Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2017-12-14 11:25
Tai kiek procentais? Gi viską suskaičiavo. Jei rimta dalis tai gal tiesiog didinti leidžiamą "saugų" greitį, o ne kitų metų pelną planuotis.
Beje, kol kas čia testuotojai, o ne pažeidėjai.
Boleris 2017-12-14 12:08
Tos kameros atsipirks per mėnesį jei ne greičiau. Kameros 1.5 mln su 24 mėn priežiūra, o jei nubaus nors 100 000 per mėnesi ir bauda vidutinė bus apie 20 eurų tai surinks apie 2 mln eurų
Tai tegul nesako kad brangus malonumas.
Xdmin 2017-12-14 12:13
Skaiciuoji kaip koks atstovas is Latga. Kadangi dabar nera baudos tai ir laksto pro tuos radarus, kai bus baudos priletins ir suplanuotos "pajamos" nuplauks.
Arns 2017-12-14 12:27
Manai čia tik sutapimas? Čia realus padėties keliuose įrodymas. Be to dauguma pažeidėjų yra sektorinių radarų pagauti. Jie matuos VIDUTINĮ greitį atkrapoje. Neužteks pamačius ženklą prilėtinti. Pralėksi greičiau, ir takšt, skaičiuoja tau baudą
Xdmin 2017-12-14 13:11
Tai pravaziuosi ta sektoriu leciau.
Arns 2017-12-14 13:28
Kitaip sakant pravažiuos laikydamiesi KET. Ne 300 metrų kur yra radaras arba policijos ekipažas. Tikslas ir yra ne baudų surinkime, o saugaus eismo užtikrinimas.
Laplaya 2017-12-14 14:11
Na ką gi, jau reikia užsisakinėti numerius maskuojančią plėvelę kurios pirkimą tiek laiko atidėliojau
Shinigami 2017-12-14 14:23
a) Ne pajamos čia svarbu, o KET. Todėl jei vairuotojai laikysis KET, visiems bus geriau ir visi sutaupys.
b) Jei dabar pažeidėjų yra 300K, tai kol visi pripras važiuoti pagal KET, tie radarai 5 kartus spės atsipirkti. Pastoviai yra vairuotojų kurie pakliūna ant stacionarių momentinių radarų. Todėl ant vidutinio greičio pakliūnančių bus dar daugiau.
Todėl bet kokių atvejų atsipirks. Pagerins situacija keliuose. Gal padės pakeisti vairuotojų įpročius, nes teks ne pristabdyti, o važiuoti tam tikra atstumą laikantis KET.
apvalus 2017-12-14 19:10
Svarbu, kad matuokliai butu dedami ten, kur is tikruju pavojinga virsyti leistina greiti: kur kelias ar matomumas prastas, vingiuotos vietos, daugiau pesciuju ir t.t. Jei sudes magistralese, tokiose kaip Panevezys-Vilnius, tai... Eilinis pinigu surinkimo, o ne saugumo didinimo sprendimas.
Gintaras64 2017-12-14 20:05
Gaila, kad skaitant susidaro tik toks įspūdis, kad tik bausti ir tenorima tuos radarus statant, eismo saugumas mažai kam rūpi. Jeigu rūpėtų eismo saugumas, tai tų iki 10km viršijančių greitį net neskaičiuotų, nes 10 procentų greičio viršijimo bauda yra įspėjimas, tad logiška būtų pateikti statistiką, kiek žmonių viršijo daugiau nei 10km/h, o ne žiūrėti į 100 000 žmonių, kurie 5km/h viršijo greitį. Galų gale nereikia būti ekstrasensu ar statyti įrangą kainuojančią du milijonus vien tam, kad suprastum, kad Lietuvoje visi važiuoja bent 10% greičiau nei galima.
manciukaz 2017-12-14 20:08
Galėtu ir minimalu greiti nustatyti lengviesiems automobiliams, nes dažniausiai butent lėtai važiuojantys automobiliai sudaro avaringas situacijas ypač žiema bobutės važiuodamos ant 60 km/h.. kai oro salygos ir leistinas greitis 90km/h tačiau provėžos apsunkina lenkimo manevra.
Shinigami 2017-12-14 20:41
Jei nebijai kad ta bobutė nesuvaldžiusi auto į tave ar tavo šeimos narius įvažiuos, gal ir galima tai nustatyti.
Kyborg 2017-12-14 20:49
Tiek esant žiemą provėžom, tiek vasarą sausu keliu tu važiuoji tuo pačiu greičiu? Deja avaringas situacijas būtent tu aplinkiniams keli, nes nesugebi blaiviai vertint oro ir kelio sąlygų.
Nerealiai 2017-12-14 21:39
Laukiu autonominių automobilių, įsėdai, pasirinkai kelionės tikslą ir gali skaityt knygą, ar naršyt internete. Nereikės prakaituot galvojant, kad viršysi 5km/h ir pats važiavimas mažiau prailgs užsiimant kita veikla.
Xdmin 2017-12-14 22:01
Isedai i Taksi arba viesaji transporta ir ta pati gauni. Ir net masinos pirkti nereikia
Nerealiai 2017-12-14 22:13
Iš dalies taip, tačiau savo automobiliu gali keliaut su daugiau asmeninių daiktų be papildomų žmonių, gali daryt ką nori, nereikia nieko derinti. Mieste tai taksi pilnai užtenka.
AAA000 2017-12-14 22:24
idomu kaip autonominai susitvarkys su snieguotu keliu. siandien slapdriba, tai sunkeliais kur varinedavau 90km/h teko purpset 50km/h. kelis kart pastabdziau tai ciuozineji kely net prie tokio greicio... nuliovos ziemines padangos...
o sektorinis maciau yra vienas sumontuotas tokiam sudinam kely Ukmerge-Deltuvos kryptis. vietoj to, kad remontutu kelia ir islygint pavojingus posukius, tai pristate zenklu ribojimo iki 70km/h, o miesteliuose 40km/h ir primontavo visokiu susiaurinimu, kad net krovininis busikas vos vos pralenda... pagal mane kai ideda tokia greiti ribojancia nesamone - dirbtinis apsvietimas tokios vietos - BUTINAS. nes pasnigus tu visu borteliu REALIAI nebesimato. net vaziuodamas leciau nei leistina, vos griovin nenuciuoziau uzkliudes galiniu ratu...
as aplamai manau - tarpmiestiniai keliai turetu but kazkokie beginiai. ivaziavai i toki ir nuejai kavos gert. atvaziavus i kita miesteli - pradejai vel vairuot. nes cia beprasmiskas laiko leidimas - vairuot tarpmiestiniu keliu. va tokia kryptim turi vystyt automobilizma. o dabar tesugeba tik issikalinet is vairuotoju ir visokiais nesamoningas baudimo sistema "isradinet"... kur cia matoma "pazanga" - neisikertu niekaip. cia juk atviras valdisku instituciju kenkimas visuomenei. fiziskai zmogui neimanoma sukontroliuot greicio 1km/h tikslumu... spidometro parodymu tikslumas irgi daznai buna +/-3-5%... vien del padangu ivairoves dar iki kokiu net 5% paklaidos... kodel nedraudzia tokiomis prekiaut arba neuzdraudzia gamintojams gamint automobiliu su netiksliais prietaisais? as tai sakyciau del visuomenes saugumo ir geroves kovot reikia visiskai kitais metodais. parazitus reikia naikint. ypac monopolinius. vargseliai, nebespeja matai parazitaut - kruvis per didelis nuo "pasaulinio lygio" pazangos...
zet 2017-12-15 03:15
Pritariu. I
Ir dar pamastymams:
labai dideliuose atstumuose irgi nerverta statyti, nes zinant vietas galima nueiti kavos atsigerti.
Ir jei nustate, kad vietovese pastoviai virsijima nustatyta greiti ir nera avaringas ruozas, tai gal geriau tiesiog padidinti leistitna greiti?
Ir jei matuojame greiti 1 km tikslumu, tai tada padidinkite greiti 10 km. Nes as nenoriu is principo vaziuoti ties riba ir ziureti i spidometra kas sekunde. Pvz jei kelyje 90 km/h leidziamas greitis, tai padarytkite iki 100km/h ir bauskite uz jau 1 virsyta km. Tada as sau ramiai vaziuosiu ties 90 nebijodamas kad netycia galiu virsyti 1km dar atsizvelgent i padangu daromus galimus greicio skirtumus.
zet 2017-12-15 03:20
Uzsieni kaip ten teko matyti greicius ribojancius minimalu greiti. Ir beje, ten kai kur kalnuotose vietose buvo sunku laikytis minimalaus greicio. Ir kazkaip neteko girdeti, kad ten avaringumas didesnis del to. Ten greitkeliai kalnuotose vietovese su gerais posukiais ir vaizujant 90 ar 100 km/h greiciu tikrai yra ka veikti. Ir eismas intensyvus. Paskui kai grizi in LT nesupranti, kaip ten vyksta greicio ribojimas. Vientele vieta, kad Vilnius Kaunas padidino leistina greiti. Galetu rimciau uzsiimti maksimalaus saugaus greicio tyrimais. Va duomenu jau pririnko.
Arns 2017-12-15 06:57
jį vykdyti. Nes nusileisi kartą, tai ir nuo "leidžiamo" šimto urgzi kaip neteisingą "vos 1 km ir tai baudžia..."
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Policija net fiziškai nespės išrašinėti įspėjimų ir baudų? Sektoriniai greičio matuokliai tik per vieną mėnesį užfiksavo 220 000 pažeidimų