Nori tikrinti automobilio ridą techninės apžiūros metu: nutaikyta į sukčius, bet nekalti pirkėjai taps atpirkimo ožiais?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HDi 2017-12-01 12:05
Straipsnio pavadinimas ir kas su pavadinimu susiję tai tik viena pastraipa Bet juk kalba eina apie jau Lietuvoj bent kartą įregistruotą tranposrto priemonė, tai jei pirkėjas nesugeba paprašyti tech apžiūros lapo ir ten ridos pažiūrėt, arba pasiimti VIN kodą ir pačiam internete pažiūrėti, tai gal vis gi gera pamoka kitam kartui, kai biškį patampytų dėl ridos? Bet vis gi net ir papuolus ant to ir laiku apsižiūrėjus/susitarus, galima ridą ir į priekį pasukti Bet kam tą daryti jei pirkimo pardavimo sutarty rida yra įrašoma, tada nebūtų sunku atsekti pas kurį savininką ji iš tikro pasikeitė. Jei paskutinėje TA rida didesnė nei pirkimo pardavimo sutarty, tai akivaizdu, kad naujas savininkas ne prie ko. Aš šiaip už, negalima visų įstatymų priimti/nepriimti dėl to kad kas bus jei žioplas žmogus neapsižiūrės...
audriusn 2017-12-01 13:02
Jei idiotai nustotu pirkti rida, tai sukinejimo sumazetu. Kol kas daugumai pirkeju gali buti ir sudukas blizgutyje, svarbu "standartiniai" 200-240k km odometre.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-12-01 13:55
Aš irgi nesuprantu tos manijos dėl ridos. Imant konkrečius modelius, na galima kažką išvedžioti. Tikrai yra variklių, kurie tarnauja tik 100 tūkst. km, kitiems po 200 tūkst. km reikia kapitalinio ir t.t... Aš, kaip pirkėjas, žinodamas tokią informaciją, apskritai į tokius modelius net nežiūrėčiau (su planiniu susidėvėjimu). Pasakojo čia pažįstamas kaip jo draugui pasisekė su 7 serijos BMW. Nežinau kelintų metų modelis, bet manau bus 2010+. Nusipirko naują, tiesiai iš salono. Važinėjo Lietuvoje tarp miestų. 100 tūkst. nuvažiavo ir užkalė variklis (auto buvo prižiūrimas atstovybėje pagal garantines sąlygas). Auto į garantinį - gavo naują variklį. Džiaugėsi kol ant odometro neprasisuko dar 100 tūkst. Vėl užkalė variklis. Auto į atstovybę - garantija pasibaigus. Naujas variklis 24k eurų (kai pats auto kainavo berods 120k). Variklis padarytas taip, kad praktiškai neremontuojamas. Ir veikia kaip "laikrodukas" 100k +/- keli procentai ir viso gero Aišku tokiu atveju požiūriai čia gali labai išsiskirti. Kitas pasakys, kad velniop su tokia mašina apskritai kasdien į darbą važinėt po kelis šimtus km. Juk čia daugiau "proginis" automobilis. Bet kai sumoki tokius pinigus, o techninį patikimumą gauni kaip kokio žigulio, tai mažų mažiausia apmaudu Grįžtant prie auto ridos. Techninė būklė priklauso nuo to kaip automobilis buvo prižiūrimas, eksploatuojamas. Jei pvz. pirmas savininkas laiku nekeitė tepalų, tai kad ir su 150k rida nusipirkus auto, gali paskui daugiau sukišti, negu tas, kuris nusipirko su 300k rida.
Shinigami 2017-12-01 15:35
Aš turiu tik viena klausimą? Kodėl valstybei rupi ar rida atsukta ar ne? Ar dėl to automobilis nebegali dalyvauti eisme? Jis kažkaip pavojingas kitiems eismo dalyviams? Jei atsakymas "Taip, pavojingas kitiems eismo dalyviams" tada daugiau klausimų neturiu. Jei atsakymas neigiamas ir ridos atsukimas nepablogina automobilio eksploatacijos sąlygų, tai kam reikalinga tokia tvarka? Kaip aš suprantu, tai ridos atsukimas padaro žalos tik pirkėjui, nes auto kaina yra mažesnė nei jis sumokėjo. Pirkėja apgavo, jam pardavę auto su atsukta rida, o kad mažai nepasirodytu valstybė dar jai techninį panaikins? Tai čia baudžia nusikaltusi ar nukentėjusi?
Pumper 2017-12-01 17:28
Kai atstovybė pagal instrukcijas kas 30k tepalus keičia, tai ir kala tie varikliai.
apvalus 2017-12-01 23:10
Tik perkant visiska lauza iki ~3k eur, rida yra nesvarbi. Ziuri, kaip vaziuoja, ar nebuvo smarkiai dauztas, ar neprarudijes ir perki. Pavazineji keleta metu ir atsikratai. Perkant automobili bent uz 8k eur (tarkime 40proc. naujo vertės), rida pasidaro svarbi. Kodel? mobile.de galima rasti pigiu (bet pakankamai nauju) automobiliu nuvaziavusiu 500k+ km (Lietuvoj tokiu "nera" ). Gali prireikti pakeisti vairuotojo sedyne, pavaru svirti, vaira. Vizualiai - tobulas naudotas automobilis. Bet realiai, tai yra lavonas. Bus susideveje absoliuciai viskas, kad ir labai gerai automobilis bus priziuretas. Del to pacio metalo nuovargio bus sumazejes kebulo standumas, prades barsketi automobilio vidaus apdaila (trumpam ta uzmaskuoti galima), vairavimo savybes bus nutolusios nuo naujo automobilio. Jei variklis bus nekeistas, tai ilgai jis bet kokiu atveju nebetemps. Pavaru deze irgi taip pat - priklausomai, ar bus keista, ar ne. Elektronika gi neamzina taip pat, o jos dabartiniuose automobiliuose yra daug.
immortallt 2017-12-02 02:02
Ridos atsukimas - tai dokumentų klastojimas. Ar valstybei turi rūpėti, klientui parduoda prekę tai, ką sako, ar ką nori? Gi tik klientas nukenčia.
Shinigami 2017-12-02 11:16
Nežinau ar valstybei tai turėtu rūpėti, bet kaip supratau bus baudžiamas apgautas klientas kad jis liko apgautas, o ne prekeivis kuris pardavė auto.
immortallt 2017-12-03 13:20
Na jei perkant automobilį pirkimo-pardavimo sutartyje įrašyti skaičiaus nepalyginsi su tuo ką rodo mašinoje, tada taip, baus tave. Bet čia jau visai durnam reikia būti. O jei nesutiksi ant popieriaus rašyti daugiau, nei rodo mašina, tai nepirksi tokios mašinos, su suklastotais duomenimis.
Wolfy 2017-12-03 13:46
Tai, kad BMW nuo 2006 iki ~2013 kažkur fuflekų variklius gamino (dėl naujesnių nei 2013 nieko nežinau), ten grandinės išsitampo/trūksta, lūžta žvaigždės ir alkūniniai velenai bei smagračiai, tai, ir užkala tie motorai. Aš tik vieno nesuprantu, kokio velnio tokius "šūdinus" motorus gamino, juk matė, kad nelaiko jie. Bene, jau užsitarnautas kokybės vardas nerūpi, kad giliai px ant pirkėjų. Beje, tas pats ir su pavarų dėžėmis, kurios irgi ilgai netarnauja. P.S. Anksčiau sugadinti BMW motorą galėjai tik droždamas/perkaitindamas, o dabar užtenka tik daugiau km prasukti ir motoro nėra.
SaMaras 2017-12-03 16:16
Na jei putpelės mėsą per pusę sumaišius su arkliena (puse putpelės+ puse arklio) ant dokumentų parašysi kad putpelienos arklienos mišinys 1:1 irgi valstybei turėtų būt px.. juk nukenčia tik pirkėjas.. Esmė, kad vartotojas yra silpnesnioji pusė ir jam reikia padėti, bet niekas nesako, kad pats pirkėjas dėl savęs neturi nieko daryt..
immortallt 2017-12-03 17:36
Čia net ne klausimas apie silpnesniąją pusę. Čia informacijos asimetrija. Pirkėjas nėra silpnesnioji pusė renkantis devėtą automobilį. Pardavėjas silpnesnis. Tik vat informacijos asimetrija stipri, nes vartotojui informaciją pasitikrinti reikia pavargti, o pardavėjas gali meluoti be atsakomybės.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-12-04 12:27
Kaip supratau, tai BMW patyrė didelius serviso nuostolius su tuo senesniu 3.0 litrų dyzeliniu varikliu. Norėdami ištaisyti situaciją, t.y. leisti ir servisui uždirbti pinigų, nusprendė, kad reikia sukurti kažką, ką žmonės nuolat keistų. Verslas jau toks yra, kad pradžiai tu stengiesi užsitarnauti reputaciją - gerą vardą. Tada tą reputaciją pradedi išnaudoti pelno siekimui. Stebėdamas visą situaciją rinkoje, dėliojiesi ateities planus: ar toliau leisti reputacijai smukti, bet vis dar gerai uždirbti, ar jau pradėti gerinti reputaciją, bet mažinti pelną. O juk "salė ūžia", kai gamintojas atsikovoja tą gerą vardą. Tai taip ir gyvenam ant nuolatinių pokyčių.