Lietuvą užgrius Europoje praspirtų dyzelinių automobilių banga? Vyksta dar nematyti dalykai ir kuo tai baigsis po 5-7 metų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zipper 2017-12-30 12:48
Tai ką ateityje kas norės dyzelinės transporto priemonės gaus pirkti 30 metų automobilį kurį butų galima laikyti antikvaru ir kuriems taršos reikalavimai yra mažesni, arba traktorių
Gintaras64 2017-12-31 11:01
Na, manau, kad galop vistiek taps neįmanoma atitikti taršos reikalavimų (Euro6.7...) ir teks priimti sprendimą arba visai uždrausti dyzelinius variklius arba leisti jiems egzistuoti tokius, kokie jau ištobulinti. Jei tik juos dar gamins, tai žmonės ir pirks, ypač Lietuvoje, kur smogas nėra problema pigesni degalai nei benzinas visada bus vertinamas.
Evil Goku 2017-12-31 11:18
Arba bus naudojami ekologiškesni degalai, kurie kenksmingų teršalų išskirs minimaliai.
Pumper 2017-12-31 11:29
Neužgrius, jei normaliai DPF pradės tikrinti ir uždraus pvz. nuo 2020 importuoti iki Euro1-Euro5 dyzelius.
HDi 2017-12-31 12:36
Aš tai nematau reikalo drausti kažko, laisvoj šaly esam. Ir tie draudimai skamba kaip kraštutinė priemonė. Kaip, kad buvo skatinama, ir dyzelis pasidarė patrauklus, dėl pigesnio eksplotavimo, tereikia paversti jį nepatraukliu, reguliariai pakelt akcizus, dar įkalt kokį taršos mokestį didesnį nei benzinu varomom transporto priemonėm, ir su laiku natūraliai tų dyzelių sumažės. Dar jei elektromašinos atpigs ir patogu juos eksplotuoti bus tai ir gausis natūrali atranka. Ne iš gero gyvenimo tuos dyzelius taip myli, net turtingos vakarų Europos valstybės turi daug dyzelių, tai ką kalbėt apie Lietuvą kur pigiau važinėt daug svarbiau nei kažkokia ekologija ir dalelės... Draudimai užkerta kelią gamintojams tobulinti technologiją toliau, kuri atitiktų reikalavimus, tiesiog numarina. Kažkokių stebuklų gal ir nėra, bet Mazda sugeba atitikti Euro6 standartą be DPF filtrų, tam naudoja žemą (žemiausią tarp dyzelių) 14:1 suspaudimo laipsnį ką jau kai kurie benzai beveik pasiekia, ir labai didelį įpurškimo slėgį, ko pasekoje nesusidaro pavojingų NOx kuriuos dar reiktų papildomai neutralizuoti. Tad negalima teigti kad jau maksimumas pasiektas VDV.
Kyborg 2017-12-31 16:31
Seno dyzelio, o pas mus virš 90% būtent tokie, normali ekplotacija yra ženkliai brangesnė nei benzino. Bet pas mus deja mašinas bandoma ekplotuot ne normaliai, o kuo pigiau, kad tik ji važiuotų. Vos ne kas antras automobilis kaip prieškarinis garvežys dūmija.
Robkinas 2017-12-31 17:19
Va tik dėl tos priežasties ir uždrausčiau mūsų krašte eksploatuoti senus dyzelius, nes tie uždūmijimai nuo šviesoforo įsibėgėjus tiesiog užima kvapą - neįmanoma kvėpuoti pasidaro. Nesu dyzelių gerbėjas visiškai, bet nesuprantu, kodėl šiai technologijai tokius nenormaliai griežtus reikalavimus vis kelia? Jeigu tokiu būdu ale reguliuoja taršą, tai tegu pažiūri į Kinijos gamyklas. Jaučiu visas Europos dyzelines mašinas sudėjus į vieną tiek teršalų neišmeta, kiek pati Kinija vien ėmus.
Evil Goku 2017-12-31 17:47
Ne šalia kinijos gamyklų gyvenam. Lyginant su benzininėmis mašinomis, dyzelinės blogesnės, nes jos išskiria kietųjų dalelių ir NOX junginių. Esant netoli tokių teršalų šaltinio, padidėja tikimybė susirgti įvairiomis ligomis ir yra žalojama sveikata.
apvalus 2017-12-31 18:49
Butent. Kai lietuviai teigia, kad pigiau, tai reiskia, kad spjaunant i aplinka ir aplinkinius. Nes gi filtro, kuris kainuoja puse automobilio, nepirksi