Policijos perspėjimas: neklausykite tokių patarimų apie automobilio išbandymą - galite ilgam netekti vairuotojo pažymėjimo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2017-10-30 22:34
Man kažkaip atrodo, kad ir profesonalūs lenktynininkai netikėtai paslydus nesuvaldytų automobilio: 1. Per lenktynes žinai, kada slysi ir tam pasiruoši. 2. Per lenktynes ko gero padangos, važiuoklė, nei kasdien važinėjant. Visgi, manau, kad esminis dalykas yra tas, kad profesionalus vairuotojas pirmiausia sugebės įvertint aplinką taip, kad to netikėto slydimo būtų išvengta. Nesu profesionalas, bet 5 metus vairavimo tik vienąkart buvo suveikęs ABS'as važiuojant keliu. Ir tai su skolinta mašina - pats tokių prastų padangų ant savo automobilio nedėčiau.
zet 2017-10-30 23:11
Masinos istiesinimas yra igudis, pasiruoses ar nepasiruoses. Teks pasiieskoti mokamos aiksteles.
FtBall 2017-10-30 23:28
Būtų įdomu profesionalų nuomonė. O aikštelės neieškosiu - sugebu įvertint aplinką. Jei žinau, kad slidu, važiuoju tokiu greičiu, jog paslydųs žala būtų minimali. Ir dar, kad ir kiek aikštelių, mokamų ar nemokamų, būtų, vistiek visiems vairuotojams išmokt jų neužteks. O vat išmokti, kada kelias yra slidus ir reikia važiuoti lėčiau - didelių išlaidų nereiktų. Galų gale, galima mokytis kiek nori aikštelėje, bet viešame eisme dalyvaujant reiktų važiuoti taip, kad tie super vairavimo įgūdžiai taip ir liktų nepanaudoti.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-10-30 23:51
Už ką jie gali atimti teises, tai už 420 straipsnį. https://www.infolex.lt/ta/336765:str420 Orientuojamės į antrą dalį: 2. Chuliganiškas vairavimas, t. y. pavojų eismo saugumui arba savo ar kitų žmonių saugumui keliantis Kelių eismo taisyklių pažeidimas dėl chuliganiškų paskatų, užtraukia baudą ..... Taigi turi būti chuliganiškos paskatos! Kadangi tai yra administracinis teisės pažeidimas, tai savo nekaltumą turėsite įrodinėti patys, o ne pareigūnas turės įrodinėti jūsų kaltumą! Ar mokymasis vairuoti = chuliganiškos paskatos priklausys daugiausiai nuo to, kaip gražiai pasirodysite per pamokas Bet man įdomu ar atėjus su geru advokatu visas KET nebūtų paniekintas... Bendrosios nuostatos: 1. Kelių eismo taisyklės nustato eismo – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias kelio juostas. Tuo tarpu... Transporto priemonių stovėjimo aikštelė (toliau – stovėjimo aikštelė) – teritorija, skirta ar pritaikyta transporto priemonėms stovėti. Taigi stovėjimo aikštelės nėra priskiriamos keliams, t.y. KET ten negalioja. Čia aišku jeigu apsimesi geru durnium iš Marso, tai gal ir įtikinsi teisėją, kad vadovavaisi tuo kas parašyta (o ne iš bendro išsilavinimo)
kestutisz 2017-10-30 23:56
Ne iš knygučių tas įvertinimas, o iš patirties. Ir gerai jei ta patirtis buvo įgyta kur ant tvenkinio, nuošaliam kely ir panašiai.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-10-31 00:07
Beje nepamirškit vieno dalyko tie, kurie iš tikrųjų mokysis vairuoti ne viešose aikštelėse: automobilio draudimas galioja tik viešame eisme (nebent turite išskirtines sąlygas). Mes tai varydavome prie Jonavo į poligoną pasidraskyti, ten ne vienas yra ratus pametęs, tai turėkit omeny, kad ten joks KASKO negalios! Žadėjo ten kamerų pristatyti (jei dar nepristatė) - ale baus visus, kurie ten važiuoja (yra ženklas draudžiantis eismą). Bet nuobauda už tai turbūt mažesnė negu už chuliganišką vairavimą viešame eisme Beje dar galima ir į Kačerginės žiedą (prie Kauno) nuvažiuoti. Kokia ten tvarka tiksliai nežinau, tik žinau, kad tas pasivažinėjimas mokamas.
FtBall 2017-10-31 00:41
Man rodos, kad užtenka paskaityt knygutę ir žinosi, kad esant neigiamai temperatūrai, vanduo užšala. Taigi, jei lauke minusas, o keliai - nėra sausi, tai tikėkis ledo ir atitinkamai atsargiau važiuok. Nemanau, kad reikia važinėt ant tvenkinio ar kaip nors specialiai praktikuotis, kad tai suprasti. Kažkada skaičiavau, kad berods, 70km/h yra maksimalus saugus greitis naktį neapšviesuose keliuose (tam, kad neatsirenkt į gyvūną). Ir tam taip pat nereikia praktinių bandymų, nes viskas jau yra suskaičiuota. Jei visgi kurį nors dydį keiti - gali pats persiskaičiuot. Pvz, jei maigai telefoną, tai sureagavimo laikas sumažėja, todėl atitinkamai reikėtų ir greitį sumažint.
Kyborg 2017-10-31 09:07
FtBall toks jausmas, kad žiemą tu važinėji tik mieste nuvalytais, pabarstytais keliais. Išvažiuok kada į užmiestį, bet ne į magistralinį kelią (kurie irgi gerai prižiūrimi), o rajoninį. Ten keliai nelabai valyti, dažniausiai suplūktas sniegas. Pasitaiko pliko ledo ruožų kur greičio sumažinimas nepadės, važiuojant ir ant 20 gali pradėt čiuožt. Ką tada su savo teorijom darysi? Atsiversi knygutę paskaityt ką daryt kai mašina pradeda slyst? Jei vairuojant užtektų žinot teoriją, regitroj praktikos nelaikytume. Bet pasižiūrėk kiek tokių teoretikų nesugeba elementaraus praktikos egzamino išlaikyt.
zet 2017-10-31 10:44
Isvengta - per drasiai. Isvengti gali tik namie sededamas. Sumazinta rizika - taip. Sumazinta rizika arba slydimo greicio sumazinimas - tai taip pat svarbu. Pvz pamenu, kai pirmas sniegas ir visi drasus buna. Vaziuoju ramiai gelezinio vilko gatve, o is paskos nerimsta vienas auto. Aplenke mane ir ji iskart sumete. Tas per fuksa vos suvalde automobili. Po to jo greitis iskart nukrito ir vaziavo ramiai ramiai
zet 2017-10-31 10:56
Gal tu geriau nerasyk apie tai ko nezinai. As pvz nerasineju kvantines mechanikos ar japonu kalbos myletoju forume, nes apie tai nieko nezinau. Kas yra saugus greitis? Idealiai saugus greitis ziema yra 0. Nes labai netolygiai gali buti slydimas pasidenges. Pvz ne miesto kelyje 50km ruoze saugus greitis gali buti 70km/h, o 100 metru ruoze 5km/h. Ar tu vaziuosi visa kelia 5km/h greiciu? Esu pats mates, kaip priesais mane masina nuvaziavo nuo kelio, ir ji judejo gal 10km/h greiciu. Tikrai letai. Bet uztaike ant pliktledzio ir neivertino kelio pasvyrimo kampo. Tiesa, toliau dar kelias masinas jau trauke is griovio. Tas kelias budavo nebarstomas smeliu. Po to kai savivaldybe gavo skundus - pradejo barstyti. Ir tokiu atveju pilna. Tai kokio velnio tu sapalioji apie saugu greiti ziema? Yra saugesnis greitis, bet nera saugaus greicio! Ir jeigu tu pastoviai vazineji tam tikra astuma, kuris pastoviai valomas ir kalbi apie visos Lietuvos eismo salygas - tai gal patylek. Ir pilna vaizdu youtubeje, kur ziema masinos slysta vaziuojant tikrai leciau negu leistinas greitis. Kitas dalykas (apie kuri tu aisku nepagalvojai), kad ne viskas kelyje priklauso nuo taves. Pvz kad ir saugiai vaziuojant tau uzlys/uzkirs kelia kita masina ir tau reiks staigiai persirikiuoti. Arba isbegs kas i gatve ir teks ir staigiai stabdyti ir pasukti vaira. Masina ant sniego ar tos slidzios druskingos koses tikrai uznes. Ir visi tavo sapaliojimai isgaruos iskarto.
Nerealiai 2017-10-31 11:11
Mokėt valdyti automobilį ypatingomis sąlygomis reikalingas įgūdis ir gerai, kad žmonės mokinasi tai daryti aikštelėse, ar privačiose trasose. Tačiau yra vienas bet. Visada atsiranda "sportininkų" save laikančių "profesionalais", kurie tuos įgūdžius pradeda demonstruoti nesant reikalui. Kai kuriems būna sunku save suvaldyt, nes įgiję šiokių tokių įgūdžių pradeda daugiau pasitikėti savo jėgomis, arba net per daug. Paprastas, ramus važiavimas jiems pasidaro neįdomus. Prasideda savo bei automobilio ribų matavimas, kas menkai prisideda prie saugumo kelyje. Nemanau, kad dėl saugaus vairavimo kai kurie virina galinį diferencialą.