Lietuvoje startavo neįprastas socialinis tinklas: nuo šiol kavinėse pamatysite keistų vaizdų, nenustebkite ką ten išdarinės kai kurie lankytojai ()
Rugpjūčio 23 dieną pirmą kartą ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje startuoja unikalus ir naujas socialinis tinklas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
4 miestai ir 10 restoranų - viena didelė platforma, skirta vystytis ir augti piliečių žurnalistikai.
Jo idėja – žmonės ateina į tinklo partnerių restoranus, sėdasi prie specialiai tam skirtų staliukų, kur vykdomos tiesioginės transliacijos, o į čia vykstančius pokalbius gali virtualiai įsitraukti ir kiti socialinio tinklo vartotojai.
Įkūrėjai galvoja, kad globalus socialinis tinklas taps puikia erdve žmonėms dalintis savo idėjomis, mintimis, diskutuoti įvairiausiais klausimai ir netgi skirti aklus pasimatymus.
Livedinner.tv - tai internetinė svetainė, į kurią tiesiogiai transliuojamas video turinys. Svetainės lankytojai video įrašus galės komentuoti, „mėgti“ vartotojus, restoranus ar pokalbių temas, taip pat išsisaugoti patinkančius įrašus.
Šioje svetainėje vyks ir „LiveDinner“ staliukų rezervacija. Lietuvoje naujojo socialinio tinklo partneriais tapo restoranai „Jurgis ir Drakonas“, „AJ šokoladas“, „Grey“, „Meal Box“, „Carre“, „Kablys“, „Mano guru“, „Užupio kavinė“. Viskas vyksta taip: norintys dalyvauti tiesiogiai transliuojamuose pokalbiuose turi iš anksto užsiregistruoti, pasirinkti laiką, vietą ir pokalbių temą, o jiems kalbantis kiti socialinio tinklo vartotojai gali rašyti komentarus, „mėgti“ ar dalintis patikusiais įrašais.
Pirmuosius žingsnius tėvynėje žengiantis projektas tikisi netrukus užkariauti ir visą pasaulį.
„Socialinių tinklų tendencijos rodo, kad ypač auga video turinio populiarumas. Be jo neįsivaizduojamas kokybiškas informacijos perdavimas. Mes nusprendėme pasirinkti konkrečią nišą – transliacijas iš restoranų bei kavinių ir tam sukūrėme originalią įrangą. Projektas nuo pirminės idėjos vystomas jau dvejus metus, o neseniai mus pasiekė informacija, kad pasaulio flagmanas „Facebook“ taip pat linksta į specialios įrangos kūrimą socialinių tinklų turiniui palaikyti. Laikome tai itin geru ženklu ir patvirtinimu, jog pasirinkome teisingą kelią,“ – džiaugiasi Aistė Paškevičiūtė, „Live dinner“ vykdomoji direktorė.
Nors panašias pramogas dažniausiai labiau mėgsta jaunimas, A. Paškevičiūtė sako, kad jie orientuojasi ne tik į šią auditoriją. „Jaunimas vienas iš mūsų pakankamai didelių segmentų, bet ne tik. Kita mūsų auditorija kaip tik yra žmonės virš 30 metų, jau šiek tiek įgiję gyvenimo patirties, socialiai aktyvūs, tai yra, linkę apsižvalgyti toliau savo daržo, pasižiūrėti, kas vyksta jų mieste, jų valstybėje, ir nori pasidalinti savo nuomone, nes jie ją turi iš savo sukauptos patirties. Mes labai norime pabandyti įtraukti ir juos“, - pasakoja ji.
O kam reikalinga atskira įranga, kai šiais laikais tapo įprasta tiesiogines transliacijas daryti tiesiog naudojantis išmaniuoju telefonu? „Asmeniškai aš nenoriu visos tos techninės dalies, žiūrėti, geras ar blogas vaizdas ar garsas, mane trikdo visi tie techniniai dalykai, ir tikiu, kad tokia esu ne vienintelė. O čia viskas paruošta, reikia tik ateiti ir naudotis“, - sako A. Paškevičiūtė.
Atidarymo dieną prie „LiveDinner“ staliukų pietavo ir kalbėjosi žurnalistas Tautvydas Vencevičius ir krepšinio treneris Tomas Pačėsa, magas Mantas Wizzardas, žurnalistas Arnas Mazėtis ir Agnė Jazukevičiūtė iš šunų dresūros „UrbanDog“.
Koučeriai Mindaugas Vidugiris ir Vytautas Gaidamavičius ieškojo atsakymų, kodėl žmonės būna nelaimingi darbe, motyvatorius ir sporto treneris Vadimas Zizas ir blogerė „Maistoholikė“ diskutavo apie kūno formas kaip tikslą,o žurnalo „KūnasMag“ redaktorė su fotografe Raimonda Vyšnia diskutavo apie moters kūno kultą reklamose.
Visiems vartotojams livedinner.tv atvira nuo trečiadienio 18.00 val.