Automobilio galios didinimas su „chip tuningu“: meistrai papasakojo, ką leidžia įstatymai, kada tai verta daryti ir kuo tai gresia automobiliui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zeuline 2017-12-10 00:45
Tai kada verta? nuo 1994 VW tdi variklius jau galima "chipuoti"
HardAxe 2017-12-11 09:39
t.lt tai verta iškart atsiradus straipsniui. Kaži ar šita čip-tuning serija nėra kažkienio brangiai apmokėta reklama. Ar reklaminiai straipsniai neturi būti pažymėti? Teoriškai turi, bet lietuvoje tai neveikia.
audrius.kazlauskasro 2017-12-11 11:39
Manau kad be 30.000-40.000 km tai net neatsiperka jei isvis atsipeka nes kiek zinau tai vid sutaupo 0.6l/100km tai po 10.000km - 60litru (JEI GRAZIAIVAZIUOSI) o t.y. 60eu jei chipavimas kainuoja tarkim 180eu tai atsipirks tik po 30.000km ?? jei atsipirks...
biggie 2017-12-11 12:44
Tai ne dėl atsipirkimo daro tuos čipavimus. Paprasčiausiai maloniau važiuoti galingesne mašina. Man kai išprogramavo DPF siūlė čipuotis. Bet tuo metu nesutikau, mašina ir taip po DPF išmetimo "atsigavo" ir ėmė traukt kaip nauja. Nežinau, pasatui 125KW visiškai pakanka. Suabejojau dėl TA, kad paskui neturėčiau problemų. DPF išmetus ir taip biški padidėjo dūmingumas, bet normos ribose. TA praeina. O čipavimo skaičiai neįspūdingi nors sakė, kad tikrai jaustusi: nuo 125KW 350Nm iki 150KW 400Nm pakeltų kiek prisimenu. Tai nežinau ar verta. Gal kada ateity kai užsinorėsiu daugiau traukos.
sub 2017-12-11 13:26
Va tokiems, DPF išmetėjam reiktų pist baudelę už taršą, kad mažai ne pasirodytų. Čipuokitės jūs ką norit, žūdykit save, bet ne gamtą.
HardAxe 2017-12-11 15:53
mašinai spaudą į pasą, kad netinkama naudoti eisme EU zonoje (neatitinka EU taršos standarto) ir jokių TA, kaip dabar (teoriškai) su katalizatoriais.
Pumper 2017-12-11 16:02
Tai tada visi Euro3 ir senesni dyzeliai taip pat automatiškai turėtų būti utilizuoti, nes niekad ir neturėjo DPF. O šiaip tai, jei mašina iki 2008 gamybos, DPF išpjauti galima, nors ir nepatartina, nes tik nuo 2008 jie privalomi, bet ir tai tik per pirmą tech apžiūrą po registracijos Lietuvoj juos tikrina.
Sigitas.lk 2017-12-13 14:15
Idomu butu pamatyt kokia realia nauda duoda tos visos ekologines priemones automobiliams kurie yra 5-10 metu senumo, ir tu visu ekologiniu technologiju resursas jau seniai sinaudotas ir jos neveikia tinkamai. automobilis su uzsikimsusiais katalizatoriaisi ir DPF ters daug labiau nei be ju. Masinoj turejau 3 katalizatorius, vieno atsikracius TA rado 0,13 duminguma. Su katalizatorium buvo gerokai daugiau.