Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kiesza 2017-08-22 17:20
Smagu girdt, kad prasideda, bent jau elementari kontrolė. Tik įdomu kodėl nebenaudojamas asfaltas su akmenukais. Manau akmuo tvirtesnis, bei pigesnis už vientisą asfaltą
3xxx 2017-08-22 18:43
Didžiausia reiškiama pretenzija - asfaltas minimalaus leidžiamo storio. Tačiau sugriežtins kontrolę - pabrangs konkursai. Niekas iš niekur už dyka neatsiranda.
Arns 2017-08-22 20:48
Klausimas ko norim, ar pigiai ir prastai, ar sumokėti tiek, kad būtu gerai? Jau tampa įprasta matyti kelininkus kasmet dirbančius vis ten pat. Lyg ir dirba, bet rezultatų nėra. O kai kur danga nekeista bent gerą dešimtmetį ir labiau primena normalų kelią nei gali jį pajusti.
zaliaakis 2017-08-23 07:18
Jau tegu būna 3-4 kartus brangiau, bet laikytų 20 metų. Kaip ir turėtų būti. Ir viskas atsipirks su kaupu. Nes iš kamčių per kelių remomtus labiausiai uždirba kuro prekiautojai. Dauguma tik patiria nuostolius...
aurimokas 2017-08-23 07:58
As sutinku kad butu mokama brangiau, bet kad nereiktu kita pavasari dauzyt vaziuokles per duobes kurios atsiranda kelyje, kuris pries ziema tik ka naujai buvo isasfaltuotas, nes milijonas tokiu vietu yra, kur vasara/rudeni uzlopo duobes, po ziemos ziurek lygiai toj pacioj vietoj vel duobes atsirade. Del to ir kyla klausimas, ar sudina asfalta pila, ar nedapila, ar pagrindo visai neparuosia.
bahuriux 2017-08-23 08:54
Aš pastebėjau, kad niekas taip efektyviai negadina kelio, kaip greičio ribojimas, gulintys mentai ir stop ženklai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pagal naują tvarką patikrino naujai tiesiamų Lietuvos kelių kokybę: stulbinantis broko kiekis