Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
amas 2017-08-24 15:57
Nieks tų detalių neperka, tai atlieka servisai.
kiesza 2017-08-24 16:44
Kaip neperka? Taink autodalių parduotuvės ant kiekvieno kampo?
O viduj eilės kaip maksimoje
bat0nas 2017-08-24 16:56
Na tai pateiks parduotuvėje automobilio techninį pasą ir gaus detalę.
Kame problemos?
HardAxe 2017-08-24 17:53
ir dabar pasakius 2.0 TDI detales negausi. Su tuo maziausia problema.
Evil Goku 2017-08-24 18:19
Tai kad jau senai vien darbinis tūris mažai apie patį variklį pasako. 1.4 turbo benzas gali būti galingesnis už 2.0l atmosferinį. O dyzelinėse mašinose jau senei, iš panašaus variklio, padaro skirtingas galios variacijas. BMW anksčiau mašinų modelių pavadinimus skirdavo pagal darbinį tūri, bet to atsisakė.
FtBall 2017-08-24 18:59
Dar papildomai pridėčiau tai, kad gana dažnai ir tas pats variklis gali būti skirtingų galingumų.
Pas mane Volvo s60 2.4 103kw, bet lygiai tas pats variklis yra ir 125kw.
Passat 2.0 TSI - 147kw, Passat CC 2.0 TSI - 150 arba 155kw. TDI dar įvairesnis - nuo 81kw(Passat) iki 135kw(CC).
bahuriux 2017-08-24 20:58
Apskritai yra kavila tendencija rašinėti ant galo daugiau nei markė ir modelis. Bet gal paprasčiau tiesiog rašyti galią kW, kam tie kodai kurie žymi galia nuo iki. Dar geriau išvis rašytu galios/masės santyki.
Evil Goku 2017-08-24 21:55
Kad būtu galima atskirti (pasipuikuoti) mašinas, jų gale prie modelio rašydavo variklio darbinį tūrį, kartais ir komplektaciją. Kuo didesnis variklio litražas tuo šustresnė mašina. BMW ir MB mašinų litražą buvo galima išsiaiškinti net iš modelio pavadinimo.
Kadangi dabar variklio litražas nepasako, kokio tai "šustrumo" mašina, o kartais net tokio pat litražo variklis turi įvarias galios variacijas, tai visai ne nuostabu, kad jas mašinos modelius norma skirstyti į grupes pagal galingumą. Kodėl galingumų grupių pavadinimai buvo taip paskirstyti tikrai keista (galbūt ir yra logiška priežastis). Reikia suprati, kad gamintojas neturėtų gaminti skirtingo galingumo, tuo pačiu kuru varomų automobilio modelių, kurie patenka į tą pačią galingumo grupę. Todėl žinodamas automobilio modelį, kartą ir kokie skaičiai (bei raidės) gale, galėsi susižinoti koks ten variklis.
Jei rašyti galę KW, tai atsirastų daug įvairių skaičiukų. Niekas ankščiau kubatūros gale nerašydavo kūbiniais centimetrais, apvalindavo į litrus.
Galios ir svorio santykis parodytu, tik kaip gerai automobilis bėgėtųsi važiuodamas tuščias ir apsukomis, kai pasiekiama didžiausia galia.
Tiek variklio litražo nurodymas, tik galingumo grupės nurodymai, neparodo ar ta mašina yra greita. Skaičiukai rodo, kokio šustrumo yra mašina lyginant su kitomis to pačio modelio mašinomis.
FtBall 2017-08-24 22:19
* BMW 335i - ar tik ne 3 litrų variklis? (spėju del to, kad Turbo benzas, tai marketingo tikslais taip parašė, vistiek juk 3l turbo galingesnis nei 3l atmosferinis, tai reikia didesnio skaičiaus)
* Kartais rašoma galia - pvz DCI 100 - reiškia 100AG
Evil Goku 2017-08-24 22:34
Neretai fūrų pavadinime rašomas galingumas.
Kai kurie auto tobulintojai, kaip Brabus, modelio pavadinime parašo galingumą. Bet čia labiau išimtis iš taisyklės.
HDi 2017-08-25 08:41
Tai Volvo ir labai panašią sistemą naudoja jau kuris laikas, tie visi D3 D4 D5 D6 T3 T4 T5 T6 T7(neteko matyt) T8 (naujausi XC90) ir reiškia tam tikrą galios rėžį.
Volkswagenas ankščiau bet turbūt dar ir dabar skirtingas to pačio variklio galios modifikacijas spalvindavo raides, būdavo 1.9TDI su raudona I arba raudonom DI arba visas raudonas TDI užrašas būdavo kas reikšdavo pačią galingiausią versiją. Ant naujų passatų TSI varikliais ir matau spalvina, ant TDI kažkaip nepastebėjau.
Xdmin 2017-08-25 09:31
VW zymejimas labiausiai patiko, 3 raudonos TDI raides reiskia galingiausia versija, tai kaip GTI, tik dyzelis
assa 2017-08-25 10:02
jei gerai suprantu,Volvo ženklinimo sistema nurodo variklio tipą, ir cilindrų skaičių( tarkim D5 rodo, kad auto dyzelinis ir yra į cilindrai, o T6- turbo benzinas su 6 cilindrais,t8-hibridas,kuris pagal jų logika, turėjo vadintis H4 )
amas 2017-08-25 12:33
Čia tik senų trantų supirkimo šalyje, dalių parduotuvės snt kiekvieno kampo, bet naujų automobių gamintojams tokie kraštai yra visiškai nepatebimi.
Juk sunku patikėt, kad daugumoj Europos šalių automobilis nurašomas po 100k km.
amas 2017-08-25 12:33
Čia tik senų trantų supirkimo šalyje, dalių parduotuvės snt kiekvieno kampo, bet naujų automobių gamintojams tokie kraštai yra visiškai nepatebimi.
Juk sunku patikėt, kad daugumoj Europos šalių automobilis nurašomas po 100k km.
FtBall 2017-08-25 12:41
Seniau - gal. Kaip ir BMW seniau reikšdavo tūrį, o dabar - reliatyvų galingumą.
Dabar nuo D4 iki T8 - visi 4 cilindrų, 2 litrų.
sub 2017-08-25 12:59
Pritariu tau, man asmeniškai tie užrašai nei gražu nei informatyvu. Užtenka tik markės ir modelio užrašo. O tie TSi, TDI, ir t.t. vistiek perkant detales reikia tehc.pasą rodyt.
eXpo 2017-08-26 19:59
Cia tik pasakose nurasomos masinos po 100k, tik zmoniu fantazijose egzistuoja tas mistinis vakaru pasaulis aptekes eurais, vaziuoja ir tuose vakaruose zmones ir po 200k ir po 300k, pats gyvenu svedijoje ir matau, kad ir pasiturintys svedai vazineja 2004 volvu ir nesuka galvos , nors pajamos seimoje virsija 10k euru menesiui.
audriusn 2017-08-27 20:52
taip, taip ir lietuva atvezus prisukama dar 100k km ridos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Audi“ nusprendė visiškai supainioti vairuotojus – ant automobilių klijuos neaiškius skaičius