Diplomatiškai bet atvirai išdėjo į šuns dienas Vokietijos automobilių gamintojus ir nurodė pavyzdį, į ką iš tikro turėtų lygiuotis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2017-09-08 13:13
Vytas palygino Merso S klasę, o dar gražiau Maybach su Teslos S klase. Vien MB S klasės modeliai tokie, kaip S550 ir S600 jau vadinami Macybach (nors šūdą ten Maybach), tikrojo Maybach kaina nuo 1mln. USD prasideda, o jis palygino Tesla ir sako kaip nuobodu. Rimtai? Tai gal palygink savo Audi 100 su MB S klase.
immortallt 2017-09-08 13:46
bahuriux, aktualiau ne pati elektros kaina, o galimybė pasikrauti. Buvo pora straipsnių, kur Tesla automobilius naudoja klientų vežiojimui (automobilio nuoma su vairuotoju), tai ten su 300,000 mylių (480,000km) eksploatacinės sąnaudos iki 15,000 dolerių, įskaitant remontą, kai apgadino mašiną ir tik 12 dienų buvo servise (įskaitant, kai keičiamos padangos, lemputės ir pan). Tuo tarpu atitinkamos klasės lincoln ir mercedes automobiliai, per tokį atstumą stovėjo iki 10x ilgiau servise bei eksploatacija kainavo 50,000-70,000 dolerių (įskaitant kurą). Tad tikrai pritariu, elektros sąnaudos juokas, svarbu krovimo stotelės. O jų, bent jau Vilniuje, irgi ruošiamasi pridaryti kiemuose. Keičiant elektros apšvietimą į LED, numatyta galimybė padaryti kiekvieną stulpą lėto krovimo tašku. P.S. vienas važinėjantis elektromobiliu, buvo iki Vokietijos ne per seniausiai, tai ten pataikė pasikrauti itin brangiame greito krovimo punkte, kur jam nuskaitė 20€ už 9kWh. Bet čia jau nulupo, nes aplink nėra pasiūlos. O keliaujant kartais negali būti išrankus.
audriusn 2017-09-09 13:18
Tai Tesla pati kai demonstruoja pardavimo skaicius juos lygina su S, A8 ir 7. Nors turetu su E, A6 ir 5.
vytautas50 2017-09-09 14:07
audriusn 2017-09-12 22:46
teslos fanboyai tikintys stebuklingu autopilu galetu paziuret kiek is amerikos dauzytu teslu veza i rusija ir ukraina