Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lizunas 2017-10-31 09:47
Kaip tai aliuminkė nedyla??
lindemann 2017-10-31 10:56
Antraštė antonimiška straipsniui.
Kad aliuminis nedyla, tai čia tikrai pasaka. Turbūt trinkelės tada iš kokio trintuko gumos.
zet 2017-10-31 11:02
ta pati norejau rasyti. Kam tie brangus guoliai? Isimeti aliumini ir OK
mindaugas.vaitiekūnas 2017-10-31 11:11
Kažin ar čia nebus koks "naujos kartos" aliuminio lydinys: jie ne tik kad nedyla, bet ir atsparus lietuviškai druskai
O jei rimtai, tai gal prieš tai niekas per daug ir neįvertino vieno dalyko: kažin tie standartiniai plieniniai diskai sudyla ar visgi surūdija? T.y. kaladėlės gal tik "nugramdo" besioksiduojantį (rūdijantį) sluoksnį?
HardAxe 2017-10-31 13:34
aliuminio šiluminės savybės kai ptik blogesnės. Jis labai lengvas ir labai greit užkais stabdant.
+ turbūt šitos sistemos kaina bus... na tikrai didesnė lyginant su standartiniais stabdžių diskais, įskaitant dažną keitimą.
SaMaras 2017-10-31 13:54
Aptarnavimo kaštai labai priklauso nuo vietovės kur tai atliekama. Pasikeisk detalę sumokėk 100 už darbo valandą ir keisk kur nors afrikoi už 3 e/valandai.. jei detalės kaina tarkim 100e ir tris kartus ilgiau laiko, o pigesnė kainuoja 10e tai po to paties laiko brangioj šaly bus 200e brangios detalės vs 330 pigios arba pigioj šaly 103e brangios vs 39e pigios detalės
Nerealiai 2017-10-31 20:16
Čia žiūrint apie kokias šilumines savybes kalbėsim. Jeigu šiluminio laidumo, tai jos geresnės, nes aliuminis labai laidus šilumai. Tai reiškia, kad ne tik greitai įkaista, bet greitai ir atiduoda šilumą. Nebereikalo CPU radiatoriai dažniausiai būna iš aliuminio, taip pat kai kurių šaldymo agregatų kondensatoriai (skirti aušinimui) iš aliuminio, arba vario (dar laidesnis už aliuminį).
Tuo tarpu jei imsim plieną, tai jis lėčiau įkais, bet ir atvės negreitai. Kadangi kaip minima straipsnyje, elektromobiliai naudoja rekuperacinį stabdymą, o diskai naudojami staigesniam stabdymui, tai yra rečiau bus naudojami. Prie to pačio disko bei kaladėlių plotis didesnis.
audriusn 2017-10-31 21:52
"įprasti plieniniai stabdžių diskai naudojami nedaug ir rūdija." ziauru, iprastiniai diskai gaminami is ketaus.
kestutisz 2017-11-02 10:27
Keista, prie tokios elektromobilių kainos ir taip jau tikėjausi kad ten bent jau "keramikiniai" diskai - jie gi lengvesni.
HardAxe 2017-11-02 11:07
nedaug trunka tuos diskus pakeisti ir šiaip jie taip retai sudyla net ir daug naudojami, kad aš nelabai matau problemos.
Nebent remiamasi tuo, kad jie nedaug dau apkrovos ir norima sumažinti judančios rato dalies svorį, tada aliuminis turi tikria daug privalumų.
Diskus visvien keičiam kaladėlių keitimo metu, papildomų darbų lyg ir keli varžtai tėra.
Aš būtent tai ir turėjau omeny, kad ketus su savo mase gali sugerti daug daugiau šilumos, o stabdant retai ir smarkiai tai daug svarbiau negu šilumos laidumas.
sub 2017-11-02 16:56
Ne visada keičiam diskus kartu su kaladėlėm, nes kaladėlės nusidėvi greičiau. Na ir tuos pačius diskus galima šiek tiek nutekinti kartą. Be to šioje sistemoje matau tik vienas varžtas, kuris greičiausia didelio diametro, t.y. dsaug didensio nei 5 skylių diskai, lyg ir naudojami vienos skylės diskai, tik nzn kuo jie geresni/blogesni už įprastus.
Evil Goku 2017-11-02 19:32
Įdomus sumanymas, labai retai stabdant, įprastus stabdžių diskus gali tekti ne dėl jų susidėvėjimo o surudėjimo. Be to, parudiję diskai stabdo daug blogiau.
Matau vieną problemą, norint pakeisti ratus reikės nuimti ir stabdžius.
sub 2017-11-03 12:41
Joo, čia problema, bet gal jie lengvai nusiims. O dėl disko surudijimo standartinių stabdžių, tai jei kasdien važinėji - tai kasdien ir stabdai, manau kad pakanakamai prasivalo. Čia aktualiau tiems, kas žeimos sezono metu savo transporto priemones užkonservuoja, palieka garažuose (mūsų klimatas gana drėgnas), tai ir nesivalo diskai stovėdami.
Evil Goku 2017-11-03 12:59
Elektromobiliuose pagrinde stabdoma tik el generatoriumi, o normalūs stabdžiai naudojami labai retai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Continental“ sugalvojo, kaip išspręsti erzinančią elektromobilių problemą - itin greitai surūdijančius stabdžius