Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SaMaras 2017-11-23 17:06
Jeigu tai pavyks pritaikyti praktikoje tai jau būtų afigiet... tik bijau, kad yra kažkoks "bet", kuris čia nutylėtas..
Niemand 2017-11-23 17:15
1000 laipsnių temperatūros sukūrimas ir palaikymas brungus ir energijos daug valgo, pats įrenginys tokiai temperatūrai netrivialus ir brangus, bismutas brungus (39$ per 100 grams), nikelis irgi ne centus kainuoja, lydinys po biskį teršiasi ta pačia anglimi, iki begalybės nenaudosi. Žodžiu, gal ir ekologiška, bet ekonominis prasmingumas labai labai abejotinas.
AAA000 2017-11-23 20:21
tai cia dar tik pradeda tyrinet sita linkme. niekam to gryno vandenilio per daug anksciau nereikejo, kol neismaste kuro celiu.
ir sitas vandenilio isgavimo reaktorius turi but sumontuotas paciame automobilyje ir turi but pigus ir pigiai eksplotuojamas. kitaip niekaip neapsimokes...
dziugu kad tiria tinkama linkme. nes baku sukurimas vandeniliui saugot - greiciausiai technologiska aklaviete. o va metana be problemu sandeliuot ir transportuot. ir net sintetint namu salygom greiciausiai nebrangu. anglis, kaip atliekos irgi ekologiskai nekenksmingas produktas.
jei atpigins metoda - visi pliuse ir pasaulis zenkliai pasikeicia. cheminiai akumuliatoriai nueina uzmarstin. visur karaliauja ekologiski vandenilio reaktoriai... cia vienas is ateities galimu variantu
p.s. ziuriu kai VDV gamintojus uzspaude politikai su visuomene siektiek uz kiausu, pradejo aktyviau technologijas vystyt...
Bagai 2017-11-24 12:20
Abejoju ar bus vystoma tokia technologija i automobilius... Gi jam reikia 1000C, Pigiau ir efektyviau visada bus dideles vandenilio gamyklos ir ja transportuoti
punktyras 2017-11-24 14:55
Šaltyje ir konvertavimo vandens garais reakcija nevyksta. O ši – kelis kartus efektyvesnė.
Katalizatorius pagal apibrėžimą yra medžiaga, mažinanti aktyvacijos energiją ir spartinanti reakcijas, tačiau pati nesusinaudojanti, tad reaktoriuje jo nemažės.
Anglis išplauks į paviršių, nes lengvesnė, ir gali būti tiesiog nugriebiama, kaip ir kiti šlakai, o reakcijos vyksta pačioje katalizatoriaus lydalo storymėje.
Jeigu vis dėlto kuo nors užsiterštų, metalus galima redukuoti tuo pačiu vandeniliu. Ir netgi aparato išjungti nereikėtų, kaip kietų katalizatorių užsiteršimo atveju – katalizatorius jau išlydytas, skystas, tai gali tekėti per „atšviežinimo“ atšaką. Nors nemanau, kad reikėtų.
Dabar naudojami katalizatoriai – platinos grupės metalai, tad daug brangesni.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ypatingai gera žinia vandenilio energetikai: metalų lydalu metaną į vandenilį ir anglį suskaldė be šalutinių produktų