. Manau, jog policija labai smarkiai apleidusi šitą reikalą. Prieš daug metų būdavo daugiau stovima su žiūronais, tikrinama. Dabar padaro reidus, vieną kartą per metus... Ir dar praneša, kur ir kada bus. Tai rezultate to, kas trečias naudojasi telefonu.
HardAxe 2017-06-12 10:17
man yra porą kartų duslintuvas prakiuręs. Negi iki namų nedavažiavus mašiną utilizuoti reikėjo?
O dabar jei rimčiau, tai pasiūlymas utilizuoti kaip suprantu galioja tik specialiai tiuninguotiems triukšmadariams? Bet tada reiktų utilizuoti visus vasarą važiuojančius su šipais, visus su neoriginaliomis lempomis, ir t.t.
Nenusikalbėkim TA atėmimas (ir moto parsivarymas namo ant priekabos) yra pakankama drausminamoji bausmė, jeigu ją taikys triukšmadariai išnyks gana greit.
audriusn 2017-06-12 10:20
1. Vodiatlai pavydi, kad jie stringa kamsciuose. Pakeisk transporta ir problema dings.
2. Tai apsispresk. Pradzioj verki, kad labai greitai ir garsiai vazineja, paskui aiskini, kad reikia vaziuot su greiti virsijanciu srautu. Kai ismoks vodiatlai ziuret bent i veidrodzius tada su srautu. O vaziuojant uz juos greiciau lengviau kontroliuot situacija. Tiesus ismetimas jei ne vaizdu, tai bent garsu jiem pranesa, kad salia dar kazkas vaziuoja.
va del ko stojama salia linijos https://www.youtube.com/watch?v=JSlW_xJMfJs
Arthuras 2017-06-12 10:36
Geriau būtų, jei tokie nesubrendę asmenys kaip tu, apskritai nesėstų ant motociklų.
audriusn 2017-06-12 10:50
save pasiurek, brandusis vodiatle. vazinek viesuoju. uztenka, kad taisykles motociklininku atzvilgiu ir taip jau diskriminacines. kuo geresnis vodiatlas arthuras jei gali ikales iki 0.4 promiliu, 30+ virsyt greiti ir gaus tik bauda. viena, nach, uz greiti.
DimQa 2017-06-12 11:10
Koks adekvatus žmogus
FtBall 2017-06-12 11:24
Mano nuomone, didesnė problema šitos info nežinojimas:
Vieną naktį teko atsikelt ir išvaryt kažkokias moteriškes iš kiemo, nes virš valandos stovėjo kieme užvestu varikliu.
Motociklas važiuojai ir pravažiuoja, o šitie nabagėliai būna ir po valandą prastovi.
Arthuras 2017-06-12 11:34
Jei ne VAG 1.9 TDI, tai dzin, gali stovėt. Manęs nepažadina. Motociklas kartais pravažiuoja taip, kad miegai išlaksto.
FtBall 2017-06-12 12:16
Ne taip jau retai pasitaiko ir koks 2012 metų dyzelinis traktorius(ypač kokie X5,Q7). Ne tik girdi, bet dar ir užuost galima gyvenant ketvirtam aukšte. Man įdomu, kaip galima tiek sugadint penkių metų automobilį.
Arthuras 2017-06-12 12:25
Niekas ten jų negadina. Jie tiesiog būna nuvažiavę labai, labai didelius atstumus. 500k km nėra toks retas variantas, turint omenyje, kad lietuviai perka naudotus prabangius ir nori pigiai. Būna išpjauti visi suodžių ir kt. filtrai. Jau nebekalbant apie mirusias turbinas ar purkštukus. Automatiškai daug smarvės ir dūmų.
O kas dėl garso, tai žinoma, dyzelis yra dyzelis. Net visiškai nauji BMW dyzeliai (čia kaip pvz.) skleidžia ne visai malonų garsą. Žinoma, ne tiek, kad žadintų.
Sebastianas 2017-06-12 12:30
Arthuras, jeigu dažnai pašaliniai garsai prikelia naktimis ir su jais nėra praktinių galimybių pakovoti kaip sakoma, tai ar niekad nebandei migdomųjų paimti prieš miegą?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Policija sureagavo į gyventojų prašymus ir ėmėsi motociklų: stabdo gatvėse ir nustačius vieną pažeidimą iš karto naikina techninę apžiūrą