Pirmasis žmonijos istorijoje vilkikas, kuris nenaudos nei naftos degalų, nei elektros (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2017-10-21 20:59
Suradus ekonomiškai efektyvų būdą gaminti H2, toks transportas galėtų būti nebloga alternatyva elektromobiliams su Ličio akumuliatoriais.
vazzy 2017-10-21 21:29
Evil Goku 2017-10-21 21:50
Žinoma. Jei neatsiras proveržio įprastuose baterijose, o atsinaujinanti energetika tobulės taip pat sparčiai, tai galbūt bus galima gan pigiai perteklinę nepanaudotą elektros energiją gan pigiai versti vandeniliu. Aišku dar liek vandenilio saugojimas ir transportavimas. Vandenilinis transportas tik kūdikystėje, ir nebūtu stebuklas jei jis mirtų dar nežengęs pirmų žingsnių. Bet nereikia užbėgti įvykiams už akių ir nurašyti technologijų kurios susiklosčius palankioms aplinkybėms gali būti gan svarbios ateityje.
SaMaras 2017-10-21 23:16
Vandenilis transporte, kaip bebūtų tik akumuliatoriaus alternatyva elektromobiliui... pačio elektromobilio minusai lieka, plius prisideda neišspręsti vandenilio energetikos klausimai (saugojimas, transportavimas, eksploatavimas...)
Evil Goku 2017-10-22 11:22
O tai kokie elektromobilio minusai be sąlyginai mažo nuvažiuojamo atstumo, ilgo pakrovimo laiko ir sunkių akumuliatorių?
amas 2017-10-22 19:03
Vandenilio prieinamumas, sakyčiau gana didelis minusas, nuvažiuosi su ta fūra kur negali gaut vandenilio ir viskas. Kai įrangą akumuliatoriam kraut, manau fūra galėtu vežiotis kartu ir užtektu tik į elektros tinklą pajungt.
amas 2017-10-22 19:05
Bet šeip elektrinės fūros turi būt keičiamais standartizuotais akumuliatoriais
AAA000 2017-10-22 21:12
vandenilis neturi svorio problemos, kuria turi cheminiai akumai. bet vandenilis turi kita problema - jis labai lakus ir visur prasiskverbia ir principe iskart gali oksiduotis sprogimo pavidalais sitas irgi kolkas neisspresta technologiskai pigiai... juk visokie statiniai kruviai gali iskart susprogdint prakiurusia sistema. avarijos gali but labai dideles zalos ir pan. litis irgi problemiskas - bet ne ant tiek... plius akumams nereikia oro is aplinkos - jie autonomiskai uzdara sistema. as manau akumai perspektyvesni siam momentui. o idet kazkokia istobulinta vandenilio jegaine visada galima ir veliau. manau svarbiau pereit prie 100% elektros pavaru automobiliuose, tada bus didesnis stimulas tobulint, kad ir kokius superkondensatorius ar dar ka nors naujo. prisirisimas prie vaziavimo tiesiogiai nuo vdv labai stabdo progreso reikala... pvz galetu vystytis kazkokios modulines rato-variklio konstrukcijos ir pan. butu zenkliai saugesnis vaziavimas, atsirastu galimybes daryt staigesnius posukius, platesnes parkavimosi galimybes ir pan. su el. varikliu tas imanoma - su vdv - per brangu.