Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
dzo 2017-10-07 14:16
Noriu tokio akumo I savo telefona, laptopa, fotika ir t.t.
defone 2017-10-07 14:41
Teslai reiktu sito akumo
AAA000 2017-10-07 15:23
pagrindine akumuliatoriu problema yra ne sita, o geras kWh/kg santykis. antraeile bet svarbi problema yra patikimumas, ilgamziskumas ir gera savikaina.
ikrovimo greitis - cia isvis treciaplane problemele, kuri jau senai isspresta - tik niekas nenori daug ir staigiai investuot i galingas ikrovimo stoteles, naujus kabelynus (del mazai naudotoju) arba i sudetinga kompozicinio akumo gamyba...
sitam video rolike neparode isvis nieko naujo, kazkokia siokia tokia kitokiu medziagu sudetis kartu su sudetinga kompozicine gamyba, kas bus brangu gamint.
kai pastatys bent didelio pajegumo surinkimo linija arba fabrika sitam laboratoriniam akumo prototipui, ir prades pardavinet rinkos kaina, tada ir gales girtis. Tesla ta jau padare, sudomino investuotojus ir pastate. dabar telaukiam tik rezultatu - subankrutuos ar pasidarys milijardieriai .
o cia tik pasireklamino, kad neturi tam pinigu pagal mane tik savo reputacija nusimuse isvis, bent viena Toshiba elektromobili kur nors matet vazinejanti?
Staska 2017-10-07 16:40
Nematem, kaip ir nematem nei vieno akumuliatoriaus, kuris gaminamas automobiliu gamintoju gamyklose, ir kas ? Ivairaus tipo akumuloatorius paprastems auto ir elektromobiliams gamina gamintojai, kurie ir uzsiima ju gamyba.
Tesla pinigu turi , bet kiek zinau Tesla S modelis bent jau, prie Tesla Supercharge ikrovimo stoteles kraunasi apie 75 min iki pilno ikrovimo.
immortallt 2017-10-07 21:37
Staska, pademonstruoti laboratorijoje yra viena. Realiom sąlygom - kita. Jei pakrauti 100kWh akumą per 6 minutes, tai reiškia, pajungi 1MW laidą. Įsivaizduoji jo skerspjūvį? O dabar kokie šilumos nuostoliai? Nebent tai atšaldyta iki ~-250 ar žemiau, kaitimas - nerealus.
Gediminas Jurgaitis 2017-10-07 22:13
Kaip ir visos akumu revoliucijos dings ir greit apie tai nebeisgirsime.
EduardasAn 2017-10-08 06:35
Pamenu, Toshiba reklamavo savo planšetę e-touch kai dar nebuvo jokių Apple ipad, tačiau produkto neišdirbo ir gavosi šnipštas. Kad ir šį kartą taip nesigautų.
Nerkus 2017-10-08 07:58
Eiliniams žmonėms baterijos pakrovimo greičio reikalingumas turi atvirkščią priklausomybę nuo pakrovimo infrastruktūros išvystymo. Jei rozetėmis bus aprūpinta kiekviena sustojimo vieta, tai tik minimaliai reiks tokių pakrovimo vietų kur bateriją per 6 min pakrauna. Nes eilinio žmogaus mašina per parą turbūt apie valandą važiuoja, o visą likusį laiką gali krautis. Beveik užtektų ir 220 rozetės pajėgumo
HardAxe 2017-10-09 09:41
i$%%^#$#$%ai, baikit rašyt išsprendė antraštėse. Reikia vartoti "bando spręsti".
HardAxe 2017-10-09 09:45
Nėra baisi problema padaryti tokį boost krovimą. Užtektų prie stotelės užkasti nemažą bateriją arba superkondensatorių, kol nebus kliento ar kol klientai persijunginės talpykla galėtų pasiruošti sekančio kliento boost krovimui. Aišku tiek nesukaups, kad pakrautų visą bateriją, bet tada turint tokį krovimo greitį užtektų turbūt minutės šimtui kilometrų. Deja baterijos kaip ir procesoriai - net jei bus išrasta super tobula technologija dėl rinkos produktai tobulės lėtai. Taip lengivau suvalgyti daug pinigų.
gytis13 2017-10-09 12:38
Daug kartų apie tai buvo rašoma, daug kartų buvo stebuklai žadami tik viskas baigėsi šnipštu. Akumuliatorius bus sukurtas tada kai atsiras ant prekystalių už normalią kainą. O dabar tai tik įdomūs bandymai
vazzy 2017-10-10 18:21
Nu straipsnyje buvo 35kW, bet paskaičiuokim su tiek:
350 kW/ 400 = 875 A. Jeigu imt varį tai pagal nominalią srovę gautus apie 400 mm.
Nu matyt būtų 10 kV. Tai tada tik 35 A, tai užtektų ir 16mm.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Toshiba akumuliatorius išsprendė pagrindinę elektromobilių problemą (Video)