Paskelbta „Porsche Mission E“ elektromobilio kaina - kur kas mažesnė nei manyta, „Tesla“ praras dominavimą? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Lukasfragas 2018-01-03 14:15
Kai porche planuoja pardavineti masinas pigiau nei tesla, galima pagalvoti, kad porche jau nera "Lygis". Tesla naujas "Lygis"
S.J 2018-01-03 14:46
Tesla tai ne vien tai kad elektromobilis, greitas isibegejimas, bet junovacijos. Tesla jie orientuojasi tik i elektrines transporto priemones. Kiti tik megina kopijuoti arba perspjauti tesla. Bet yra kaim mersedes, vw, audi, tam tikro segmento arba rato zmoniu masinos taip ir tesla.
sub 2018-01-03 16:15
Taip tesla pionierius elektromobilių rinkoje, bet sąkyčiau visai geras ir solidus bandymas iš Porshe pusės.
lindemann 2018-01-03 16:24
Šiaip Porshe turi žymiai daugiau patirties automobilių gaminime, pats auto surinkimas tikrai turėtų būti kokybiškesnis už Tesla. Kitas klausimas dėl baterijų ir nuvažiuojamo atstumo. Jeigu jiems pavyks pasiekti užsibrėžtus tikslus, paklausa viršys 20k. auto per metus pasiūlą Juolab, jog Tesla nespėja gaminti automobilių visiems norintiems.
PupuDede 2018-01-03 16:51
mano manymu esmiu esme kad tu galesi nusipirkti poche detaliu ir susitvarkyti ko nera su tesla.
Evil Goku 2018-01-03 17:47
Turbūt bus pirmasis rimtas Tesla model S konkurentas.
Wildpants 2018-01-03 17:48
Taip, Porsche turi gerokai daugiau patirties gamyboje VDV automobilių. Bet tik važiuoklės ar salono gamyboje pranašumas, nes elektromobilyje nei variklio, nei pavarų dėžės, nei išmetimo sistemos nėra. O vat elektromobilyje svarbiausiai baterija - čia prieš tesla kol kas nelabai kas turi pranašumų
AAA000 2018-01-03 19:07
ko tai nekalbama ar sitas porsas tures kokia nors padoria autopilotine sistema... tai juk irgi automobilio parametras. man asmeniskai kruva suminetu savybiu gali but ir zenkliai prastesnio lygio - bet va "kieta" autopilota tikrai noreciau turet automobilyje.
Kyborg 2018-01-03 19:36
Porshe manau perka tie kuriem vairavimas yra malonumas, tad autopilotas jiems tikrai nėra labai jau svarbus.
Natter 2018-01-03 21:30
Žinant, kad Teslos deklaruojamo pagreičio normaliom sąlygom pasiekt neįmanoma, o Porsche visada skelbia gerokai suprastintus pagreičio duomenis, spėju kad iki 100 bėgėsis labai panašiai.
R35P3CT 2018-01-03 22:21
Sorry chebra, bet ta tesla gerokai pervertinta. Baterijas teslai gamina PANASONIC, įsibėgėti pastoviai dideliais pagreičiais - greitai liksi be baterijų jau nekalbant apie nusuktus šlycus perkaitintus elektro motorus. Autopilotą teslai kuria ir gamina Nvidia, AEye. Aukčiausius lygius 4-5 pasiekia autonomijoje yra GOOGLE automobilis. Elektromobiliu pardavime BMW per 2017 pardavė 100 000 elektromobilių(nors kompanija el gamyba tik šalia palyginus su vdv gamyba, žinoma ateityje keisis viskas), o tesla nepasiekė tokio skaičiau. Tesla tikrai nėra elektromobiliu pionierius, bet žinoma išpopuliarino bei atgaivino. Man asmeniškai labiausiai aktualu nuvažiuojamas atstumas ir greitas pakrovimas ką ir siūlo porsche. Aišku fanai gali minusuoti, bet aš parašiau faktus ir tiek. Tad reziumuojant Porsche savo surinkimo kokybę, nuvažiuotu atstumu, krovimo greičiu-ženkliai lenkia tesla. O ir Porsche kaina visai adekvati lyginant, kad kokybė tikrai nenuvilia.
Wildpants 2018-01-03 22:41
BMW per 2017 pradavė ~20k i3. Tesla ~60k Kur galima nusipirkt elektromobilį su tuo google autopilotu? tesla gali, kad ir dabar su gal ir prastesniu autopilotu. O kas gamina atskirus komponentus visiškai neaktualu galutiniui vartotojui, svarbu pats produktas. Ir kaip visada, pilna konkurentų tai teslai jau aprašyta. Bet tas Porsche E bus pradėtas gaminti tik 2019. Iki to laiko tesla irgi gali dar visko prikurti. Tad pakolkas Teslai rimtų konkurentų nėra
R35P3CT 2018-01-03 23:15
https://cleantechnica.com/2017/12/19/bm ... y-reveals/ Viso elektros varikliu pardavė zinoma ne tik i3 bet ir i8 hibridus įskaitant, bet pagrindas i3. Beje ir kiti gamintojai pralenkė pardavimais.
ForbiSK 2018-01-03 23:45
Tai kad tavo pateiktoj nuorodoj aiskiai raso, kad bmw i tuos 100k parduotu auto iskaiciuoja hibridus. Siaip ar taip, reikia tiketis, kad tas Porsche is tikro bus geras del vieno galima pasidziaugti - auto surinkimo kokybe greiciausiai netures tiek broko, kiek turi tesla, net ir su model 3. Kita vertus straipsnis nemini, kad mission e atsiras prekyboje tik 2019 pabaigoje geriausiu atveju. Be to ir su kaina siek tiek paklaidina - greiciausiai kaina prastesnes komplektacijos, tik galu varomos auto prasides nuo 80-90k usd, nekalbant jau apie galingiausias versijas. Del ikrovimo - greitasis ikrovimas bus galimas tik per 800 voltu specialiai porsche kuriama stotele, realiai tokio stoteliu tinklo dar net nera. O tesla tuos du metus iki mission e pasirodymo, reikia manyti, nestoves vietoje - gal atsiras ir toliau nuvaziuojanti versija, jeigu naudos jau gaminamas didesnio energijos tankio baterijas, stoteliu tinklas t.p. pleciasi nuolat. www.roadandtrack.com/new-cars/future-ca ... e-release/
R35P3CT 2018-01-04 00:08
Kiek buvo rašyta, tai Porsche su BMW šitas stoteles plės, bent jau pasirašė del to. Bet aplamai ir kiti gamintojai nestovi vietoje pvz GM ir tai džiugu.
Sigitas.lk 2018-01-04 09:34
Na nezinau, galvoti kad Porsche neprilygs Teslai mazu maziausiai keista. Jei teslai kaip jau minejo baterijas, autopilotus ir pan gamina kitos kompanijos, tai ir porsche jos puikiai gali visa tai pagamint. Taciau net neabejoju kad Porsche gali tai i bendra visuma sujungt nepalyginamai geriau. Vis tik idirbis gaminant automobilius (vienus is kokybiskiausiu jau daugybe metu) cia tikrai duos savo.
Xdmin 2018-01-04 10:43
Jokia Tesla negali pakonkuruoti su didziaisiais auto gamintojais. Tiesiog per mazai patirties, ka matome surinkimo kokybeje. Elektromobilis yra ant tiek paprastas lyginant su VDV, kad bet kas ji gali pagaminti. Ka padare Muskas? Sulipde lengva elektromobili i kuri prikiso kiek eina bateriju kad isgautu pagreiti geresni ir ir nuvaziuojama atstuma. Butent sie skaiciai geriausiai skamba marketinge - greitas ir toli vaziuoji, superautomobiliu zudikas ir t.t. Surinkimo kokybei demesio neskyre nes nera patirties, tai kelia kaina ir svori. Paziurekit i auto vidu - 1 plancete ant kliju ir viskas. Darytu visokius mygtukus, ratukus tai viskas barsketu ir iskristu. Kam Muskui Tesla? Nes pasistate Gigafactory, dar statant sake baterijas parduosim ir kitiems. Musko tikslas yra isjudinti rinka, kad greiciau vyktu perejimas nuo VDV prie bateriju ir is jo pirktu tas baterijas. O tie kurie galvoja, kad niekas neaplenke Teslos, tai yra tik todel, kad niekas su ja ir nelenktyniauja. Jei noretu iskart padetu i vieta. Patys pagalvokit, koki ziniu resursa turi tos imones - desimtmeciai masines gamybos, patirtis is auto sporto (ralis, dakaras, F1, Le Mans) ten viskas isbandoma ekstremaliom salygom ir po to galima pritaikyti masinei rinkai, jei tik yra poreikis.
AAA000 2018-01-04 11:18
bateriju fabrika pasistate veliau. pirma automobiliu linija isigijo. ten jam kainas uzlauze akumuliatoriu tiekejai matyt - del to ta akumu fabrika state. arba uzsikniso dirbt su smulkiais tiekejais del kokiu nors terminu. tuos licio akumus juk geriausiu atveju tik statybos irankiams ir mobilkoms masiskai tegamino. aplamai as domejausi Tesliniais akumais. ten nera jokiu inovaciju - tiesiog stampuoja mazas licio celes GIGANTISKAIS kiekiais pvz japonai, europieciai, tame tarpe ir BMW - isdirbineja specifini akuma elektromobiliui. tas akumas daug kompaktiskesnis nei Teslos. Tesla tepaime daug mazu celiu ir apkabinejo kontroleriais ten gal 16 ar 18 bloku is mazesniu komplektu ir gigantiskas karkasas kai BMW vienas kompaktiskas blokas. vien ant svorio BMW kokius 200-300kg cia islose. o Muskas (del prasto akumo ilgaamziskumo) prikiso rezerviniu celiu - dar svorio pridejo... ir nemanau, kad nieko netobulino. manau tobulino labai daug ka. kokybe prasta del skubejimo greiciau isleist produkta. as manau dideliu klaidu ten nedaug buvo - nebent su tomis plasnojanciomis durimis tai konkreciai susimove... del furos, as manau taip. Muskas dabar turi daug bateriju ir dar gali daug plestis (nes neisbaigtas gi fabrikas), o automobiliai siektiek stringa, taigi tos furos ir ten visokius furytes - cia tiesiog bandys iskisinet daugiau bateriju ir susigrazinet akcininku investicijas. cia teisingai pastebejai. juk dar ir saloj bateriju saugykla pastate, ir visokiais namu akumuliatoriu sistemas bande iskisinet o va porsas tegamina tik elektromobili. akumus manau jie perka. dar porsas ekspermentavo su sportine smagratine stabdymo energijos kaupykla, kas manau vos ne unikalu pasauliniu mastu. manau ju elektromobilis tikrai bus isdirbtas mechaninius mazgu atzvilgiu. bet del programinio valdymo tai labai abejoju - cia jie nemanau kad turi patirties. europa aplamai sitam punkte smarkiai atsilieka nuo pasaulio.
ForbiSK 2018-01-04 11:32
Dar kalbant apie Gigafactory, vienas iš Teslos tikslų nuo pat pradžių buvo gamintis baterijas patiems (kurios, perkant iš kitur, kaip teigta, sudarė ~30% automobilio kainos), taip sudarant sau išskirtines galimybes konkuruoti su ateities elektromobiliais, kurie baterijas perka iš kitur. Tesla (kaip ir SpaceX) stengiasi gamintis kaip įmanoma daugiau komponentų pati, tokiu būdu neprisirišant prie tiekėjų ir kitų gamintojų. Tą patį autopiloto softą Tesla kuria pati, o ir techninę įrangą, bendradarbiaudama su AMD, kuria savo. Su automobilių surinkimo kokybe, žinoma, bėdų Tesla turi labai daug, ir dėl visokių tarpų tarp durelių, langų ir t.t. nelygumų pagal kokybę dažnai Teslos lyginamos su biudžetiniais 15k automobiliais, bet asmeniškai mano simpatijos vistiek tenka Teslai, o atvirkščiai - antipatijos visiems likusiems senbuviams, kurie iš principo elektrifikuojasi tik iš reikalo, ir pirmu numeriu ir pirmu prioritetu iškelia ne žmogų, bet savo pelnus. Todėl tikiuosi, kad pavyks Teslai išspręsti visas surinkimo kokybės, gamybos linijų problemas ir vieną dieną ir surinkimo kokybės prasme Tesla galės kaip lygūs su lygiais konkuruoti su Porsche
2018-01-04 12:24
Tikslumo dėlei, tai ten Williams'o kurta technologija... Porsche pabandė, pasižaidė ir vistiek numetė šalin...