Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2017-07-29 11:10
Tramvajus yra puiki, bet jau gana atsilikus technologija. Kol pilnai neisisavinti elektriniai-akumuliatoriniai automobiliai dar galima kurt hybridines technologijas - kai tramvajaus linijos tiesiamos kur tai dar apsimoka finansiskai - naujai projektuojamuose keliuose. Kur yra tam vietos. O atkarpas kur keliu infrastruktura keist neracionalu, ir per brangu statyt nepertraukiamo elektros tiekimo linijas - turetu pervaziuot ant akumuliatoriu. Galutine kryptis turetu but tik viena - nukreipta i autonominius-akumuliatorinius automobilius ir ikrovimo vietas. Kitaip mokesciu lesas tik tusciai issvaistys. O jei valdininkeliai prades rinktis is "kas geriau priesindami alternatyvas" - tai reiktu iskart tokius sodint uz korupcija. Vien uz saliska transporto interpretavima.
salemas5 2017-07-29 12:50
Tramvajaus kontaktinis tinklas tikrai nepuostu, tad ji galima butu ir atmesti. Geriau butu elektra varomi autobusai. Ju ir islaikymas pigesnis manau.
bahuriux 2017-07-29 12:57
Tamvajus (su bėgiais ant gatvių) Klaipėdoj, kam čia su galva negerai, kad išvis net pagalvoti galėjo apie tai? Blemba visas miestas po 6 juostas keliai ir tai kamščių belekiek, o čia dar PYST ir bėgiai ant gatvių ir skersai sąnkryžų. Nebent tai būtu bėgiai pakelti ant kožkokios rampos aukštai virš kelių, bet tada reikia duag milijardų ir kam, ogi niekam.
Būtu galima troleibusus bet tą reikėjo padaryti prieš 50-70 metų, kol nebuvo nuosavo tarnsporto, o dabar lieka tik autobusai su (nesvarbu kokio tipo energijos nuo smagračio iki ličio) akumuliatoriais su galimybe prisijungti kiekvienoj stotelėj dasikrauti per tarkim kažkokius ūsus, kito kelio nėra.
mch0lic 2017-07-29 16:54
Babkių įsisavinimo klausimas. Parengs šusnis beverčių popierių, pasakys, kad per brangu ir viskas tuo baigsis.
kestutisz 2017-07-29 18:31
Būtent. Apie jokį transportą realiai čia kalba neina, visa esmė čia įsisavinti ES pinigus už "galimybių studiją". Jei kažkas būtų realiai iš to reikalingo - jau ir būtų/daroma.
EduardasAn 2017-07-29 21:24
Bevertės studijos - geras biznis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Klaipėda planuoja rimtas reformas viešajame transporte: dabartinių autobusų neliks nė kvapo?