Lietuvos keliuose - kitokie greičio matuokliai nei įprasta: neapsigaukite, tai ne vandalų darbas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

01 2017-08-06 09:46
Akmens amžiaus priemonės tie inkilai:) nebetoli jau laikas kai kiekvienas automobilis bus susietas su kokia nors GPS paskyra ir greitis bus matuojamas nuolat 24/7. O ir vairuoti patiems jau Greitai nebebus leidziama, bent miestuose tai tikrai:)
Berserkas 2017-08-06 11:46
Autopilotas automobiliuose svarbus dalykas, bet pilnai uždrausti vairuoti automobilį žmonėms nemanau jog reikėtų. Nebus skirtumo tarp šeimyninio elektrinio automobilio su autopilotu ir Porsche sportinio elektromobilio kuris tai pat turi autopilota, nes vairavimas žmonėms uždraustas. Nukentės automobilių pramonė, automobilius turės tuos pačius ilgesniam laikui, nes užteks žmonėms 4 lygio autopiloto ir skirs visa laika prie kitokio telefono (susukamas ar dar velniai žino ko) ar šiaip sėdės virtualioje realybėje ir ką nors veiks. Suprantu jog viskas saugumo labui, bet jeigu viskas bus automatizuota, tai koks žmogaus tikslas gyvenime? Žmogus gimęs tuomet kai už jį viską atlieka robotai, įsivaizduojate tai? Jau dabar vaikai būna priklausomi technologijomis, o tuomet nesugebės nieko patys atlikti, nebent stipriai skatintu judėjimą ir pnš, bet visgi toks gyvenimas praeis pernelyg greitai, sumažės jo prasmė.
amas 2017-08-06 16:48
Tai jei jums atrodo, kad gyvenimo prasmė yra vairuoti, ar dar kokį monotnišką pasikartojantį darbą daryti, tai jau jums visai prastai. Nenoriu kasakyti, kad tie darbai yra kažkokor negeri, bet tai niekai. O automobilių pramonė ir toliau gyvuos koks jiem skirtumas kokios formos tas mašinas gaminti, ar arklio traukiamus vežimus ar lenktyninius bolidus, ar save vairuojančius ir keleivias kojas masazuojančius, kol jie maigo telefunus ir naršo facebooką, robotus. Ar tu mosesčius sumokėsi, ar tamsusis fabrikas be jokių darbuotojų? Nu ne darbas yra žmonių egzistavimo prasmė.
Berserkas 2017-08-06 17:19
Ne visi į vairavimą žiūri kaip į monotoniška darbą, kam gi žmonės perka Audi R8, Nissan 370Z, GTR, Lamborghini, Porsche. Automobilius su cabrio kėbulu? Gi yra kondicionierius. Automobilių pramonė toliau gyvuos? Priklauso kaip toli žiūrėsi į tai. Koks skirtumas bus tarp automobilio kainuojančio 100 tūkstančių JAV dolerių ir 1 milijono JAV dolerių? Patogesnis? Darbas nėra žmonių egzistavimo prasme? Iš dalies sutinku, bet tuomet būtume dar viduramžiuose ir visų gyvenimo trukmė būtų trumpa. Jeigu viskas pernelyg lengva, laikas eina siaubingai greitai, net ne pajunti. Pažiūrėkite į ypač svarbius mokslininkus. Kada jie gyveno? Nesakau jog reikia likti praeityje, tik sakau jog viskam reikia saiko.
vytautas50 2017-08-06 19:26
kukulis4 2017-08-06 23:06
As tai irgi esu tos nuomones, kad ilgainiui paciu zmoniu vairavimas taps nebutinas, veliau nepageidaujamas, o galiausiai draudziamas, jeigu automobiliai toliau vystysis dabartine linkme. Koks tikslas tuomet pirkti sportini automobili? Galbut jokio, o galbut rinka atsakys i sita klausima kazkaip kitaip. Mano paties nuomone, padidintos rizikos pramogos (o automobilio, netgi ne sportinio, vairavimas yra laikomas padidintos rizikos uzsiemimu) pamazu kraustysis i virtualia erdve. Galbut mums tai atrodo nesuprantama ir nepriimtina, bet tenka pripazint, rinka ir trendus formuos jaunesni uz mus. O kalbant apie eismo kontrole, tai jo. Sitame sektoriuje akmens amzius. Juk principe, butu galima pradet ruost istatimine baze skaitmeninei eismo kontrolei, ir ES cia galetu imtis lyderio vaidmens visame pasaulyje. Tiesiog pigus androidinis telefonas jau sendien surenka duomenis, kuriais remiantis butu galima nustatyt ne tik greicio virsijima, taciau ir eile kitu pazeidimu - pradedant vaziavumu viesojo TP juosta ir baigiant chuliganisku vairavimu. Kodel ta linkme nieko nedaroma? Mano supratimu, didziosios galvos tikisi, kad zmones nustos patys vairuoti greiciau, nei kad tokia sistema bus idiegta didziojoje dalyje automobiliu.
ArtVrb 2017-08-06 23:13
Man asmeniskai patinka vairuot. As gaunu malonuma nuo to.
Xdmin 2017-08-06 23:15
Salyse, kurios turi pinigu siai sistemai kaip taisykle ir vairavimo kultura visai kita, ten tiesiog nereikia tokios irangos, nes jei parasyta 50 greitis tai ir vaziuoja dauguma ant 50.
immortallt 2017-08-07 09:30
Dauguma perka mandrą automobilį kad pasirodyti prieš kaimyną. Vakar va su mažu ekonomišku mašiniuku autostrada važiuoju 130km/h, gal šiek tiek mažiau, o pusę su mandrais ir dideliais automobiliais lenki, nes ant kuro anie taupo. O automobilio paskirtis eisme yra nugabenti asmenis SAUGIAI iš taško A į tašką B. Norėsi malonumo - varysi į uždaras trąsas. Tas pats kas nutiko su arkliais. Nes jūsų paaiškinimai, kad tai malonumas - lygiai tokie pat, kaip važnyčiotojų. Tiesa, vairuoti ir man patinka, bet moku atskirti realią situaciją, nuo malonumo. O pirkti automobilį prasmės visai neliks - nuomotis pagal poreikį bus pigiau ir patogiau - nereikės prižiūrėti automobilio. Realiai automobiliai diferencijuotis galėtų pagal max speed ir komforto įrangą bei naujumą. Itin pasiturintys vis tiek pirks asmeninius, į juos ir orientuosi. O automobiliai perkami už >200,000€ nelabai tinkami kasdieniam važinėjimui ir jie daugiau kaip kolekciniai. "Joy ride'ams" liks pvz Man Island ir panašios kitos vietovės susiformuos.
Shinigami 2017-08-07 13:54
Jei važiuoji pagal KET ir dabar nėra jokio skirtumo tarp mažo šeimyninio automobilio ir Porsche sportinio. Abu miesto gatvėmis važiuoja vienodu greičių. Net Lietuvos magistralėse važiuoja vienodu greičių, nes neturime neriboto greičio kelių. Va dėl tokių kurie ieško "malonumo" važiuoti pažeidžiant KET ir bus uždrausta žmonėms vairuoti. Nes kol vieni kaifuoja važiodami, kiti turi saugot savo gyvybes dėl jų.